Dit wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 3:56 daglicht erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
zien ze dat niet op hun scherm?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij het inchecken casual opmerken. Misschien dat ze een plekje hebben
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijktquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijkt
ja je kan je haast niet voorstellen dat dta waar is tochquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze poept ook in bed als ze boos is
wat doen ze bij qatar?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Salsabandje achterin het vliegtuig, sushi voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Don’t stick your dick in crazy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |