Ja het kan welquote:
Mijn hemelquote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de herrie hebben ze gefikst. Ik had de hele dag dat geluid van een enorme afzuiger door het hele huis huehue.
Het vlees gaat hier altijd wel op, maar de bami/ nasi daar doe ik wel 2 keer mee..quote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het kan welMaar de meeste porties zijn behoorlijk grote bakken
https://producten.makro.n(...)21/EIFIX-OMELETT-1KGquote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak bak ik er nog wel omeletje bij, die heb ik nog nooit kant en klaar gezien
Oh zijn er ook hoor, voor de horecaquote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak bak ik er nog wel omeletje bij, die heb ik nog nooit kant en klaar gezien
En ik was de enige hč. M'n buren beneden hoorden niks en m'n directe buurvrouw maakte zich er niet druk om. Ik werd gek joh. Was echt verhuisd als ze dat niet gefikst hadden.quote:
Oh ook.quote:Op zondag 17 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd de rubbertjes schoonmaken?
Ook wel afhankelijk van wat je hebt (en hoe gul je chinees is), de babi pangang kan ik zelfs wel 3 keer meer doen zo belachelijk veel vlees dat dat isquote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het vlees gaat hier altijd wel op, maar de bami/ nasi daar doe ik wel 2 keer mee..
Ik pak echt niet elke dag een schone theedoek en handdoek. En ik heb geen thermometer in de koelkast. Verder doe ik het wel redelijk blijkbaar.quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ook.
Thermometer in je koelkast, stickeren (doe ik overigens wel) verschillende snijplanken voor vlees en groente, elke dag een schoon vaatdoekje, theedoek en handdoek, beddengoed op minimaal 60, ondergoed op minimaal 60, je microvezeldoek officieel niet met sop gebruiken enz enz.
Doe ik dat allemaal…. Neuh…
Huh wat? Paar weken terug was dat nog een schande en kon alles prima op 30 tegenwoordig bla blaquote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Ygritte het volgende:
beddengoed op minimaal 60, ondergoed op minimaal 60,
Ja, snap ik.. want dat is gewoon vrij irritant.quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik was de enige hč. M'n buren beneden hoorden niks en m'n directe buurvrouw maakte zich er niet druk om. Ik werd gek joh. Was echt verhuisd als ze dat niet gefikst hadden.
doe je wel elke dag een schone onderbroek?quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ook.
Thermometer in je koelkast, stickeren (doe ik overigens wel) verschillende snijplanken voor vlees en groente, elke dag een schoon vaatdoekje, theedoek en handdoek, beddengoed op minimaal 60, ondergoed op minimaal 60, je microvezeldoek officieel niet met sop gebruiken enz enz.
die is bijna kant en klaar, moet je nog bakken, paar eitjes tikken en beetje peper en zout lukt dan ook wel, ik bedoelde echt kant en klaarquote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://producten.makro.n(...)21/EIFIX-OMELETT-1KG
vanavond zoekenquote:
Wat fanatiek op een zondag.quote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.. de halve tuin gedaan, morgen misschien verder
Ja, dat is voor het milieuquote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat? Paar weken terug was dat nog een schande en kon alles prima op 30 tegenwoordig bla bla
Net als Ballie die ALLES hoorde van bovenquote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik was de enige hč. M'n buren beneden hoorden niks en m'n directe buurvrouw maakte zich er niet druk om. Ik werd gek joh. Was echt verhuisd als ze dat niet gefikst hadden.
Kan nog wel een keer binnenstebuiten.quote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je wel elke dag een schone onderbroek?
quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ook.
Als mijn ouders komen eten bestel ik altijd de rijsttafel voor 2 personen voor ons drieën. En dan eet ik er daarna nog 3 dagen van.quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel afhankelijk van wat je hebt (en hoe gul je chinees is), de babi pangang kan ik zelfs wel 3 keer meer doen zo belachelijk veel vlees dat dat is
Er zijn dagen dat ik geen theedoek aanraakquote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ook.
En ik ben hartstikke slechthorend he. Laatst was er iets kapot in een parkeergarage schuin onder en toen gingen er meteen klusteams op af en daar heb ik dus NIKS van gehoord.quote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Net als Ballie die ALLES hoorde van boven
Meer dan ik zal doen op een zondag.quote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de tuin een vierkante meter is dan is t vooral lui
oh the memoriesquote:Op zondag 17 april 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan nog wel een keer binnenstebuiten.
Wel een thermometer in de koelkast en was best veel op 60 en soms 90.quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pak echt niet elke dag een schone theedoek en handdoek. En ik heb geen thermometer in de koelkast. Verder doe ik het wel redelijk blijkbaar.
Die we nu normaal hebben is vrij karig, dus vechten om een bakje babi pangang.quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel afhankelijk van wat je hebt (en hoe gul je chinees is), de babi pangang kan ik zelfs wel 3 keer meer doen zo belachelijk veel vlees dat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |