quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zķ bijzonder was die gevel ook weer niet hoor, hij past prima in de oude binnenstad qua stijl verder, dus geen label "monument" is niet perse een ramp.
Voor de aannemer is het een ander verhaal, die bestaat nu geloof ik ook niet meer.
ja tijdens het spelen was het minder leuk. 1 spell per turn mogen spelen, 1 landje per turn mogen untappen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die vooral achteraf lachwekkend zijn.
Nektasje?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg vandaag mijn tasje denk ik.
Ik weet niet of hij BEIGE isquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) hetzelfde verhaal. Ik had beter mijn dak 2 jaar eerder kunnen laten vervangen. De offerte de ik nu getekend heb staat zelfs nog een clausule in dat de prijzen omhoog kunnen gaan als materiaalprijzen door het dak gaan.
Welke is het geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?
Ik begrijp het ook wel en wil ook wel betalen ervoor, maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat ik moet betalenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
Maar die materiaalprijzen zijn écht niet leuk meer. Op het werk ook, er zit nog wel wat rek in de marges, maar we moeten het hebben van het onderhoud van de machientjes.
Ellende he maar hier reken je toch ook niet op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) hetzelfde verhaal. Ik had beter mijn dak 2 jaar eerder kunnen laten vervangen. De offerte de ik nu getekend heb staat zelfs nog een clausule in dat de prijzen omhoog kunnen gaan als materiaalprijzen door het dak gaan.
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel en wil ook wel betalen ervoor, maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat ik moet betalen
Veel bouwbedrijven zijn gewoon enorm schofterig, extreme prijzen, 0 service. Over een paar jaar gaan ze weer klagen dat ze geen werk hebben. Nu komen ze om in het werk.
Chique en mandarijntjes gaan echt niet samen heurquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chique zakelijke tas, voor de laptops en de mandarijntjes.
Ik ben al blij als ze me aangeven wanneer ze komen om het dak te vervangenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch.Is ook gewoon hun werk zou je denken, die inschatting maken.
Made in Germany.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk even opzoeken, iets Duits.
Wil een foto van Nina Poekie in de tas straks.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk even opzoeken, iets Duits.
Gezond eten = chique, plebs heeft een snackbarhuid, vissenogen en van dat dode strohaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chique en mandarijntjes gaan echt niet samen heur
Meid, dolletjes!quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Kwam die niet uit Swaziland?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Made in Germany.
Hitler was trouwens niet in Duitsland gemaakt... just sayn'
Naast het land van Oemfoefoe?quote:
Ik eet amper wat van de snackbar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond eten = chique, plebs heeft een snackbarhuid, vissenogen en van dat dode strohaar
Volgens zijn beste vriend August Kubizek had Adolf een micropenis, dat zou wel eens wat van zijn nare strapatsen en ongezellige humeur kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast het land van Oemfoefoe?
Nou, dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat hij niet alles kon eten en daar ook last van hadquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens zijn beste vriend August Kubizek had Adolf een micropenis, dat zou wel eens wat van zijn nare strapatsen en ongezellige humeur kunnen verklaren.
Ja, maar zo'n ding heeft wel reddingsbootjes en er varen ook altijd andere schepen in de buurt van zo'n kruiser. Hij is niet met man en muis vergaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Las dat er 500 man op dat schip zaten. Das best veel @:Recce
En die postzegel is wel echt tof
je bakt alles zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet amper wat van de snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |