SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
quote:Op zondag 17 april 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je toen ook dansjes gedaan zonder dat je wist dat de hele wereld meekeek?
Anders moet je nog even flink aan de slag op de mountainbike?quote:Op zondag 17 april 2022 13:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Nu wel aan het checken of er op mijn vakantiebestemming niet toevallig cams hangen
Het is nog maar 15 graden! Je bent toch niet aan het hardlopen?quote:Op zondag 17 april 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Korte broek was de juiste beslissingZeker uit de wind in de volle zon was het goed warm
Was gewoon 18+ hoor, en de zon heeft al flink wat kracht dus dat brandt lekker door, ook al een UV-kracht van 4+quote:Op zondag 17 april 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog maar 15 graden! Je bent toch niet aan het hardlopen?
Gechecked.quote:Op zondag 17 april 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Anders moet je nog even flink aan de slag op de mountainbike?
Op dat industrieterrein zal het wel iets warmer zijn door alle industrie en straling en zo.quote:Op zondag 17 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon 18+ hoor, en de zon heeft al flink wat kracht dus dat brandt lekker door, ook al een UV-kracht van 4+
Ah, even opletten de komende tijd dus.quote:Op zondag 17 april 2022 13:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gechecked.Ik ga jullie dus niet vertellen hoe wat waar wanneer
Heb niet over het industrieterrein gelopen maar gewoon langs de provinciale wegquote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Op dat industrieterrein zal het wel iets warmer zijn door alle industrie en straling en zo.Hmmz, zo wel even zonnebrand opdoen dus.
Achteraf een keer een reisverslag voor TRV dan maar?quote:Op zondag 17 april 2022 13:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gechecked.Ik ga jullie dus niet vertellen hoe wat waar wanneer
Lekker snel!quote:
Ik moet nog bedenken waar ik ga wandelen. Het is in de natuurgebieden vast zo druk als op een zaterdagmiddag in het centrum.quote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet over het industrieterrein gelopen maar gewoon langs de provinciale weg
Volgende keer even je GPS tReccer aan doen, kunnen we je live volgen in de KSC.quote:Op zondag 17 april 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet over het industrieterrein gelopen maar gewoon langs de provinciale weg
Zeker met dit weer ja, ook veel te veel senioren op elektrische fietsen, die zijn nog erger dan wielrenners en pubers op scootertjesquote:Op zondag 17 april 2022 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken waar ik ga wandelen. Het is in de natuurgebieden vast zo druk als op een zaterdagmiddag in het centrum.
Bij Wizz mag je ook achter uitstappen?quote:Op zondag 17 april 2022 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat op 39a, de stoelgoden waren me gunstig gezind deze trip 😀
Ik ben gek, ben geen vliegtuigquote:Op zondag 17 april 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even je GPS tReccer aan doen, kunnen we je live volgen in de KSC.
Ja, vreselijk, die letten nergens op en fietsen gewoon met 20+ kilometer per uur naast elkaar overal doorheen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker met dit weer ja, ook veel te veel senioren op elektrische fietsen, die zijn nog erger dan wielrenners en pubers op scootertjes
Via het laadruim en dan met de kofferband naar de terminalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |