niet gezienquote:Op zondag 17 april 2022 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh weer een Nederlander die Roubaix wint![]()
Waar een paar glaasjes witte wijn niet toe kan leidenquote:Op zondag 17 april 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
R&P / Kind helpen om seksueel op te groeien
@Bomenverzamelingquote:Op zondag 17 april 2022 17:13 schreef Karzai het volgende:
straks de bekerfinale ajax - psv, gaan we die boertjes weer even afslachten
Je had geen zin om een extra dag bij duotovski te blijven?quote:Op zondag 17 april 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
Ik zie windmolens dus Emmen is niet ver meer.
Hij wil toch voetbal kijken haha en ik ga morgen naar mijn vader. Ach zie hem over paar dagen weer.quote:Op zondag 17 april 2022 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had geen zin om een extra dag bij duotovski te blijven?
Schandaligquote:Op zondag 17 april 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar een paar glaasjes witte wijn niet toe kan leiden
Aah ja, dat snap ik welquote:Op zondag 17 april 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil toch voetbal kijken haha en ik ga morgen naar mijn vader. Ach zie hem over paar dagen weer.
Mannen die voetbal kijken zijn stiekem gay.quote:Op zondag 17 april 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil toch voetbal kijken haha en ik ga morgen naar mijn vader. Ach zie hem over paar dagen weer.
Ja ik vind ook niet zo chill om vanuit de trein naar het restaurant te fietsen haha. Beetje opfrissen dit dat.quote:
Oh, goed om te weten.quote:Op zondag 17 april 2022 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die voetbal kijken zijn stiekem gay.
Ga je uit eten met je vader?quote:Op zondag 17 april 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind ook niet zo chill om vanuit de trein naar het restaurant te fietsen haha. Beetje opfrissen dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |