Doe ik al weken niet meer. Worden we toch niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Tevens ben ik van plan om 4 dagen geen nieuws te kijken en de oorlog in de Oekraīne te volgen
Ik volg het ook niet meer op tv maar lees af en toe iets in de krant. Je ontkomt er niet helemaal aanquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Tevens ben ik van plan om 4 dagen geen nieuws te kijken en de oorlog in de Oekraīne te volgen
O lekker eitjes met spek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar eens uit bed koffie zetten en eitjes met spek bakken
Na wat pijnstillers en een slaappilletje ging het wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hey ama, last van je klier las ik.
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Of deed het teveel pijn?
Je wordt ermee dood gegooid, ben al die ellende even zatquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet meer op tv maar lees af en toe iets in de krant. Je ontkomt er niet helemaal aan
Dit ja. Krijg er al zat van mee zonder dat ik het opzoek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe ik al weken niet meer. Worden we toch niet veel wijzer van
Kijk momenteel alleen hart van Nederland, een beetje het nieuws van Nederlandquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je wordt ermee dood gegooid, ben al die ellende even zat
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar eens uit bed koffie zetten en eitjes met spek bakken
Denk het wel hoor, gistermiddag was het ook heerlijk warm om een uur of 4quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, hopelijk lekker zonnetje vanmiddag
wat ga je eten?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag masseur, vanavond uiteten
mussenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, zou het al een beetje hangmatweer zijn?
En zo leuk, m'n tuin is weer een mussenhotspot.
Enige nadeel dat ik m'n klimop nu dus met rust moet laten als ik de mussen wil houden, maar goed.quote:
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik wil dit weekend alleen leuke dingen doen
ah. hoop dat jullie de spelregels begrijpenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinees fusion-restaurant. Ze hebben soort van tafeltje vol concept
Dat was 1912 toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Titanic is vandaag 100 jaar geleden gezonken.
110 jaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. hoop dat jullie de spelregels begrijpen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.
Cool concept wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijken
Was eerst een officiersmess en is omgebouwd tot een huizen. De plek waar ooit Duitse bezetters gehuisvest waren midden in het bos.
Zijn hebben daar een huis met een atelier en hebben net de sleutel gekregen
Ik heb het proces wel gevolgd natuurlijk maar nog niet af gezien
https://www.buitenplaatskoningsweg.nl/programma
Tof project!quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijken
Was eerst een officiersmess en is omgebouwd tot een huizen. De plek waar ooit Duitse bezetters gehuisvest waren midden in het bos.
Zijn hebben daar een huis met een atelier en hebben net de sleutel gekregen
Ik heb het proces wel gevolgd natuurlijk maar nog niet af gezien
https://www.buitenplaatskoningsweg.nl/programma
Ja het is niet verkeerd de laatste dagenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, gistermiddag was het ook heerlijk warm om een uur of 4
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Gelachen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?
O echt, ze blijven ontkennen he, sukkeltjes. SLechte verliezers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:16 schreef Haags het volgende:
Al moest ik net in de auto wel harddop lachen tijdens het nieuws toen ze zeiden dat dat hypermoderne schip van de Russen gezonken was en dat de Russen zeiden dat het door een storm kwam
Dat is een goeie., Kan wel op een tegeltjequote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik wil dit weekend alleen leuke dingen doen
Je mag 2 gerechten per gang per persoon kiezen. Vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.
van ons is duidelijkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag 2 gerechten per gang per persoon kiezen. Vrij duidelijk.
Leg 'm nog eens uit.quote:
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwenquote:
Moskva, Laid down 1976quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:16 schreef Haags het volgende:
Al moest ik net in de auto wel harddop lachen tijdens het nieuws toen ze zeiden dat dat hypermoderne schip van de Russen gezonken was en dat de Russen zeiden dat het door een storm kwam
Och, aangezien riolering voor een hoop Russen een nieuw concept is.quote:
Ik weet het nietquote:
Ik was niet eens aan het lurken toen het voor het eerst ter sprake kwam.quote:
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje vreten denk ik. Misschien nog even van het weer genietenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, weekend met leuke dingen op de planning hier.
Een vriend van mij is met eenzelfde project bezig. Daar zijn ook vrij strakke kaders om het te laten passen in het concept maar het is verder wel leuk om te zien hoe dat verloopt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwen
Moest aan veel eisen voldoen bepaalde elementen moesten blijven
Vanavond richting stad voor een jarige, morgen een beetje in Amsterdam waggelen/eten/voorstelling kijken en maandag komen vrienden spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje vreten denk ik. Misschien nog even van het weer genieten
Moet nog ebdenken wat ik ga maken voor paasontbijt,lunch, diner
Klinkt als een prima weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond richting stad voor een jarige, morgen een beetje in Amsterdam waggelen/eten/voorstelling kijken en maandag komen vrienden spelletjes spelen.
Ik ga weekend na m'n weekend nodig hebben.
Ja, allemaal monumentaal natuurlijk. Doet me denken aan een vriendin die in een monumentaal pand ging wonen (of ja, gevel was monumentaal). Lang verhaal kort: de aannemers hebben het verkloot en het is nu geen monumentale gevel meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwen
Moest aan veel eisen voldoen bepaalde elementen moesten blijven
Luxepeerdquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag masseur, vanavond uiteten
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, allemaal monumentaal natuurlijk. Doet me denken aan een vriendin die in een monumentaal pand ging wonen (of ja, gevel was monumentaal). Lang verhaal kort: de aannemers hebben het verkloot en het is nu geen monumentale gevel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |