Wat heeft dat met hervatting van zijn werk te maken? Dat zou een politie aangelegenheid zijn en voor het OM om mee verder te gaan of niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef Nober het volgende:
Dus er is door geen een van de zeven vrouwen aangifte gedaan?
Graag reeksen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NWS / Ongewenst seksueel gedrag rondom Mick van Wely (Telegraaf)
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft aangerandquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NWS / Ongewenst seksueel gedrag rondom Mick van Wely (Telegraaf)
Ik heb geen flauw idee en ik wil het ook niet wetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft betast
Is totaal niet relevant of hij meer of minder heeft gedaan dan jij voor ongewenst gedrag aanzietquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft aangerand
Ik vind het erger als iemand een verkrachter is dan iemand vrouwen lastig valt via e-mail. Voor mij is dat beide ongewenst gedrag maar niet een pot nat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is totaal niet relevant of hij meer of minder heeft gedaan dan jij voor ongewenst gedrag aanziet
Ja hehe, elk weldenkend mens vind dat erger, maar dat betekent niet dat je niet voor minder maatregelen mag nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:58 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik vind het erger als iemand een verkrachter is dan iemand vrouwen lastig valt via e-mail. Voor mij is dat beide ongewenst gedrag maar niet een pot nat.
Waar geef ik aan dat we over iets anders geen maatregelen moeten nemen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe, elk weldenkend mens vind dat erger, maar dat betekent niet dat je niet voor minder maatregelen mag nemen.
Mensen vinden een moordenaar over het algemeen ook erger dan een dierenmishandelaar maar moeten we daar dan ook maar geen maatregelen tegen nemen?
Je wilt weten wat hij precies heeft gedaan. Dat is dus niet relevant. De Telegraaf meent een werknemer te moeten schorsen, dan mag je ervanuit gaan dat dat niet zonder reden isquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Waar geef ik aan dat we over iets anders geen maatregelen moeten nemen dan?
Dus omdat ik vraag wat hij precies heeft gedaan ga je er zomaar vanuit dat ik het oke vind als het een minder ergere feit is?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt weten wat hij precies heeft gedaan. Dat is dus niet relevant. De Telegraaf meent een werknemer te moeten schorsen, dan mag je ervanuit gaan dat dat niet zonder reden is
Dus als hij ongewenste smsjes heeft gestuurd vind jij het terecht dat hij is geschorst?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:07 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Dus omdat ik vraag wat hij precies heeft gedaan ga je er zomaar vanuit dat ik het oke vind als het een minder ergere feit is?
Als zeven vrouwen het ernstig genoeg vinden om het te melden, vind ik het wel terecht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als hij ongewenste smsjes heeft gestuurd vind jij het terecht dat hij is geschorst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |