Nee, ik heb die van de hema tegenwoordig. Is ook beter voor het milieu.quote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je wel elke dag een schone onderbroek?
https://www.bidfood.nl/we(...)A-productId-674360DSquote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
die is bijna kant en klaar, moet je nog bakken, paar eitjes tikken en beetje peper en zout lukt dan ook wel, ik bedoelde echt kant en klaar
[..]
vanavond zoeken
Oh ja.. het is zondag.quote:
Heb wel eens zo'n kant en klaar ding op in een hotel ofzo, kan me niet herinneren of dat nou een heel groot succes was. Maar een eitje heb je sneller gebakken dan de meeste pingmaaltijden klaar zijnquote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
die is bijna kant en klaar, moet je nog bakken, paar eitjes tikken en beetje peper en zout lukt dan ook wel, ik bedoelde echt kant en klaar![]()
que?quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ik heb die van de hema tegenwoordig. Is ook beter voor het milieu.
Ik was ook veel op 60. Bah, bacteriën.quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een thermometer in de koelkast en was best veel op 60 en soms 90.
Die raak ik zelden aan, droog het meeste af met keukenpapierquote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik geen theedoek aanraak
quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. het is zondag.
DUS TIJD VOOORRRRRRR
B
Z
V
![]()
ahquote:Op zondag 17 april 2022 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hadden een 1 april grap met ondergoed wat je meerdere keren kon dragen
Meneer krokettoquote:
Je begint het te snappenquote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker een verwend kreng dat ik niet de volgende dag hetzelfde avondeten wil eten he ?![]()
Ja verschilt sowieso altijd wel, heb ook wel eens gehad dat ik een combi bak had (zo'n bakje met 2 helften) waar haast meer babi pangang in zat dan je normaal bij een keuzemenu hebtquote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die we nu normaal hebben is vrij karig, dus vechten om een bakje babi pangang.
Maar als je krokant spek en cha chieuw besteld, is dat wel weer een normale en goede portie
Wij zijn leuk.quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef Solotovski het volgende:
Modus waarom zit je niet in de klbsc maar in deze sc
Dit past niet bij jou
Hangt er wel vanaf wát voor eten het is.quote:
Elke week hetzelfde is ook problematischquote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zeker een verwend kreng dat ik niet de volgende dag hetzelfde avondeten wil eten he ?![]()
Gaat daar alleen maar over voetbal of over je moeder.quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef Solotovski het volgende:
Modus waarom zit je niet in de klbsc maar in deze sc
Dit past niet bij jou
ik kan daar niet tegen en probeer te varieeeren maar das elke keer geklootquote:Op zondag 17 april 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Elke week hetzelfde is ook problematisch
Ja, ik eet eigenlijk ook niet elke week hetzelfdequote:Op zondag 17 april 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Elke week hetzelfde is ook problematisch
Klinkt enerverend.quote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat daar alleen maar over voetbal of over je moeder.
We kunnen het ook over braddie hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
...quote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Om je vriendin te batsen in het sprookjesbos zeker.
En als het een dag tussen laat?quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier gaat het voornamelijk over eten.quote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |