*belt zedenpolitie*quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.
Bahquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet? Ik denk bij iedere paring aan kinderen hoor.
Ja idd, maar een vakantie plan je, medicijnen kun je ook plannen en als je fulltime werkt kan je vragen of je iets eerder weg mag van werk om medicijnen op te halen. Het is niet voor je lol of zoquote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja woest. Want ze hadden die medicijnen nodig. Is ook kut als je fulltime werkt en dan die medicijnen een keer moet ophalen, maar je kunt ook even bellen en het overleggen.
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staatquote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die stervende is en extra morfine nodig heeft ofzo. Maar dan werd er eerst gebeld en kreeg je een fax enzo en konden ze het al klaar leggen. Je kon niet zomaar naar binnen lopen en dat dachten mensen vaak wel. Rolluiken enzo waren ook omlaag en er was een apart loket achter glas enzo. Te veel risico dat er een junk in de zaak staat anders.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal, whatever floats your boat
quote:
quote:
sterkte in de emotionele tijdquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
Gewoon op tijd betalenquote:Op zondag 17 april 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify die minstens 1x per maand uit zichzelf uitlogt
Doe eens niet
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.quote:Op zondag 17 april 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van een arts wel eens te horen gekregen dat drugsverslaafden inbreken in seniorenwoningen waar zo'n "zuurstof, open vuur verboden" sticker" op de voordeur zit want dan is er ook een kansje dat er een morfinepomp staat
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.quote:Op zondag 17 april 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest roven daklozen mondwater omdat er alcohol in zit.
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.quote:Op zondag 17 april 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
Het balgeval is bijna op de bestemming:
[ afbeelding ]
Liesje moet nog een stukje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een pak vruchtensap achter de verwarming in de gevangenis is ook vrij populair, krijg je lekker van die klonten alcoholhoudende gist.
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Het is lekker druk in Europa inderdaad:quote:Op zondag 17 april 2022 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben echt altijd amazed hoe druk het luchtruim is.
(ja ik weet dat het vliegtuigicoontje niet op schaal is)
Die blauwe zijn gekaapt of zo toch?quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is lekker druk in Europa inderdaad:
[ afbeelding ]
als je naar buiten kijkt moet je geen zon meer zien, alleen vliegtuigenquote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die tokkies die van en naar de Canarische eilanden vliegen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Richting Malaga is het ook best druk andersquote:Op zondag 17 april 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die tokkies die van en naar de Canarische eilanden vliegen.
Haha, nee, die posities zijn ontvangen via de satelliet. Daar zit ook een paar minuten vertraging in, geloof ik.quote:
Tokkies met wat meer centjes.quote:Op zondag 17 april 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting Malaga is het ook best druk anders
Ja klopt. Maar ze vliegen natuurlijk niet allemaal op dezelfde hoogte.quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegenquote:Op zondag 17 april 2022 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je naar buiten kijkt moet je geen zon meer zien, alleen vliegtuigen
Ik zie alleen maar blauw. geen vliegtuig, geen wolkje, niks.quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegen![]()
Kan niet lezen wat erop staat, maar toevallig dit
"Komde een bakske koffie drinken, gr gr Schoonloe"quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
roubaixquote:Op zondag 17 april 2022 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat een weertje man. Roubaix kijken of in de zon gaan zitten?
‘Cavia’s verenigt u! Ons is de broccoli!’quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
Dat afdingen in die derde wereld landen vind ik altijd zo vervelend
Dat noem ik oplichtingquote:Op zondag 17 april 2022 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.
Hey chef cuisine! Wil je toevallig nog ergens geld aan uitgeven aan iets wat je niet nodig hebt maar nadat je het gezien hebt toch wil hebben?quote:Op zondag 17 april 2022 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dit moment in alle keukens op Koh Samui [ afbeelding ]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.quote:Op zondag 17 april 2022 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toevallig nog een openbare camera waar ze nog even voor kan gaan zwaaien of een dansje doen?
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 17 april 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Heb je toen ook dansjes gedaan zonder dat je wist dat de hele wereld meekeek?quote:Op zondag 17 april 2022 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |