Haha, nee, die posities zijn ontvangen via de satelliet. Daar zit ook een paar minuten vertraging in, geloof ik.quote:
Tokkies met wat meer centjes.quote:Op zondag 17 april 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Richting Malaga is het ook best druk anders
Ja klopt. Maar ze vliegen natuurlijk niet allemaal op dezelfde hoogte.quote:Op zondag 17 april 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er altijd uit van "Ja maar het is heel druk moet je zien wat ze allemaal moeten ontwijken ditdat!"
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegenquote:Op zondag 17 april 2022 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je naar buiten kijkt moet je geen zon meer zien, alleen vliegtuigen
Ik zie alleen maar blauw. geen vliegtuig, geen wolkje, niks.quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nu naar buiten en zie een vliegtuigje met spandoek vliegen![]()
Kan niet lezen wat erop staat, maar toevallig dit
"Komde een bakske koffie drinken, gr gr Schoonloe"quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
roubaixquote:Op zondag 17 april 2022 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat een weertje man. Roubaix kijken of in de zon gaan zitten?
‘Cavia’s verenigt u! Ons is de broccoli!’quote:Op zondag 17 april 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.quote:Op zondag 17 april 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
Dat afdingen in die derde wereld landen vind ik altijd zo vervelend
Dat noem ik oplichtingquote:Op zondag 17 april 2022 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen weten dat en vragen express hogere prijzen.
Hey chef cuisine! Wil je toevallig nog ergens geld aan uitgeven aan iets wat je niet nodig hebt maar nadat je het gezien hebt toch wil hebben?quote:Op zondag 17 april 2022 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dit moment in alle keukens op Koh Samui [ afbeelding ]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.quote:Op zondag 17 april 2022 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toevallig nog een openbare camera waar ze nog even voor kan gaan zwaaien of een dansje doen?
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 17 april 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ik denk dat ze dan naar de Markt moet in Eindhoven.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Heb je toen ook dansjes gedaan zonder dat je wist dat de hele wereld meekeek?quote:Op zondag 17 april 2022 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dohhhh ook wel eens gezeten daar. Komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |