quote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou in dat geval zet ik de Foqueville ontbijtmand vast voor je deur![]()
[ afbeelding ]
MOrguh GG,quote:Op zondag 17 april 2022 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel fijn om wakker te worden zonder een wekker.
EN dan zit ik evengoed toch tussen 4 en 5 beneden, zo luxe is dat nietquote:
Hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?quote:Op zondag 17 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN dan zit ik evengoed toch tussen 4 en 5 beneden, zo luxe is dat niet
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.quote:Op zondag 17 april 2022 07:46 schreef Karzai het volgende:
Ik kan wel terug naar bed, geen wilde plannen vandaag
Tussen 22/22.30 kijk ik vaak hart van Nederland en dan ga ik liggenquote:Op zondag 17 april 2022 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.quote:Op zondag 17 april 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.
Een leuk programma. En mooi weer erbij.quote:Op zondag 17 april 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.
quote:Op zondag 17 april 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb de was al klaar, ga zo eitjes koken, paasbrood snijden, smikkelen en smullen en dan later op de dag naar het huis van mijn zoon kijken.
Ja, het ziet er goed uit voor vandaag 12 jaar geleden met pasen was het zo mooi weer dat ik met de kleinkinderen buiten heb zitten ontbijtenquote:Op zondag 17 april 2022 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een leuk programma. En mooi weer erbij.
Dat je dat nog weet.quote:Op zondag 17 april 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ziet er goed uit voor vandaag 12 jaar geleden met pasen was het zo mooi weer dat ik met de kleinkinderen buiten heb zitten ontbijten
Ja, die hebben een huis gekocht in Schaarsbergen ( kazerne) een officiersmess die ze verbouwd hebben tot woningen met een groot atelier, volgens mij heb ik dat van de week al een keer verteld, zal niet in herhaling vallenquote:Op zondag 17 april 2022 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker!
Gaat je zoon verhuizen?
Ja dat vergeet ik nooit meer, dacht dat het mijn laatste Pasen zou zijnquote:
Ik hoef vandaag niets aan het huishouden te doen, ik ga morgen bij mijn moeder langs en asperges etenquote:Op zondag 17 april 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een was aangezet. Misschien straks stofzuigen. En vanmiddag naar mijn pa.
Thnx Bos, you toquote:
Dat klinkt heel tofquote:Op zondag 17 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben een huis gekocht in Schaarsbergen ( kazerne) een officiersmess die ze verbouwd hebben tot woningen met een groot atelier, volgens mij heb ik dat van de week al een keer verteld, zal niet in herhaling vallen
quote:Op zondag 17 april 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niets aan het huishouden te doen, ik ga morgen bij mijn moeder langs en asperges eten
vandaag een smurfdagje
DIt is het hele projectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dit jaar zijn ze nog eens extra duur.quote:Op zondag 17 april 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is niet verkeerd
Had ook gekeken vind ze te duur dat heb ik er niet voor over.
Ja schrok wel van die prijzen zeg.quote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar zijn ze nog eens extra duur.
Is wel te hopenquote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ruggengraat knakte![]()
![]()
Word ik bejaard?
ja, ik vind ze ook wel lekker, maar inderdaad niet ZO lekkerquote:Op zondag 17 april 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schrok wel van die prijzen zeg.
Ik vind ze lekker maar niet voor die prijs
Jaquote:Op zondag 17 april 2022 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ruggengraat knakte![]()
![]()
Word ik bejaard?
quote:Op zondag 17 april 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben er![]()
Nou ja nog niet helemaal. Warm joh jongens. En dan ben k nog op vliegveld
ik heb nog niet gezien wat ze kosten, maar eet ze ook niet iedere dagquote:Op zondag 17 april 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schrok wel van die prijzen zeg.
Ik vind ze lekker maar niet voor die prijs
Kunnen ze zo slecht zien daarquote:Op zondag 17 april 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben op Bangkok. Ze moesten alles 3 keer zien
Huilen van blijdschap magquote:
Bang om corona het land in te laten, snap ik dan ook welquote:Op zondag 17 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. En had ook offiele qr codes maar alsnog wilde ze de print zien :p
quote:Op zondag 17 april 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is het hele projectO wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen![]()
En nu moet je nog één vlucht naar Koh Samui toch?quote:Op zondag 17 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. En had ook offiele qr codes maar alsnog wilde ze de print zien :p
Nadeel vind ik zelf is dat je openzit, je hebt geen tuin of zo een stukje terras wat open moet blijvenquote:Op zondag 17 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow![]()
Daar zitten bijzonder toffe woningen tussen
Maar je woont wel in een heel groene omgeving, zo te zienquote:Op zondag 17 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel vind ik zelf is dat je openzit, je hebt geen tuin of zo een stukje terras wat open moet blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |