abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze vrijdag 15 april 2022 @ 10:57:54 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204442847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Op m'n rug gespuugd, op m'n zadel gespuugd, uitgescholden, van m'n fiets getrapt, getreiterd tijdens kamp, belachelijk gemaakt door de hele bovenbouw en docenten, klap gekregen op m'n hoofd, dat ze m'n enkels van achteren vastgrepen als ik de trap opliep, tegen m'n kuiten trappen, m'n agenda door de klas gooien, altijd achter m'n rug om lachen, uitlachen om gebrekkig lijf tijdens gym, schoolwerk jatten en zelf inleveren.

Nee echt, snap niet waarom ik zo weinig zelfvertrouwen heb.
;( Wat zijn kinderen gemeen.
Your beauty never ever scared me.
pi_204442852
Ik had ook geen kluisjes op school, ben ook niet heel erg gepest
pi_204442859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, ze had op dr kop moeten krijgen dat ze dat oude kluisje nog ging gebruiken, maar andermans spullen weggeven is ook niet zo heel sjiek :') Een bloemetje geven is dan echt weer 2 miljoen bruggen te ver hoor :') :') :')
Mijn ouders (of m'n moeder) is altijd zo van 'geen ruzie maken zeg sorry doe rustig zeg er niks van'. Echt ma, je hoeft niet met iedereen bevriend te zijn, de wereld vergaat niet als iemand je een trut vindt en jij mag anderen ook stom vinden.
Mijn vader gaat het liefst meteen langs bij mensen om even moeilijk te doen :') Terwijl het een hele lieve vriendelijke man is _O-
Tap tap tap
  vrijdag 15 april 2022 @ 10:58:35 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, ze had op dr kop moeten krijgen dat ze dat oude kluisje nog ging gebruiken, maar andermans spullen weggeven is ook niet zo heel sjiek :') Een bloemetje geven is dan echt weer 2 miljoen bruggen te ver hoor :') :') :')
Ja, met een volwassen mindset zou je zeggen van ik geef die zooi aan de conciërge met de melding dat het in je kluis lag en klaar.

Maar dat school dat zo makkelijk doorschuift snap ik ook niet, blijf daar gewoon tussenzitten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 april 2022 @ 10:59:06 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442868
quote:
Op m'n rug gespuugd, op m'n zadel gespuugd, uitgescholden, van m'n fiets getrapt, getreiterd tijdens kamp, belachelijk gemaakt door de hele bovenbouw en docenten, klap gekregen op m'n hoofd, dat ze m'n enkels van achteren vastgrepen als ik de trap opliep, tegen m'n kuiten trappen, m'n agenda door de klas gooien, altijd achter m'n rug om lachen, uitlachen om gebrekkig lijf tijdens gym, schoolwerk jatten en zelf inleveren.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442870
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, met een volwassen mindset zou je zeggen van ik geef die zooi aan de conciërge met de melding dat het in je kluis lag en klaar.

Maar dat school dat zo makkelijk doorschuift snap ik ook niet, blijf daar gewoon tussenzitten.
Ja vriendinnen zeiden van 'ooh mooi spul, geef'. Dus ja, ik was blij dat ik vrienden had dus gaf het mee.
Tap tap tap
pi_204442872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Mijn ouders (of m'n moeder) is altijd zo van 'geen ruzie maken zeg sorry doe rustig zeg er niks van'. Echt ma, je hoeft niet met iedereen bevriend te zijn, de wereld vergaat niet als iemand je een trut vindt en jij mag anderen ook stom vinden.
Mijn vader gaat het liefst meteen langs bij mensen om even moeilijk te doen :') Terwijl het een hele lieve vriendelijke man is _O-
De aanpak van jouw vader bevalt mij _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:00:10 #108
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja vriendinnen zeiden van 'ooh mooi spul, geef'. Dus ja, ik was blij dat ik vrienden had dus gaf het mee.
Uhuh, daarom ook bewust de toevoeging "volwassen mindset". Puberbreinen zijn gewoon raar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap ook wel dat school niet weet dat die kut ineens haar oude sleutel weer terugvindt en het een goed idee vindt om blijkbaar 2 kluisjes bezet te houden.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204442883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
De aanpak van jouw vader bevalt mij _O-
Jaar of vijf geleden had ik gedoe met de vorige bewoners van dit huis, mijn vader was woest _O- Die wilde langsgaan en even met ze praten. Hij zag ze later ook nog eens in het verzorgingstehuis van mijn oma en wilde even naar ze toe, maar dat mocht niet van m'n moeder.
M'n moeder zei toen ook nog van 'God als opa nog had geleefd en dit had gehoord, had ik hem niet tegen kunnen houden.'
Tap tap tap
pi_204442884
Ik heb zelf ook nooit kinderen gepest op school, Er was wel een hele dikke jongen in de klas die heette ook nog engerd van zijn achternaam. Die werd wel gepest. Ik was geloof ik zijn enige vriend in de klas
pi_204442891
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat school niet weet dat die kut ineens haar oude sleutel weer terugvindt en het een goed idee vindt om blijkbaar 2 kluisjes bezet te houden.
School moet niet gewoon mijn telefoonnummer doorgeven en even vragen 'waarom liggen jouw spullen in dat kluisje?' Dat zij contact met mij opnemen en het zelf even nagaan. Niet gewoon lukraak telefoonnummers doorspelen en 'zoek het maar uit'.
Tap tap tap
pi_204442896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jaar of vijf geleden had ik gedoe met de vorige bewoners van dit huis, mijn vader was woest _O- Die wilde langsgaan en even met ze praten. Hij zag ze later ook nog eens in het verzorgingstehuis van mijn oma en wilde even naar ze toe, maar dat mocht niet van m'n moeder.
M'n moeder zei toen ook nog van 'God als opa nog had geleefd en dit had gehoord, had ik hem niet tegen kunnen houden.'
Geweldig :')
Nou ja, toen ik een probleem had met het water (??), toen liet ik mijn schoonvader even bellen en had binnen no-time weer water :') Die is toen even goed boos geworden
pi_204442901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]
School moet niet gewoon mijn telefoonnummer doorgeven en even vragen 'waarom liggen jouw spullen in dat kluisje?' Dat zij contact met mij opnemen en het zelf even nagaan. Niet gewoon lukraak telefoonnummers doorspelen en 'zoek het maar uit'.
Nu met de AVG is dat echt een doodzonde
Ook lekker gemakzuchtig van: zoek het met z'n tweeën uit :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:02:56 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442903
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Neuh, dat is ook gewoon een rare actie (maar, wederom, pubers, dus weinig verwondert me). Maar dat staat imo los van de actie van school om dan maar telefoonnummers door te spelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Neuh, dat is ook gewoon een rare actie (maar, wederom, pubers, dus weinig verwondert me). Maar dat staat imo los van de actie van school om dan maar telefoonnummers door te spelen.
Eens, superraar.
pi_204442911
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Geweldig :')
Nou ja, toen ik een probleem had met het water (??), toen liet ik mijn schoonvader even bellen en had binnen no-time weer water :') Die is toen even goed boos geworden
M'n broer heeft lang voor een verzekeringsmaatschappij gewerkt dus die kan heel goed streng en rechtvaardig zijn tegen zeiksnorren :') Vooral telefonisch. Die heeft weleens wat dingen voor me opgelost.
Tap tap tap
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:04:02 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442914
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mijn opa was een beer van een vent met een vrij zware stem. Ik heb nog ergens een foto dat ik als 5-jarige bij hem op schoot zit en ik verdwijn gewoon helemaal :D
Tap tap tap
pi_204442927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n broer heeft lang voor een verzekeringsmaatschappij gewerkt dus die kan heel goed streng en rechtvaardig zijn tegen zeiksnorren :') Vooral telefonisch. Die heeft weleens wat dingen voor me opgelost.
_O_
pi_204442932
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is er iemand hier NIET gepest op de middelbare eigenlijk? :?
ik :@
pi_204442936
quote:

-O-
pi_204442938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ik :@
Jij was zeker de populairste snack in de klas?
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:07:08 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind het telefonisch makkelijker dan face to face. _O- Scheelt ook dat ik heel vriendelijk klink, dat maakt het voor de andere partij heel lastig om af te kappen. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
_O_
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld :')
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.
Werd niet door ze gewaardeerd maar het gezeik was voorbij.
Tap tap tap
pi_204442944
En ik ben gepest. :Y

Maar ik heb zelf ook wel gepest :@
pi_204442950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik vind het telefonisch makkelijker dan face to face. _O- Scheelt ook dat ik heel vriendelijk klink, dat maakt het voor de andere partij heel lastig om af te kappen. *D
Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.
Tap tap tap
pi_204442954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Jij was zeker de populairste snack in de klas?
nee totaal niet. Had wel vriendinnetjes die gepest werden. Maar zelf gepest ben ik niet
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:08:17 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld :')
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.

Wel de beste brieven om te schrijven dat. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442961
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:

Hnnnnnggggg BUDA :o
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:08:35 #131
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204442964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:

:o :o :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204442970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.

Bleken ze nķg een andere anonieme brief te hebben ontvangen :') _O-
pi_204442971
Heb welles mensen geplaagd ja
pi_204442972
Ik heb ook weleens een kutopmerking tegen iemand gemaakt :@ Weet dat nog en vond dat achteraf ook heel erg.
Maar ik denk niet dat mijn pesters er ooit een nacht van wakker hebben gelegen.
Tap tap tap
pi_204442974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Plagen is anders dan pesten, of niet ? :@
pi_204442976
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Hnnnnnggggg BUDA :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:o :o :o
Ja sorry :@
pi_204442984
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.

Bleken ze nķg een andere anonieme brief te hebben ontvangen :') _O-
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop :')
Tap tap tap
pi_204442985
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.

ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw

:') :@
pi_204442990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Plagen is anders dan pesten, of niet ? :@
ja vind ik wel
pi_204442993
pesten is vaak echt kwaadaardig
pi_204442995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.

:{
Tap tap tap
pi_204442999
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
ja zou ik nu nooit meer doen :{
pi_204443002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:

_O-
pi_204443007
maar toen dacht ik stel je niet zo aan. laat het gewoon zo en negeer mijn elfde keer maar dat kon ze niet
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:11:50 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204443008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.
Ik krijg altijd een rooie kop bij wat lastigere gesprekken en het werkt in m'n voordeel als ik weet dat anderen dat niet zien. :')

En uit m'n slof schieten doe ik in principe niet, laatste keer dat ik op het punt stond om daadwerkelijk kwaad te worden heb ik het gesprek gewoon afgekapt en opgehangen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204443017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
_O-
wel gemeen :@
pi_204443019
Dit is nogal een wit dorp en op de basisschool was een meisje uit Indonesië ofzo. Docent was weg met wat andere kinderen huehue en wij twee en nog wat jongens bleven even achter in het lokaal, en toen begonnen ze haar pekinees ofzo te noemen. Terwijl zij wel een populair meisje was. En toen had ik daar wat van gezegd _O- Ik was echt een pispaaltje maar toen trok ik wel m'n scheur open. Toen was ik de lul natuurlijk.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage vrijdag 15 april 2022 @ 11:12:28 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204443021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Nog steeds ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_204443022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop :')
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.
  vrijdag 15 april 2022 @ 11:12:52 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204443025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.
:o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')