quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Op m'n rug gespuugd, op m'n zadel gespuugd, uitgescholden, van m'n fiets getrapt, getreiterd tijdens kamp, belachelijk gemaakt door de hele bovenbouw en docenten, klap gekregen op m'n hoofd, dat ze m'n enkels van achteren vastgrepen als ik de trap opliep, tegen m'n kuiten trappen, m'n agenda door de klas gooien, altijd achter m'n rug om lachen, uitlachen om gebrekkig lijf tijdens gym, schoolwerk jatten en zelf inleveren.
Nee echt, snap niet waarom ik zo weinig zelfvertrouwen heb.
Mijn ouders (of m'n moeder) is altijd zo van 'geen ruzie maken zeg sorry doe rustig zeg er niks van'. Echt ma, je hoeft niet met iedereen bevriend te zijn, de wereld vergaat niet als iemand je een trut vindt en jij mag anderen ook stom vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze had op dr kop moeten krijgen dat ze dat oude kluisje nog ging gebruiken, maar andermans spullen weggeven is ook niet zo heel sjiekEen bloemetje geven is dan echt weer 2 miljoen bruggen te ver hoor
![]()
![]()
Ja, met een volwassen mindset zou je zeggen van ik geef die zooi aan de conciërge met de melding dat het in je kluis lag en klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze had op dr kop moeten krijgen dat ze dat oude kluisje nog ging gebruiken, maar andermans spullen weggeven is ook niet zo heel sjiekEen bloemetje geven is dan echt weer 2 miljoen bruggen te ver hoor
![]()
![]()
Op m'n rug gespuugd, op m'n zadel gespuugd, uitgescholden, van m'n fiets getrapt, getreiterd tijdens kamp, belachelijk gemaakt door de hele bovenbouw en docenten, klap gekregen op m'n hoofd, dat ze m'n enkels van achteren vastgrepen als ik de trap opliep, tegen m'n kuiten trappen, m'n agenda door de klas gooien, altijd achter m'n rug om lachen, uitlachen om gebrekkig lijf tijdens gym, schoolwerk jatten en zelf inleveren.
Ja vriendinnen zeiden van 'ooh mooi spul, geef'. Dus ja, ik was blij dat ik vrienden had dus gaf het mee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een volwassen mindset zou je zeggen van ik geef die zooi aan de conciërge met de melding dat het in je kluis lag en klaar.
Maar dat school dat zo makkelijk doorschuift snap ik ook niet, blijf daar gewoon tussenzitten.
De aanpak van jouw vader bevalt mijquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders (of m'n moeder) is altijd zo van 'geen ruzie maken zeg sorry doe rustig zeg er niks van'. Echt ma, je hoeft niet met iedereen bevriend te zijn, de wereld vergaat niet als iemand je een trut vindt en jij mag anderen ook stom vinden.
Mijn vader gaat het liefst meteen langs bij mensen om even moeilijk te doenTerwijl het een hele lieve vriendelijke man is
Uhuh, daarom ook bewust de toevoeging "volwassen mindset". Puberbreinen zijn gewoon raar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vriendinnen zeiden van 'ooh mooi spul, geef'. Dus ja, ik was blij dat ik vrienden had dus gaf het mee.
Nou ja, ik snap ook wel dat school niet weet dat die kut ineens haar oude sleutel weer terugvindt en het een goed idee vindt om blijkbaar 2 kluisjes bezet te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met een volwassen mindset zou je zeggen van ik geef die zooi aan de conciërge met de melding dat het in je kluis lag en klaar.
Maar dat school dat zo makkelijk doorschuift snap ik ook niet, blijf daar gewoon tussenzitten.
Jaar of vijf geleden had ik gedoe met de vorige bewoners van dit huis, mijn vader was woestquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De aanpak van jouw vader bevalt mij
School moet niet gewoon mijn telefoonnummer doorgeven en even vragen 'waarom liggen jouw spullen in dat kluisje?' Dat zij contact met mij opnemen en het zelf even nagaan. Niet gewoon lukraak telefoonnummers doorspelen en 'zoek het maar uit'.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat school niet weet dat die kut ineens haar oude sleutel weer terugvindt en het een goed idee vindt om blijkbaar 2 kluisjes bezet te houden.
Geweldigquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaar of vijf geleden had ik gedoe met de vorige bewoners van dit huis, mijn vader was woestDie wilde langsgaan en even met ze praten. Hij zag ze later ook nog eens in het verzorgingstehuis van mijn oma en wilde even naar ze toe, maar dat mocht niet van m'n moeder.
M'n moeder zei toen ook nog van 'God als opa nog had geleefd en dit had gehoord, had ik hem niet tegen kunnen houden.'
Nu met de AVG is dat echt een doodzondequote:Op vrijdag 15 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
School moet niet gewoon mijn telefoonnummer doorgeven en even vragen 'waarom liggen jouw spullen in dat kluisje?' Dat zij contact met mij opnemen en het zelf even nagaan. Niet gewoon lukraak telefoonnummers doorspelen en 'zoek het maar uit'.
Neuh, dat is ook gewoon een rare actie (maar, wederom, pubers, dus weinig verwondert me). Maar dat staat imo los van de actie van school om dan maar telefoonnummers door te spelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat school niet weet dat die kut ineens haar oude sleutel weer terugvindt en het een goed idee vindt om blijkbaar 2 kluisjes bezet te houden.
Eens, superraar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook gewoon een rare actie (maar, wederom, pubers, dus weinig verwondert me). Maar dat staat imo los van de actie van school om dan maar telefoonnummers door te spelen.
M'n broer heeft lang voor een verzekeringsmaatschappij gewerkt dus die kan heel goed streng en rechtvaardig zijn tegen zeiksnorrenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Nou ja, toen ik een probleem had met het water (??), toen liet ik mijn schoonvader even bellen en had binnen no-time weer waterDie is toen even goed boos geworden
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaar of vijf geleden had ik gedoe met de vorige bewoners van dit huis, mijn vader was woestDie wilde langsgaan en even met ze praten. Hij zag ze later ook nog eens in het verzorgingstehuis van mijn oma en wilde even naar ze toe, maar dat mocht niet van m'n moeder.
M'n moeder zei toen ook nog van 'God als opa nog had geleefd en dit had gehoord, had ik hem niet tegen kunnen houden.'
Mijn opa was een beer van een vent met een vrij zware stem. Ik heb nog ergens een foto dat ik als 5-jarige bij hem op schoot zit en ik verdwijn gewoon helemaalquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft lang voor een verzekeringsmaatschappij gewerkt dus die kan heel goed streng en rechtvaardig zijn tegen zeiksnorrenVooral telefonisch. Die heeft weleens wat dingen voor me opgelost.
ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er iemand hier NIET gepest op de middelbare eigenlijk?
Ik vind het telefonisch makkelijker dan face to face.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft lang voor een verzekeringsmaatschappij gewerkt dus die kan heel goed streng en rechtvaardig zijn tegen zeiksnorrenVooral telefonisch. Die heeft weleens wat dingen voor me opgelost.
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteldquote:
Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het telefonisch makkelijker dan face to face.Scheelt ook dat ik heel vriendelijk klink, dat maakt het voor de andere partij heel lastig om af te kappen.
nee totaal niet. Had wel vriendinnetjes die gepest werden. Maar zelf gepest ben ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij was zeker de populairste snack in de klas?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld![]()
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.
Werd niet door ze gewaardeerd maar het gezeik was voorbij.
Hnnnnnggggg BUDAquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik ben gepest.
Maar ik heb zelf ook wel gepest
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik ben gepest.
Maar ik heb zelf ook wel gepest
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n iPad niet werd geleverd, hij heeft een paar kaar gebeld en toen stonden ze voor de deur met een duurdere iPad dan ik had besteld![]()
En dus ook met die vorige bewoners, daar had hij een korte maar duidelijke brief voor opgesteld. In nette woorden: Jullie zijn onbeschofte eikels en jullie zoeken het lekker uit.
Werd niet door ze gewaardeerd maar het gezeik was voorbij.
Plagen is anders dan pesten, of niet ?quote:
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stopquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een anonieme brief bij de tokkie onderburen in de brievenbus gedaan, dat hun honden hun bek moesten houden en dat het niet acceptabel is om ze 24/7 te laten blaffen.
Bleken ze nķg een andere anonieme brief te hebben ontvangen![]()
ja vind ik welquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plagen is anders dan pesten, of niet ?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zat de eerste 2 jaar mavo op speciaal onderwijs. Had een meisje met dwangneuroses in mijn klas. Die moest alles 10 keer ofzo doen, stoel aanschuiven, laadje open en dicht.
ik deed het welles dan de elfde keer en moest ze weer opnieuw
![]()
Ik krijg altijd een rooie kop bij wat lastigere gesprekken en het werkt in m'n voordeel als ik weet dat anderen dat niet zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een watje, ik kan niet lullig doen. Ik denk dat als de vorige bewoners me hadden gebeld of langs waren gegaan (want ze konden zgn mijn telefoonnummer niet vinden), dat ik dan was dichtgeklapt en sorry sorry had gezegd.
Nog steedsquote:
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die mooie anonieme passief-agressieve briefjes die ik bij foutparkeerders onder de ruitenwisser stop
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens de voordeur van een enorme agressieve aso die om 3 uur ‘s nachts keihard muziek aanzette ondergespoten met ketchup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |