Aquaman is toch vooral om Jason te bewonderen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Best succesvol. Ze zit in Aquaman en Justice League
Hey ama, last van je klier las ik.quote:
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aquaman is toch vooral om Jason te bewonderen.
Hey Amaquote:
Denk dat vrijwel iedereen daar toch wat bang voor isquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.
nah, dan krijgt hij er een paar terug waarschijnlijk, het zou iig echt de start van een wereld oorlog zijn denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.
Ja dat denk ik ook wel. Hij komt steeds meer in het nauw te zitten nu.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen daar toch wat bang voor is
Ja, daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, dan krijgt hij er een paar terug waarschijnlijk, het zou iig echt de start van een wereld oorlog zijn denk ik
Gezellig, hopelijk lekker zonnetje vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |