Ja als k weer geluk heb. Ziet er nu drukker uitquote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Languit op een rij van 3 a 4 stoelen joh.
Hoe is het vliegvoer in economy bij Qatar eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
Oeh. Misschien kan k op vliegveld van Bangkok wat sushi vangen
Oh, dat klinkt al logischer.quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom een keuken in een restaurant bouwen als je thuis ook een keuken hebt?
quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er niets over geleerd nooit, tot ik er voor het eerst naartoe ging, toen ik voor het eerst een ticket boekte wist ik niet eens precies waar het lag maar nieuw land dus leuk. Little did i know....
Klinkt inderdaad als een unieke mengeling van invloeden.quote:Op zondag 17 april 2022 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hij wilde heel graag samen maar het lukte steeds niet. Daarnaast ook veel invloeden van Italie (Ik vreet niet voor niets zoveel ijs daar (5) en ik heb vanmiddag de beste spaghetti bolognese gegeten.) En veel Ottomaanse invloeden (De kofte) Het is niet een land wat ik makkelijk met andere landen kan vergelijken. Maar Sovjet zou ik het niet noemen. Het past wel in het rijtje van Sovjetmeukjes als in oerlelijke flats enzo. Maar nu is het vooral nieuwbouw, bouwput en oude ottomaanse shit.
Ik heb nog nooit een Lada gezien hier, wel gister in een heel erg aftandse Mercedes gezeten. Het is uniek.
Ja prima hoor. Genoeg beenruimtequote:Op zondag 17 april 2022 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is het vliegvoer in economy bij Qatar eigenlijk?
Wanneer is je volgende vlucht eigenlijk vanuit Bangkok? En met welke maatschappij?quote:Op zondag 17 april 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
Oeh. Misschien kan k op vliegveld van Bangkok wat sushi vangen
Je gaat straks met de A380!quote:Op zondag 17 april 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja k heb nog nooit first class ofzo gevlogen :p
Bangkok airways. Om 1710quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende vlucht eigenlijk vanuit Bangkok? En met welke maatschappij?
Beenruimte kan je niet etenquote:
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op zondag 17 april 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja k heb nog nooit first class ofzo gevlogen :p
Ja, dat stelt niet veel voor. Iets van drie kwartier in de lucht maar.quote:Op zondag 17 april 2022 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bangkok airways. Om 1710
Pg5173
Die is erg kort
Ja als k het niet vergeet:pquote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beenruimte kan je niet eten
Kan je een foto maken van wat je daar te eten krijgt?
Nee! Het is het grootste vliegtuig hè?quote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja die ken k wel :p. Heb je daar welles ingezeten?
Ja, er zit inderdaad verschil in wat je krijgt, maar als het eten in economy al goed is dan schept dan een verwachting voor business.quote:Op zondag 17 april 2022 00:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als k het niet vergeet:p
Had net puree met een runder stoofpotje. Smaakte erg goed. Maar in de duurdere klasses krijg je denk k ook ander eten.
Oh jammerquote:Op zondag 17 april 2022 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor alles is er een eerste keer.
Heb zelf ook nog geen first gevlogen. Twee keer wel geboekt maar wegens covid moeten annuleren
Denk dat het behoorlijk goed is.quote:Op zondag 17 april 2022 00:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, er zit inderdaad verschil in wat je krijgt, maar als het eten in economy al goed is dan schept dan een verwachting voor business.
Thnx!quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Out
Recs doeg!
Goede vlucht bal, je bent bijna waar je wil zijn!
Slaap ze.quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Out
Recs doeg!
Goede vlucht bal, je bent bijna waar je wil zijn!
Dan weet je tenminste zeker dat je aangekomen bent! Had je ook zo'n camera in de staart dat je mee kon kijken op je scherm met de landing?quote:Op zondag 17 april 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Het vliegt wat lomp :p. Landing is soms erg grof :p
Ja net niet maar geloof die dat die a380 wel heeftquote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je aangekomen bent! Had je ook zo'n camera in de staart dat je mee kon kijken op je scherm met de landing?
Ja, dat bedoelde ik ook. Volgens mij heeft alleen de A380 dat.quote:Op zondag 17 april 2022 00:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net niet maar geloof die dat die a380 wel heeft
Oa de A350 ook.quote:Op zondag 17 april 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Volgens mij heeft alleen de A380 dat.
Tenminste wel aan de gang. Hoef je niet over iemand heen te klimmen als je last hebt van flatulentie.quote:
Ah, oké. Ik lees dat het op wel meer vliegtuigen zit, maar dat het een optie is vaak en dan is het ook nog een keuze om het beschikbaar te maken op het entertainment systeem.quote:
Slaap ze!quote:Op zondag 17 april 2022 00:41 schreef Fogel het volgende:
Maar ik ga pitten.
Prettige vlucht voor de vliegers en slaap lekker voor de slapers
Nou in dat geval zet ik de Foqueville ontbijtmand vast voor je deurquote:Op zondag 17 april 2022 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ben klaar wakker
* dud0r jat mandquote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou in dat geval zet ik de Foqueville ontbijtmand vast voor je deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 05:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey* kwiwi slaat dud0r in de vreetboeien.
Zo dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2022 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gratis etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |