jaa moet je goed op letten hoor, gewoon uitstappen als het teveel word. moet wel leuk blijven!quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:11 schreef suzi1 het volgende:
het is stikleuk op die momenten
maar daarna moet ik bijkomen ofzo
ik was vroeg op. maar 2 uur later weer nok op de bank en daarna weer van 14 tot 18quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa moet je goed op letten hoor, gewoon uitstappen als het teveel word. moet wel leuk blijven!
ik had ook deze week rare slaapnachten hoor. veel gedroomd en weinig diep geslapen. raar is datquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik was vroeg op. maar 2 uur later weer nok op de bank en daarna weer van 14 tot 18
maar dan ben je al helemaal geen zak meer waard
aah okequote:Op zaterdag 16 april 2022 01:14 schreef suzi1 het volgende:
nou die ben ik daarna gaan afbouwen haha. want wist niet waar t aan lag. maar bedacht me later dat t die lange set weleens kon zijn
oh nee doe ik ook niet hoor. blijf daar gelukkig niet in hangenquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:17 schreef suzi1 het volgende:
soms moet je dat ook niet uit gaan pluizen en hopen dat de dag erna weer goed is
ja bankie gaat wel nieuwe worden in dit gevalquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:23 schreef suzi1 het volgende:
staan ook regelmatig 2e hands op MP. maar mss wil je liever nieuw
nu wult ik naast een nieuwe bank ook een katzquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:25 schreef suzi1 het volgende:
en op de rugleuning konden de katzen heerlijk breeduit liggen
Vriendquote:
Grote vriend.quote:
Ik heb stage U op staanquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.![]()
![]()
![]()
Dank voor de linkjes.
Ik ook.quote:
quote:
Ben je ooit bij awakenings geweest?quote:
In de Gashouder wel.Dat was flink beuken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je ooit bij awakenings geweest?
Ik niet. Vrienden gaan wel regelmatig maar heel feest techno weet ik ook nietAl vind ik dit best wel prima.
Dat maakt niet uit tochquote:
Ben wel benieuwd naar het laatste uurtjequote:
Ik kijk af en toe eventjes en luister ookquote:
Lekker slapenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef suzi1 het volgende:
even kijken of ik een film kan vinden, anders ga ik zo naar bed denk...
quote:
quote:
Dat heb je toch maar mooi nog even meegepiktquote:
Ja ik zat te kijken. Hij moet daar om 16:00 draaien.quote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ik lees het al, hij gaat naar gizmo in den haag dat is om 3 uur
word dat ook live uitgezonden toevallig? vast neit zekerquote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zat te kijken. Hij moet daar om 16:00 draaien.
Ben bang van nietquote:Op zondag 17 april 2022 14:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
word dat ook live uitgezonden toevallig? vast neit zeker
m'n ene arm is gewoon beetje verbrandquote:Op zondag 17 april 2022 14:57 schreef suzi1 het volgende:
buiten in de tuin liggen is ook lekker. lag daar net een paar uur half te slapen
quote:Op zondag 17 april 2022 14:59 schreef Schakeltopia het volgende:
The audience will be treated to a very special live performance by DJ All-Star Fresh (Kingbee) who will challenge Gizmo for a one-time-only live scratch battle.
ik had op een gegeven moment een deken gepakt, want lag ineens compleet in de schaduwquote:Op zondag 17 april 2022 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
andere niet want die zat in de schaduw
Met snor haha.quote:
Sowww die koppenquote:
Nieuwe pausquote:
Een boekje lezenquote:Op zondag 17 april 2022 15:44 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niets anders te doen dan buiten roken of slapen
de tuin is al goed. dus wat moet je daar dan nog?
ai ziekjesquote:
ja is regelmatig als ze ergens vandaan komen waar er teveel zitten.quote:
quote:
Gewoon even beetje uitzieken dusquote:Op zondag 17 april 2022 15:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja is regelmatig als ze ergens vandaan komen waar er teveel zitten.
gelukkig heb ik een grote huisje voor ze in huiskamer hier.
hahahahquote:Op zondag 17 april 2022 15:54 schreef engine het volgende:
Ik heb nog drie paaseitjes [ afbeelding ]
En als ik daarna nog meer zin heb kan ik die van de buurman jatten want die heeft ze nog niet gevonden [ afbeelding ]
En?quote:Op zondag 17 april 2022 15:54 schreef Schakeltopia het volgende:
is even andere hdmi aangesloten. m'n scherm gaat elke keer op zwart. hopelijk lost dit het op. fucking irritant. maar was te lui
nouja het gebeurd random, dus vandaar dat ik te lui was. soms uren niks en soms binnen paar minuten meerdere keren. afwachten dusquote:
Is dat met paaseitjes?quote:Op zondag 17 april 2022 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik vanavond paas pozza bestel.![]()
moet nog even overnadenken
Spannendquote:Op zondag 17 april 2022 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja het gebeurd random, dus vandaar dat ik te lui was. soms uren niks en soms binnen paar minuten meerdere keren. afwachten dus
andere hdmi kabel, andere hdmi poort. als het nu nog gebeurd zit het ergens anders inquote:
Nee ik zit binnen. Eerder wel even op het balkon gezeten...wat buren die ook buiten zit hoor je wat rommelen maar het is niet echt druk hierquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 16:11 schreef suzi1 het volgende:
heel die bank steeds sleuren. en op gegeven moment staat die op t dak van de schuur om zon te vangen
ja ik ga ook nooit op de stoep zitten, genoeg heir die dat wel doenquote:Op zondag 17 april 2022 16:12 schreef suzi1 het volgende:
ik zit soms te denken aan bank in de voortuin. maar dat past me niet echt. tenzij ik er een krat bier bij zet
Gewoon doenquote:Op zondag 17 april 2022 16:12 schreef suzi1 het volgende:
ik zit soms te denken aan bank in de voortuin. maar dat past me niet echt. tenzij ik er een krat bier bij zet
Ik had eerst een buurman die altijd een praatje wou maken als ik op m'n balkon wasquote:Op zondag 17 april 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
ja lekker praatjes maken met alle voorbijgangers
Ja en soms ook prima maar soms ook geen zin in.quote:Op zondag 17 april 2022 16:17 schreef suzi1 het volgende:
die is bijna 2 uur onderweg voor zeg maar wat boodschappen op 5 min afstand. maar die houdt iedereen aan voor een praatje. nou ja, zij praat vooral
Hier inmiddels ookquote:Op zondag 17 april 2022 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
meestal ignoren ze mij en komt het niet verder dan hoi, als het al zover komt
10000% waarquote:Op zondag 17 april 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
geen hond kopen dan. want dan lullen ze allemaal tegen je aan!
Eigenlijk alleen voor praktische dingen. Of ik het parkeervak vrij wil houden want er komen klussers ofzo...Primaquote:Op zondag 17 april 2022 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ja precies ook ik maak wel is een praatje. maar ligt er ook een beetje aan wie en wat. maar meestal is het lekker kort
Gewoon doorlopenquote:Op zondag 17 april 2022 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
soms in het park kom ik een ouwe man tegen, die kan ook ouwehoeren
opzich wel leuk, maar dat houd ook niet op![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 16:28 schreef suzi1 het volgende:
drm blij dat iemand die ik 2 jaar terug had leren kennen hier vlakbij ineens een vriendin had. hoefde ik niet meer langs te komen, want ze zijn ineens gezin enzo
nou ja ik mag wel komen, maar heb dat afgehouden
helemaal mooiquote:Op zondag 17 april 2022 16:28 schreef engine het volgende:
Ik had als bijbaantje assistent van de huismeesters in een bejaardentehuis. Vonden ze ook prima als je ergens bleef hangen om een praatje te maken. En m'n oma zat daar ook dus die zag ik bijna dagelijks. Het verdiende niet veel maar was wel erg leuk.
Tijd om een praatje te gaan makenquote:Op zondag 17 april 2022 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nou alles dichtgooien hier want de bbq gaat aan
Dat zou mij echt woest maken!quote:Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef suzi1 het volgende:
ik had gedroomd dat iemand de TT had verkloot!
tijd om te minderen soes!quote:Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef suzi1 het volgende:
ik had gedroomd dat iemand de TT had verkloot!
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |