Ja denk dat het een soort pavlov-reactie is dat dat het eerste is waar ik aan denk zodra ik 'Tirana' hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dat soort dingen ga ik toch niet onthouden?
Een busbaan voor de bus die eens in het uur rijdt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik neem altijd de bus.Er is iig Tirana in en uit een busbaan.
Ik wil Wadi Rum in een koepeltent en jij wil dat ook. Geloof me.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig dat je zo reislustig bent geworden
Mja, voor jou zijn beide vliegvelden in het noordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar hier wordt het iet makkelijker van voor mij hoor
Heb je daar geen actieve herinnering aan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hugo? Nee, daar ben ik niet bij betrokken!
OK, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil Wadi Rum in een koepeltent en jij wil dat ook. Geloof me.
Kris A is in het zuiden. En makkelijk te vliegen op een zaterdag, Middag en zo ochtend daar, dan bot naar Eenmshaven en maadagmidag weer aan het werKquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, voor jou zijn beide vliegvelden in het noorden
Maar die met u ligt niet zo gek ver bij Trondheim vandaan. En ze hebben er een bijzonder lelijk dialect.
Lol nee, een busbaan voor alle bussen die Tirana in en uit komen. Het scheelt iets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een busbaan voor de bus die eens in het uur rijdt?
God wat heerlijk. Nou nog een WIlders suikerfeest smiley en iedereen kan weer lekker iedereen haten.quote:
Nee, helaas! Er is misschien wel sprake van betrokkenheid, maar ik ben niet betrokken. En ik betreur het zeer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar geen actieve herinnering aan?
Ja, leuk, opflikkerenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, helaas! Er is misschien wel sprake van betrokkenheid, maar ik ben niet betrokken. En ik betreur het zeer.
Nou dat er überhaupt een Kuzu smiley is is wel een beetje mijn schuldquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat heerlijk. Nou nog een WIlders suikerfeest smiley en iedereen kan weer lekker iedereen haten.
nou dan wordt Noorwegen toch weer de volgend meet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus voorlopig nergens want geen collega.
Ja, in tegenstelling tot KSU heeft KRS een directe route met Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kris A is in het zuiden. En makkelijk te vliegen op een zaterdag, Middag en zo ochtend daar, dan bot naar Eenmshaven en maadagmidag weer aan het werK
Lijkt het erg op die busstations die Bald normaal tegenkomt? Is er ook zo'n kiosk waar zo'n oud vrouwtje in zit?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, een busbaan voor alle bussen die Tirana in en uit komen. Het scheelt iets.
Het station is ook verplaatst naar verder buiten de stad. Vroeger was het echt een drama. Maar ik mis nog steeds de adelaar op de rotonde bij het oude busstation (wat dus niet meer bestaat) bij het binnenkomen van Tirana.
Vind een collega, hop, snelquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ga dus voorlopig nergens want geen collega.
Het treinrondje kon ook niet. Dus dan maar dit weekend gepakt als in beter iets dan niets. Maar ik merkte hier dat ik vooral heel erg moe was van het werk afgelopen periode dus ik heb vandaag veel rond het hotel gehangen en gegeten en net wijn en dan is de koek alweer meer dan op.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan wordt Noorwegen toch weer de volgend meet denk ik
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat er überhaupt een Kuzu smiley is is wel een beetje mijn schuld
Anders. Dat is meer in oude sovjetstaten. Albanie had een eigen dictator.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt het erg op die busstations die Bald normaal tegenkomt? Is er ook zo'n kiosk waar zo'n oud vrouwtje in zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |