abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:06:31 #51
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204453459
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
In de video zegt Yvonne dat het meisje eerst aangaf geen seks te willen met 3 mannen. Uiteindelijk is ze toch gezwicht.

Is natuurlijk een grijs gebied tussen helemaal uit vrije wil en compleet gedwongen, maar echt koosjer is het niet om een meid zo te blijven pushen.
Je kan zeggen, ze is gezwicht. Je kan zeggen, bij nader inzien leek het haar toch leuk. Geen victimblaming, zo bedoel ik het niet. We mogen wel genuanceerd zijn vind ik. Het is namelijk nogal een grote beschuldiging.

En die dame met de drugswaas heeft dat meermaals met De Rat gedaan. Tsja.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rode_Wijn op 16-04-2022 14:20:32 ]
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:12:36 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_204453503
Best grappig eigenlijk; RTL haalt The Voice van de buis omdat er "vieze manne" in de jury (coaches) zaten en zet om het gat op vrijdagavond te vullen daarvoor in de plaats I can see your voice waar een vieze man in de jury zit ... :P
pi_204453512
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:12 schreef Jian het volgende:
Best grappig eigenlijk; RTL haalt The Voice van de buis omdat er "vieze manne" in de jury (coaches) zaten en zet om het gat op vrijdagavond te vullen daarvoor in de plaats I can see your voice waar een vieze man in de jury zit ... :P
Ja en vergeet ook niet de presentator van dat programma :7
SOONY
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:19:40 #54
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204453543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Yep
[..]
En als het toch niet klopt dan is de hooivork voor smaad en laster
Neuken is voortaan verboden dan? Of alleen voor blanke mannen? Of alleen voor artiesten? Alsof je iemand achterin de tourbus of in de coulissen gaat aanranden of verkrachten. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

En dat komt dan van iemand die voor de rechtbank staat wegens roddelen _O- waarom reageer ik hier ook op
pi_204453656
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:19 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Neuken is voortaan verboden dan? Of alleen voor blanke mannen? Of alleen voor artiesten? Alsof je iemand achterin de tourbus of in de coulissen gaat aanranden of verkrachten. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

En dat komt dan van iemand die voor de rechtbank staat wegens roddelen _O- waarom reageer ik hier ook op
Alleen verboden voor mensen die rode wijn drinken
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 april 2022 @ 14:39:32 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204453663
Ik zal een van de weinigen (nog) zijn maar ik vind Yv geweldig, O+.

Het gaat ook niet om het feit dat hij en zijn vrouw drugs gebruiken. Dat zegt Yv er nog specifiek bij ook (“helemaal prima”). Het gaat erom dat hij blijkbaar steeds stagiaires hosselt en neukt (tot bloedens toe :o?) en bij dat 21-jarige meisje ging het verder. Dat zij seks had met De Munk betekent niet dat álles dan maar ineens okay is of geaccepteerd moet worden. Vreemd vind ik die gedachte: “Ze vond het interessant en had seks met Danny dus zo erg was het niet”. Maar dat maakt het niet acceptabel om de deur van je hotel- en badkamer open te zetten voor andere mannen terwijl zij onder de douche staat. Dat is ronduit creepy. En daar zomaar zonder toestemming vanuit gaan is al helemaal fucked up.

En tot slot een Sensationticket aanbieden maar dan blijkt wel dat je seks met 3 mannen moet hebben? Daar heb je dan geen zin in dus dan “moet je je eigen kaartje maar regelen”. Dus regelt ze dat - ze wil immers geen seks heeft ze al aangegeven - halen ze haar op maar rijden ze linea recta door naar Amsterdamse bos. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan om tegen drie(!) mannen in een bos in te gaan als 21-jarige. Of gewoon, überhaupt. En dan vergeten we het machtsmisbruik nog.

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:54:52 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204453792
Mi gaddo, een bn-er die vreemdgaat en chicks neukt op drugsfeestjes. Stel je voor zeg! Waar gaat het heen met de wereld! Dat verwacht je toch ook niet!
pi_204453893
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zal een van de weinigen (nog) zijn maar ik vind Yv geweldig, O+.
Ik ook hoor. Iedereen weet schijnbaar wat voor zooitje het is, maar niemand trekt zijn mond open. En daardoor gaat het van kwaad tot erger.
Heerlijk dat er nu zijn die schijt hebben en de beerput opentrekken. Ze denken dat ze God zijn.
  zaterdag 16 april 2022 @ 15:16:56 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204453950
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zal een van de weinigen (nog) zijn maar ik vind Yv geweldig, O+.

Het gaat ook niet om het feit dat hij en zijn vrouw drugs gebruiken. Dat zegt Yv er nog specifiek bij ook (“helemaal prima”). Het gaat erom dat hij blijkbaar steeds stagiaires hosselt en neukt (tot bloedens toe :o?) en bij dat 21-jarige meisje ging het verder. Dat zij seks had met De Munk betekent niet dat álles dan maar ineens okay is of geaccepteerd moet worden. Vreemd vind ik die gedachte: “Ze vond het interessant en had seks met Danny dus zo erg was het niet”. Maar dat maakt het niet acceptabel om de deur van je hotel- en badkamer open te zetten voor andere mannen terwijl zij onder de douche staat. Dat is ronduit creepy. En daar zomaar zonder toestemming vanuit gaan is al helemaal fucked up.

En tot slot een Sensationticket aanbieden maar dan blijkt wel dat je seks met 3 mannen moet hebben? Daar heb je dan geen zin in dus dan “moet je je eigen kaartje maar regelen”. Dus regelt ze dat - ze wil immers geen seks heeft ze al aangegeven - halen ze haar op maar rijden ze linea recta door naar Amsterdamse bos. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan om tegen drie(!) mannen in een bos in te gaan als 21-jarige. Of gewoon, überhaupt. En dan vergeten we het machtsmisbruik nog.

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik mij toch wel altijd afvraag is waarom, als het dus niet uitmaakt dat iemand drugs gebruikt, of erkend wordt dat vreemdgaan iets tussen de partners is, het wel altijd gebracht moet worden als de bulk van de berichten, met dan erbij dat er ook nog 1 of 2 vrouwen zijn die de situatie eigenlijk niet fijn vonden. Ik weet niet of ze dat gewoon doen als opvulling, of dat ze echt actief hun best doen om een nieuwe preutsheid onderdeel van onze maatschappelijke norm te maken. Maar die vervaging tussen grensoverschrijdend gedrag en iemand die niet binnen de lijntjes kleurt qua invulling van zijn leven, staat me niet aan en ergert me enorm aan die Yvonne.
pi_204453983
#teamChips
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204455245
Nu bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204455256
Is er een aparte Yvonne Coldeweier topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204455325
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zal een van de weinigen (nog) zijn maar ik vind Yv geweldig, O+.

Het gaat ook niet om het feit dat hij en zijn vrouw drugs gebruiken. Dat zegt Yv er nog specifiek bij ook (“helemaal prima”). Het gaat erom dat hij blijkbaar steeds stagiaires hosselt en neukt (tot bloedens toe :o?) en bij dat 21-jarige meisje ging het verder. Dat zij seks had met De Munk betekent niet dat álles dan maar ineens okay is of geaccepteerd moet worden. Vreemd vind ik die gedachte: “Ze vond het interessant en had seks met Danny dus zo erg was het niet”. Maar dat maakt het niet acceptabel om de deur van je hotel- en badkamer open te zetten voor andere mannen terwijl zij onder de douche staat. Dat is ronduit creepy. En daar zomaar zonder toestemming vanuit gaan is al helemaal fucked up.

En tot slot een Sensationticket aanbieden maar dan blijkt wel dat je seks met 3 mannen moet hebben? Daar heb je dan geen zin in dus dan “moet je je eigen kaartje maar regelen”. Dus regelt ze dat - ze wil immers geen seks heeft ze al aangegeven - halen ze haar op maar rijden ze linea recta door naar Amsterdamse bos. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan om tegen drie(!) mannen in een bos in te gaan als 21-jarige. Of gewoon, überhaupt. En dan vergeten we het machtsmisbruik nog.

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, we moeten hem ophangen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 april 2022 @ 19:35:52 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204455709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
#teamChips
O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204455736
Seks met 3 mannen? Hoe werk dat?

In de mond , bips en voorbips tegelijk?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204455835
Danny de Junk
  zaterdag 16 april 2022 @ 22:27:23 #67
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204458345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:37 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Alleen verboden voor mensen die rode wijn drinken
Godnondeju
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 17 april 2022 @ 03:26:36 #68
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204460533
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Verbaast me niet, bij The Passion was ie ook al met z'n kruis bezig.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 17 april 2022 @ 06:56:56 #69
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204460650
Jezus christus, dat verhaal over vier mannen in het bos en alles, dat neigt gewoon naar mensenhandel en stelselmatige verkrachting.

[ Bericht 2% gewijzigd door Andromache op 17-04-2022 15:22:39 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204461502
quote:
Danny de Munk overspoeld met kotsgezichtjes: ‘Je moet je schamen!’
Danny de Munk wordt op zijn eigen pagina op Instagram volledig overspoeld door mensen die kotsgezichtjes aan hem sturen. Ze zijn woest op de zanger vanwege zijn vermeende wangedrag.

De afgelopen dagen heeft Yvonne Coldeweijer extreem veel verhalen binnengekregen over het losbandige leven van Danny de Munk. Ze is echter het meest geschrokken van het verhaal van een vrouw die op 21-jarige leeftijd zeer nare ervaringen met hem zegt te hebben gehad ten tijde van hun samenwerking voor de Stage-musical Ciske de Rat.

‘Schaam je!’
Het verhaal van Danny’s vermeende slachtoffer van grensoverschrijdend gedrag is dermate heftig dat hij momenteel overspoeld wordt met woeste reactie op zijn persoonlijke pagina op Instagram. Het gaat niet om een paar reacties her en der, maar om honderden woeste commentaren onder zijn laatste post.

De mensen zijn echt heel boos. De meeste reacties zijn niet anoniem, maar met naam, toenaam en foto. “Wat heb ik mij vergist in jou. Je moet je kapot schamen”, zegt Silvia bijvoorbeeld.

En Amina: “Jij bent echt een smerige vuile hond samen met die zwager en chauffeur van je!! 🤮🤮🤮🤮🤮”

Vies mannetje
Fronika vindt het ongekend. “Walgelijk vies mannetje! (…) Je eigen dochter is ook rond de 21!! Hoe durf je!! Kapot schamen moet je je!!”

Valerie: “Wat een vies mannetje ben jij bah bah.”

En weer iemand anders: “Het is algemeen bekend dat Danny veel drugs gebruikt, wat een voorbeeld voor zijn kinderen👌🏻. Als het waar is wat Yvonne zegt, dat draait mijn maag om. En maar verkondigen hoe goed zijn huwelijk is en hem overal in douwen! Die Jenny heeft geen zelfwaardering dan🤮.”

Zo gaat het maar door: “Wat een walgelijke sukkel ben jij 🤮🤮🤮🤮”

Niet reageren
Het nieuws over Danny was gisteren de opening van RTL Boulevard, de meest bekeken showrubriek op de Nederlandse televisie. Volgens het programma wil de zanger niet reageren op het nieuws.

Showbizzkenner Rob Goossens: “Wij hebben het geprobeerd, maar het management laat weten dat we Danny niet meer mogen bellen en ik denk dat we daaruit moeten opmaken dat Danny niet van plan is om hier iets over te zeggen.”




https://www.mediacourant.(...)-je-moet-je-schamen/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204462237
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:38 schreef Leandra het volgende:
Dit gaat dus over 2007?
Als in 15 jaar geleden?

En vervelend voor zijn vrouw als hij is vreemdgegaan, maar ik lees nog niets grensoverschrijdends.
Mee eens, sws was de dame 21 jaar toen en hij 37 jaar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 april 2022 @ 13:42:32 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204463506
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 11:42 schreef -river- het volgende:

[..]
Mee eens, sws was de dame 21 jaar toen en hij 37 jaar.
Niemand heeft het toch over het leeftijdsverschil? Behalve dat er sprake is van machtsmisbruik en in dat geval kan dat het best fouter maken. Op 21-jarige leeftijd heb je vaak - gemiddeld genomen - toch minder kennis en ervaring of een ander ‘wereldbeeld’ dan een vent die tegen de 40 jaar loopt. Zeker iemand die van jongs af aan in het showbizzvak zit zal al veel meegemaakt hebben. MAAR laat me vooropstellen dat over dat leeftijdsverschil geen (echt) punt gemaakt werd. Waar het wél tevoorschijn kwam is in de relatie tot machtsmisbruik en, het ergste, een 21-jarig meisje in een bos neerpleuren met drie mannen en, nadat ze al heeft aangegeven niet te willen, min of meer te dwingen tot seks.

Dus als men niets grensoverschrijdends leest in het verhaal van die vrouw dan ben ik écht benieuwd wat dan wel wordt gezien als ‘te ver’ gaan. Dat verhaal over dat bos schreeuwt toch aan alle kanten dat het niet ok is en overduidelijk over grenzen gaat?

Het zal wel aan mij liggen dan maar als het waar is dan vind ik het echt bizar dat die situatie als normaal wordt beschouwd. Dan zijn we, imho, ver heen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204463581
Fokkers doen of alle malle shit normaal is. Je verwacht het niet he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204464222
Ciske de Jager aan het werk
Oude MDMA-gebruiker

Nou Danny hangt er mooi aan met dit realistische verhaal. Lekker met je zwager, chauffeur en/of vriend op vrouwenjacht en volgooien met drugs en alcohol :')
Maar ja 15 jaar later janken dat je je door allemaal mensen hebt laten neuken voor de aandacht van die dwerg en een Sensation White-kaartje :X

Wat een trieste bende weer

Op naar de volgende BN’er
SOONY
  zondag 17 april 2022 @ 15:56:41 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204464932
Weekend-baas Bart Ettekoven in Shownieuws: “Ik denk dat Danny een beetje spijt heeft van het interview in Weekend, want daardoor is het allemaal een beetje aan het rollen gekomen. _O- _O- _O-

Hij riep: ‘Ik ben niet bang voor de juicekanalen, want ik heb helemaal geen geheimen.’ En vervolgens is Yvonne Coldeweijer helemaal overspoeld met mensen die toch wel wat dingetjes van hem lijken te weten.”

https://www.mediacourant.(...)-een-vuile-smeerlap/

:W Danny lekker de goot in en nooit meer terug komen :R
pi_204465262
Ok, maar even, wie is die vieskees die uit neuken gaat met de broer van zn vrouw..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204467633
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, maar even, wie is die vieskees die uit neuken gaat met de broer van zn vrouw..?
De man van de zus van Jenny (de vrouw van Danny).
SOONY
  zondag 17 april 2022 @ 21:27:46 #78
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204470038
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 17 april 2022 @ 21:55:57 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204470563
quote:
17s.gif Op zondag 17 april 2022 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Niemand heeft het toch over het leeftijdsverschil? Behalve dat er sprake is van machtsmisbruik en in dat geval kan dat het best fouter maken. Op 21-jarige leeftijd heb je vaak - gemiddeld genomen - toch minder kennis en ervaring of een ander ‘wereldbeeld’ dan een vent die tegen de 40 jaar loopt. Zeker iemand die van jongs af aan in het showbizzvak zit zal al veel meegemaakt hebben. MAAR laat me vooropstellen dat over dat leeftijdsverschil geen (echt) punt gemaakt werd. Waar het wél tevoorschijn kwam is in de relatie tot machtsmisbruik en, het ergste, een 21-jarig meisje in een bos neerpleuren met drie mannen en, nadat ze al heeft aangegeven niet te willen, min of meer te dwingen tot seks.

Dus als men niets grensoverschrijdends leest in het verhaal van die vrouw dan ben ik écht benieuwd wat dan wel wordt gezien als ‘te ver’ gaan. Dat verhaal over dat bos schreeuwt toch aan alle kanten dat het niet ok is en overduidelijk over grenzen gaat?

Het zal wel aan mij liggen dan maar als het waar is dan vind ik het echt bizar dat die situatie als normaal wordt beschouwd. Dan zijn we, imho, ver heen.
Is het dan al bewezen dat haar verhaal waar is?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 april 2022 @ 06:38:03 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204471881
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:16 schreef -river- het volgende:

[..]
Is het dan al bewezen dat haar verhaal waar is?
:')

Ik zeg onderaan nog: áls het waar is. En daarnaast is dat in mijn post natuurlijk helemaal het punt niet. Ik heb het toch gewoon over dat ik het bizar vind dat er in het verhaal überhaupt niets verontrustends wordt gezien.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204471887
Lol, van Haat in de Straat naar Haat op FB :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 18 april 2022 @ 17:22:05 #83
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204475506
https://easybookings.nl/artiest/danny-de-munk/

Onschuldig tot er iets bewezen is :{w

4000,- voor een half uur. Leuk voor de jaarlijkse SHO/Gate-meet bij Chipszak in de tuin ^O^

love & heet
  vrijdag 22 april 2022 @ 09:50:50 #84
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204504856
Wie kent ze niet, wijven die spijt krijgen van hun sletterig verleden en dan op latere leeftijd de schuld buiten zichzelf gaan zoeken :')
pi_204504874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:50 schreef the-eye het volgende:
Wie kent ze niet, wijven die spijt krijgen van hun sletterig verleden en dan op latere leeftijd de schuld buiten zichzelf gaan zoeken :')
Ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:19:08 #86
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204505060
quote:
17s.gif Op zondag 17 april 2022 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Niemand heeft het toch over het leeftijdsverschil? Behalve dat er sprake is van machtsmisbruik en in dat geval kan dat het best fouter maken. Op 21-jarige leeftijd heb je vaak - gemiddeld genomen - toch minder kennis en ervaring of een ander ‘wereldbeeld’ dan een vent die tegen de 40 jaar loopt. Zeker iemand die van jongs af aan in het showbizzvak zit zal al veel meegemaakt hebben. MAAR laat me vooropstellen dat over dat leeftijdsverschil geen (echt) punt gemaakt werd. Waar het wél tevoorschijn kwam is in de relatie tot machtsmisbruik en, het ergste, een 21-jarig meisje in een bos neerpleuren met drie mannen en, nadat ze al heeft aangegeven niet te willen, min of meer te dwingen tot seks.

Dus als men niets grensoverschrijdends leest in het verhaal van die vrouw dan ben ik écht benieuwd wat dan wel wordt gezien als ‘te ver’ gaan. Dat verhaal over dat bos schreeuwt toch aan alle kanten dat het niet ok is en overduidelijk over grenzen gaat?

Het zal wel aan mij liggen dan maar als het waar is dan vind ik het echt bizar dat die situatie als normaal wordt beschouwd. Dan zijn we, imho, ver heen.
Ach schei toch uit zeg. Met terugwerkende kracht was zo'n griet ineens handelingsonbekwaam.
Ze was niet vies van een pilletje en zag er geen probleem in om met een getrouwde kerel met kinderen van bil te gaan maar jaren later moet het ineens machtsmisbruik gaan heten en gebeurde het allemaal in een een waas.
Het is haar allemaal overkomen, ze stond erbij en keek er naar.
Cry me a river :')
pi_204505096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:50 schreef the-eye het volgende:
Wie kent ze niet, wijven die spijt krijgen van hun sletterig verleden en dan op latere leeftijd de schuld buiten zichzelf gaan zoeken :')
Zou je dan niet heel hard hopen dat dat sletterige verleden lekker in het verleden blijft zodat je er zo min mogelijk mee geconfronteerd wordt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:40:36 #88
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204505209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou je dan niet heel hard hopen dat dat sletterige verleden lekker in het verleden blijft zodat je er zo min mogelijk mee geconfronteerd wordt...
Zo ging dat vroeger.
De slet van de buurt kreeg uiteindelijk een relatie met een kerel van een heel ander kaliber als waar ze altijd op viel. Ze verhuisde 50km of verder weg van haar woonplaats, stichtte een gezinnetje en niemand praatte meer ergens over.
In de huidige tijd van facebook etc waar iedereen connected blijft voelen sommigen de behoefte om de "cv" op te poetsen door het verleden in een ander daglicht te zetten dmv beschuldigingen en het schoonpraten van de eigen daden.
pi_204505244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:40 schreef the-eye het volgende:

[..]
Zo ging dat vroeger.
De slet van de buurt kreeg uiteindelijk een relatie met een kerel van een heel ander kaliber als waar ze altijd op viel. Ze verhuisde 50km of verder weg van haar woonplaats, stichtte een gezinnetje en niemand praatte meer ergens over.
In de huidige tijd van facebook etc waar iedereen connected blijft voelen sommigen de behoefte om de "cv" op te poetsen door het verleden in een ander daglicht te zetten dmv beschuldigingen en het schoonpraten van de eigen daden.
Dus omdat ze zich nu zou schamen voor dingen uit het verleden gaat ze die dingen nu oprakelen omdat facebook etc. en connected?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:52:49 #90
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204505319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dus omdat ze zich nu zou schamen voor dingen uit het verleden gaat ze die dingen nu oprakelen omdat facebook etc. en connected?
Nee vrouwen zijn op hun 35e nog even puur en onschuldig als op hun 16e en alles wat er in de tussenliggende tijd gebeurt overkomt ze doordat anderen ze in niet te vermijden situatie's plaatsen
pi_204505365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:52 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee vrouwen zijn op hun 35e nog even puur en onschuldig als op hun 16e en alles wat er in de tussenliggende tijd gebeurt overkomt ze doordat anderen ze in niet te vermijden situatie's plaatsen
Geen idee wat je nu zegt en hoe dat een antwoord op mijn vraag zou moeten zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204505438
Bah, wat een ziekelijke man.
pi_204505784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:50 schreef the-eye het volgende:
Wie kent ze niet, wijven die spijt krijgen van hun sletterig verleden en dan op latere leeftijd de schuld buiten zichzelf gaan zoeken :')
Kijk die juice kanalen leven van dit soort riool journalistiek. Ze gooien alles online wat ze binnenkrijgen zonder iets te checken.

En de mensen die het melden vinden maar wat tof dat "hun" verhaal wordt gebracht. De massa gaat er vervolgens mij aan de haal. Het is voor die Yvonne natuurlijk ook haar inkomstenbron.

de Munk is nu als rondneuker "ontmaskerd" zonder enige vorm van validatie of dat wat gebracht is ook echte feiten zijn. :) Ik ben er voor hoor om mensen die hun macht misbruiken te ontmaskeren, maar dat mag misschien wel beter onderbouwd zijn dan wat tekstjes op social media. :)
pi_204505798
Ennnn...de zoveelste BN'er die machtig mooi van zijn sokkel valt, heerlijk. _O-

Who's next? Dat ze maar allemaal exposed gaan worden >:)
pi_204507400
Ik ben gewoon een week te laat in dit topic!

Benieuwd wat hier van waar is. Bizarre verhalen! :o

“Tering”. :%
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 april 2022 @ 16:17:43 #96
22592 crew  Ole
pi_204507629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:57 schreef DjVero het volgende:
Ennnn...de zoveelste BN'er die machtig mooi van zijn sokkel valt, heerlijk. _O-

Who's next? Dat ze maar allemaal exposed gaan worden >:)
Ik hoop Jeroen van der Boom. Achterbaks mannetje :r

https://dagelijkseverhale(...)-boom-te-bevestigen/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:23:46 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204507671
Dat mensen hier nog van opkijken :').

Ik ben zelf redelijk bekend met het wereldje, het zit vol met machtsgeile narcisten die elkaar de hele tijd veren in de reet steken, een baantje toeschuiven en een enorme groep wannabe-volgers die er alles voor over hebben om ook tot dat wereldje te behoren.

Waarmee ik op geen enkele manier de terechte klachten van slachtoffers wil wegzetten als eigen schuld, maar die mensen aan de top zijn zo gewend dat iedereen figuurlijk aan hun pik zuigt dat ze er "gewoon" van uitgaan dat ze dat gedrag bij iedereen kunnen vertonen. Ze zien het als normaal.

En jarenlang was dat ook gewoon zo, ook de BBC heeft jarenlang (kinder)misbruik in de doofpot gestopt omdat hun sterren te veel geld opleverden.

Maar dit is totaal niet verrassend.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 april 2022 @ 16:30:35 #98
22592 crew  Ole
pi_204507716
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is inderdaad een beetje magertjes voor een gate, en mag er eerst weleens een topic vol voordat het een gate genoemd wordt, maar wat nog niet is kan komen en anders zakt het wel de afvoer in.
meestal is het pas na een paar topics een gate inderdaad!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 april 2022 @ 16:50:57 #99
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204507877
"Omringd door chicks die willen hangen voor de fame (hangen voor de fame)
Krioelen net als fokking slangen om me heen
"

  vrijdag 22 april 2022 @ 16:57:25 #100
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204507946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geen idee wat je nu zegt en hoe dat een antwoord op mijn vraag zou moeten zijn?
In spijkertaal zo'n beetje herhalen wat ik zeg en er dan een vraagteken achter plaatsen is geen vraag die een antwoord verdient maar één die hoogstens een reactie krijgt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')