abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 20:18:58 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_204448005
Misdaadverslaggever Mick van Wely heeft bij De Telegraaf zijn werkzaamheden hervat nadat hij in februari van dit jaar geschorst werd door zijn werkgever vanwege seksueel ongewenst gedrag.

Naast de schorsing werden hem ook sancties opgelegd. Zo moest hij onder professionele begeleiding aan zichzelf gaan werken.

De maatregel volgde op diverse meldingen door vrouwen bij een van de vertrouwenspersonen, zo meldde Mediahuis, eigenaar van De Telegraaf, in een verklaring toen het nieuws naar buiten kwam. Ten minste zeven vrouwen zouden hun beklag hebben gedaan nadat Van Wely zich op tv laatdunkend had uitgelaten aan tafel bij talkshow Beau over seksueel grensoverschrijdend gedrag van mannen bij The Voice of Holland. Terwijl hij zich dus zelf ook schuldig maakte aan seksueel ongewenst gedrag. Nadat het interne Meldpunt Integriteit met alle betrokkenen had gesproken, werd Van Wely voor twee maanden geschorst.

,,Ik realiseer mij dat ik met mijn handelen grenzen heb overschreden en bied daarvoor mijn excuses aan”, liet Van WeIy in dezelfde verklaring weten. ,,Ik zal de komende tijd onder professionele begeleiding aan mezelf werken en hoop na een periode van non-actiefstelling mijn werkzaamheden te kunnen hervatten.”

https://www.ad.nl/show/mi(...)n-het-werk~a4943611/

Dat zijn nog eens harde maatregelen van de Telegraaf. :D :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 20:24:17 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204448068
Ik wens Mick veel succes met bij hervatting van zijn werkzaamheden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204448141
Dus er is door geen een van de zeven vrouwen aangifte gedaan?
pi_204448206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:30 schreef Nober het volgende:
Dus er is door geen een van de zeven vrouwen aangifte gedaan?
Wat heeft dat met hervatting van zijn werk te maken? Dat zou een politie aangelegenheid zijn en voor het OM om mee verder te gaan of niet.

Hij heeft van de Telegraaf een disciplinaire straf opgelegd gekregen en aan zichzelf moeten werken (whatever that means) voor hij weer aan de slag mocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 20:35:11 ]
pi_204448232
Wat heeft hij dan precies gedaan?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204448523
quote:
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft aangerand
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204448532
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft betast
Ik heb geen flauw idee en ik wil het ook niet weten :)
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:10:42 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_204448630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ongewenst seksueel gedrag is een brede term. Ik ga er maar vanuit dat hij dus mensen heeft aangerand
Is totaal niet relevant of hij meer of minder heeft gedaan dan jij voor ongewenst gedrag aanziet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204449129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Is totaal niet relevant of hij meer of minder heeft gedaan dan jij voor ongewenst gedrag aanziet
Ik vind het erger als iemand een verkrachter is dan iemand vrouwen lastig valt via e-mail. Voor mij is dat beide ongewenst gedrag maar niet een pot nat.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:59:23 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_204449139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:58 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik vind het erger als iemand een verkrachter is dan iemand vrouwen lastig valt via e-mail. Voor mij is dat beide ongewenst gedrag maar niet een pot nat.
Ja hehe, elk weldenkend mens vind dat erger, maar dat betekent niet dat je niet voor minder maatregelen mag nemen.

Mensen vinden een moordenaar over het algemeen ook erger dan een dierenmishandelaar maar moeten we daar dan ook maar geen maatregelen tegen nemen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204449149
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja hehe, elk weldenkend mens vind dat erger, maar dat betekent niet dat je niet voor minder maatregelen mag nemen.

Mensen vinden een moordenaar over het algemeen ook erger dan een dierenmishandelaar maar moeten we daar dan ook maar geen maatregelen tegen nemen?
Waar geef ik aan dat we over iets anders geen maatregelen moeten nemen dan?
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:02:39 #14
319979 Fok-it
All is well
pi_204449187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Waar geef ik aan dat we over iets anders geen maatregelen moeten nemen dan?
Je wilt weten wat hij precies heeft gedaan. Dat is dus niet relevant. De Telegraaf meent een werknemer te moeten schorsen, dan mag je ervanuit gaan dat dat niet zonder reden is
pi_204449236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je wilt weten wat hij precies heeft gedaan. Dat is dus niet relevant. De Telegraaf meent een werknemer te moeten schorsen, dan mag je ervanuit gaan dat dat niet zonder reden is
Dus omdat ik vraag wat hij precies heeft gedaan ga je er zomaar vanuit dat ik het oke vind als het een minder ergere feit is?

Ik wil een mening vormen over deze persoon, en de daad die hij doet beïnvloed mijn mening hierover. Stop eens met dingen voor mij in te vullen, dat doe ik bij jou ook niet

En wat users relevant vinden dat bepalen we zelf wel
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:08:27 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_204449249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:07 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dus omdat ik vraag wat hij precies heeft gedaan ga je er zomaar vanuit dat ik het oke vind als het een minder ergere feit is?
Dus als hij ongewenste smsjes heeft gestuurd vind jij het terecht dat hij is geschorst?
pi_204449744
Boeien, ik lees dat toiletpapier niet.
  zaterdag 16 april 2022 @ 18:16:23 #18
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204455116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus als hij ongewenste smsjes heeft gestuurd vind jij het terecht dat hij is geschorst?
Als zeven vrouwen het ernstig genoeg vinden om het te melden, vind ik het wel terecht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')