En dan boos worden zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze op vakantie gingen en even naar de dienstapotheek bij het ziekenhuis gingen 's avonds om hun recept op te halen. Dan stond de auto al helemaal volgeladen klaar om te vertrekken. Ja nee, daar is die apotheek niet voor, je medicijnen liggen gewoon bij je eigen apotheek klaar
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,quote:Op zondag 17 april 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet 1x, maar zelfs 3 behandelingen...
Let niet op de vlekken of odeur, dat hoort.quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Een nachtluier kost 1199 euro mevrouw, dat is dan wel een tweedehandse maar prima uitgewassen, hoeveel wenst u er op te komen halen?"
Ja precies. Iemand die stervende is en extra morfine nodig heeft ofzo. Maar dan werd er eerst gebeld en kreeg je een fax enzo en konden ze het al klaar leggen. Je kon niet zomaar naar binnen lopen en dat dachten mensen vaak wel. Rolluiken enzo waren ook omlaag en er was een apart loket achter glas enzo. Te veel risico dat er een junk in de zaak staat anders.quote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Nachtdienst is voor als het echt noodzaak is.
Ook veel kans op meerlingen, dus wel in 1x klaar danquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel mensen denken sowieso niet heel veel verder..
Ik heb op Schiphol wel eens een receptje opgehaald, twee uur voor vertrekquote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze op vakantie gingen en even naar de dienstapotheek bij het ziekenhuis gingen 's avonds om hun recept op te halen. Dan stond de auto al helemaal volgeladen klaar om te vertrekken. Ja nee, daar is die apotheek niet voor, je medicijnen liggen gewoon bij je eigen apotheek klaar
Ja woest. Want ze hadden die medicijnen nodig. Is ook kut als je fulltime werkt en dan die medicijnen een keer moet ophalen, maar je kunt ook even bellen en het overleggen.quote:
Goed verhaal, whatever floats your boatquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.
Zit je daar als Henk en Ingrid met een tienling, kunnen wij weer betalenquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het slagingspercentage voor IVF maar 25%. Dus grote kans dat de eerste keer niet lukt,
*belt zedenpolitie*quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bahquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja idd, maar een vakantie plan je, medicijnen kun je ook plannen en als je fulltime werkt kan je vragen of je iets eerder weg mag van werk om medicijnen op te halen. Het is niet voor je lol of zoquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja woest. Want ze hadden die medicijnen nodig. Is ook kut als je fulltime werkt en dan die medicijnen een keer moet ophalen, maar je kunt ook even bellen en het overleggen.
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staatquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die stervende is en extra morfine nodig heeft ofzo. Maar dan werd er eerst gebeld en kreeg je een fax enzo en konden ze het al klaar leggen. Je kon niet zomaar naar binnen lopen en dat dachten mensen vaak wel. Rolluiken enzo waren ook omlaag en er was een apart loket achter glas enzo. Te veel risico dat er een junk in de zaak staat anders.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal, whatever floats your boat
quote:
quote:
sterkte in de emotionele tijdquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
Gewoon op tijd betalenquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.quote:Op zondag 17 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staat
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.quote:Op zondag 17 april 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.quote:Op zondag 17 april 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
Het balgeval is bijna op de bestemming:
[ afbeelding ]
Liesje moet nog een stukje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Het is lekker druk in Europa inderdaad:quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |