Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het telefonisch makkelijker dan face to face.Scheelt ook dat ik heel vriendelijk klink, dat maakt het voor de andere partij heel lastig om af te kappen.
nee totaal niet. Had wel vriendinnetjes die gepest werden. Maar zelf gepest ben ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij was zeker de populairste snack in de klas?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld![]()
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.
Werd niet door ze gewaardeerd maar het gezeik was voorbij.
Hnnnnnggggg BUDAquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik ben gepest.
Maar ik heb zelf ook wel gepest
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik ben gepest.
Maar ik heb zelf ook wel gepest
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld![]()
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.
Werd niet door ze gewaardeerd maar het gezeik was voorbij.
Plagen is anders dan pesten, of niet ?quote:
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stopquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.
Bleken ze nķg een andere anonieme brief te hebben ontvangen![]()
ja vind ik welquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plagen is anders dan pesten, of niet ?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw
![]()
Ik krijg altijd een rooie kop bij wat lastigere gesprekken en het werkt in m'n voordeel als ik weet dat anderen dat niet zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.
Nog steedsquote:
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |