En de FPquote:Op zondag 17 april 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Recalcitrant stukje fruit in je KLB-tijd?
Daar moet je ook niet willen kijkenquote:
Weet alleen niet of het nu juist druk of rustig is met dat voetballenquote:
Dat was vroeger nog leuk, maar op een gegeven moment mocht je niks meer zeggenquote:
Altijd wel druk op zondag, toch?quote:Op zondag 17 april 2022 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het nu juist druk of rustig is met dat voetballen
Ja al is het dan meestal vrij vroeg druk, tussen 17 en 18 zoals echte hollanders doen.quote:Op zondag 17 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd wel druk op zondag, toch?
En hier ben je op je plekjequote:Op zondag 17 april 2022 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was vroeger nog leuk, maar op een gegeven moment mocht je niks meer zeggenToen ben ik maar naar het forum verhuisd.
Heul nietquote:Op zondag 17 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik me niks bij voorstellen. Maar hij zal wel terecht zijn geweest
Stond al om kwart voor vijf bij de frietboerquote:Op zondag 17 april 2022 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al is het dan meestal vrij vroeg druk, tussen 17 en 18 zoals echte hollanders doen.
Met je woordeboek?quote:Op zondag 17 april 2022 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
Aww die man van het restaurant was me nog achterna gelopen naar dat hotel maar daar was ik alweer weg en toen heeft hij me nog gezocht maar kon me niet vinden.
Frietje pinda mexicano?quote:Op zondag 17 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond al om kwart voor vijf bij de frietboer
Lekker frietquote:Op zondag 17 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond al om kwart voor vijf bij de frietboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |