Dat ontbijt met een lijst en zelf je zooi maar bakken vond ik echt armoedig voor een b&bquote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:02 schreef JanGroen het volgende:
Ik moest erg hard lachen om de "regionale producten" bij het ene ontbijt, te beginnen met de Griekse yoghurt (moet natuurlijk yoghurt Griekse stijl zijn).
En een bed van 190 cm is natuurlijk wel te gek voor woorden. Die Rob (geloof ik) lag met z'n onderbenen buitenboord omdat het bed te kort was. Dan blijft er van de Bed & Breakfast alleen maar Breakfast over.
Tot slot de zelfbediening voor laatste ontbijt. Lekker makkelijk voor de eigenaren, maar wel een beetje goedkoop voor de gasten. Zelf uit gaan vogelen hoe de oven werkt, waar alles staat. Niet echt service voor die prijs.
Met 2 is zat.....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef JanGroen het volgende:
Wat vind ik dat vies om met 6 man in een hot tube te gaan zitten van 2 meter doorsnede.
Dat viel nogal opquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef JanGroen het volgende:
Die vrouw van de sportschooleigemaar zag er op het eerste gezicht nog wel ok uit, maar als je een tweede keer keek klopte het totaalplaatje inderdaad niet: ze zag er onnatuurlijk jonger uit dan ze daadwerkelijk was. Gevalletje hulp van de dokter gehad.
Viel toch wel weer mee ?quote:
Dat denk ik ook. Is vast voor de show.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb altijd moeite met het geloven dat het ontbijt altijd zo is. Je gaat toch niet met een hele keuzelijst bij je gasten langs om vervolgens de volgende ochtend een uur te gaan koken voor het ontbijt?
Ja daarom. Of dat er van alles op tafel gezet wordt. Wat doen ze met de rest? Staat dat de volgende dag weer bij andere gasten opnieuw op de ontbijttafel? Je kan nooit alles in voorraad hebben. Wat niet op gaat kun je weg gooien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me dan af hoe dat dan gaat bij normale reserveringen. Ik kan me voorstellen dat mensen er vanuit gaan dat zij ook zo'n ontbijt krijgen.
Volgens de website hebben ze altijd een keuzelijst, wat de daadwerkelijke keuzes zijn is natuurlijk vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb altijd moeite met het geloven dat het ontbijt altijd zo is. Je gaat toch niet met een hele keuzelijst bij je gasten langs om vervolgens de volgende ochtend een uur te gaan koken voor het ontbijt?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 23 mei 2022 14:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Volgens de website hebben ze altijd een keuzelijst, wat de daadwerkelijke keuzes zijn is natuurlijk vraag.
https://bnbvillaanna.nl/duurzaamheid
Vind het idee van een keuzelijst top, er wordt enorm veel verspild bij de andere ontbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |