abonnement Unibet Coolblue
pi_204548352
Ik hoop dat Rox daadwerkelijk heeft gedaan waar haar moeder haar van beschuldigd en er ook lekker mee wegkomt :7

Of dat ze gewoon de waarheid spreekt natuurlijk en dat ze gewoon netjes gehandeld heeft destijds ;)

Als alles gewoon netjes op papier staat waarom dit gedoe?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204549255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoop dat Rox daadwerkelijk heeft gedaan waar haar moeder haar van beschuldigd en er ook lekker mee wegkomt :7

Of dat ze gewoon de waarheid spreekt natuurlijk en dat ze gewoon netjes gehandeld heeft destijds ;)

Als alles gewoon netjes op papier staat waarom dit gedoe?
Ik hoop gewoon dat Rox de waarheid spreekt en toentertijd goed heeft gehandeld. En ik hoop dat Raggel gewoon helemaal niets krijgt.
pi_204549387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 21:43 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik hoop gewoon dat Rox de waarheid spreekt en toentertijd goed heeft gehandeld. En ik hoop dat Raggel gewoon helemaal niets krijgt.
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204551193
En Roggel heeft nog steeds geen idee waarom Roxanne geen contact wil? Die heeft wel wat kilo's boter op haar hoofd zeg, vandaar dat ze er zo doorbakken uit ziet
pi_204551248
Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder.

Nog een stukje uit de brief van Rox. "zal ik alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder". Daarmee impliceert ze indirect dat Rassie helemaal fout zit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoop dat Rox daadwerkelijk heeft gedaan waar haar moeder haar van beschuldigd en er ook lekker mee wegkomt :7

Of dat ze gewoon de waarheid spreekt natuurlijk en dat ze gewoon netjes gehandeld heeft destijds ;)

Als alles gewoon netjes op papier staat waarom dit gedoe?
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.
pi_204551754
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2022 07:59 schreef praadje het volgende:
Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder.

Nog een stukje uit de brief van Rox. "zal ik alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder". Daarmee impliceert ze indirect dat Rassie helemaal fout zit.
[..]
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.
ik heb ook ergens gelezen dat het gaat om de huurprijs van een huis. Roxanne zou daarvoor getekend hebben en Raggel zegt nu dat die huurprijs te laag was en wil alsnog meer geld zien. De persoon zou bevriend zijn met Rox en bewoont inmiddels dat huis niet meer.

Achteraf gezeik natuurlijk van Raggel.
  woensdag 27 april 2022 @ 11:14:47 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204552563
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2022 07:59 schreef praadje het volgende:
Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng, want datgene wat ik zal getuigen, zal alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder.

Nog een stukje uit de brief van Rox. "zal ik alleen maar verder afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder". Daarmee impliceert ze indirect dat Rassie helemaal fout zit.
[..]
Volgens mij heeft Rox niets gedaan maar moest ze getuigen dat die andere gemachtigden misbruik hadden gemaakt van de situatie.
Dit klopt. Ze moest getuigen ‘tegen’ (zo hoopte Rachel) iemand anders. Maar Rox zegt: als je me daar vraagt de waarheid te vertellen, dan komt dat helemaal niet in je voordeel uit, en zou ik juist tegen je pleiten.

En in zoiets wil ze geen rol spelen. Ze zou dan dus tegenover haar moeder komen te staan en dat zou dan natuurlijk een enorme smerige boel worden, dat het akkefietje dat Rachel met wat lui heeft en waarom de rechtzaak begonnen is, totaal zou overstemmen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204555610
Het zou bijvoorbeeld kunnen verklaren waar die tien ruggen zijn gebleven.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:07:50 #159
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204555650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 18:44 schreef quirina het volgende:

[..]
Sappie van Rassie
Ik hoor het haar ook helemaal zeggen: 'Sjjjjapppie van Rassssjjjjjjjie' _O-
With love :*
pi_204558128
quote:
"Ik respecteer uw rechtbank, maar ik hoop dat u begrijpt waarom ik vandaag hier niet aanwezig ben bij deze bezwaarbehandeling. Ik ben zelf moeder en het is mijn primaire verantwoordelijkheid mijn eigen kind te beschermen.”
Vooral die laatste zin vind ik ook heel erg veelzeggend. Hier meen ik toch ook de kritiek uit te halen dat Roggel als moeder ook wel wat steken heeft laten vallen op het gebied van beschermen van haar kinderen.....
  woensdag 27 april 2022 @ 23:14:01 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204560696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 20:22 schreef totebel het volgende:

[..]
Vooral die laatste zin vind ik ook heel erg veelzeggend. Hier meen ik toch ook de kritiek uit te halen dat Roggel als moeder ook wel wat steken heeft laten vallen op het gebied van beschermen van haar kinderen.....
Die zin begreep ik dan weer even niet. Wat heeft haar eigen kind hier dan mee te maken?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 april 2022 @ 23:45:42 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204560971
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Die zin begreep ik dan weer even niet. Wat heeft haar eigen kind hier dan mee te maken?
In feite niets, maar het is een subtiele sneer dat een moeder haar kind niet voor de rechter daagt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204566163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
In feite niets, maar het is een subtiele sneer dat een moeder haar kind niet voor de rechter daagt.
Precies dat. Dat ze zelf moeder is heeft geen zak te maken met de rechtszaak an sich, het is idd gewoon een goed gemikte en niet eens zo heel erg subtiele sneer naar Roggel toe (en die lijkt me, gezien wat we tot nu toe van deze mevrouw hebben gezien, niet meer dan terecht)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 19:50:05 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204567994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:42 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies dat. Dat ze zelf moeder is heeft geen zak te maken met de rechtszaak an sich, het is idd gewoon een goed gemikte en niet eens zo heel erg subtiele sneer naar Roggel toe (en die lijkt me, gezien wat we tot nu toe van deze mevrouw hebben gezien, niet meer dan terecht)
Precies. Ik vraag me af of Roggel die hele zin wel snapt. Of ze überhaupt doorheeft dat Rox haar afvalt en eigenlijk aangeeft dat ze een slechte moeder is hiermee.

Roggel zal wel zo verblind zijn door centjes dat ze dat niet eens ziet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204568007
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies. Ik vraag me af of Roggel die hele zin wel snapt. Of ze überhaupt doorheeft dat Rox haar afvalt en eigenlijk aangeeft dat ze een slechte moeder is hiermee.

Roggel zal wel zo verblind zijn door centjes dat ze dat niet eens ziet.
De hele 10K....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 21:44:05 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204569950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
De hele 10K....
_O- Inderdaad
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204600705
Gwoon nog geen nieuws van Mo en dreke?
  zondag 1 mei 2022 @ 18:59:04 #168
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204600913
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 18:40 schreef Gwoon het volgende:
Gwoon nog geen nieuws van Mo en dreke?
Beetje vakantie vieren, lekker man.
SOONY
  Miss 200.000.000! zondag 1 mei 2022 @ 19:30:59 #169
367000 roos94
pi_204601275
Elkaar opnieuw vinden :+
  Moderator zondag 1 mei 2022 @ 19:37:59 #170
184769 crew  Deisyy
pi_204601336
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
Elkaar opnieuw vinden :+
Op zoek naar de vorm die ze nodig hebben als gezin.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204603566
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2022 18:59 schreef DKUp het volgende:

[..]
Beetje vakantie vieren, lekker man.
Ik zag bij Sarah in haar story's een trouwfoto van Elvis en Priscilla voorbij komen. Die zijn ooit in Las Vegas getrouwd. Ik denk dat het een hint is en dat ze er toch wel mee zit dat Dre en Mo in de US of A zitten.
pi_204604309
Als Dre en Mo een Vegas-wedding gaan doen geld deze niet voor de Nederlandse wet.
Tenzij ze het bij terugkomst in Nederland opnieuw voor de wet trouwen.
Maaaaaaar denk niet dat Dreetje dat gaat doen…want als ze dan scheiden kost het hem teveel poen en Raggel gaat zeker niet blij zijn.
pi_204604387
Als ze volgens de regeltjes in Las Vegas trouwen is zo’n huwelijk gewoon rechtsgeldig, ook in Nederland. Ze moeten het alleen wel registreren.
pi_204608393
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 01:45 schreef Smart_ass het volgende:
Als ze volgens de regeltjes in Las Vegas trouwen is zo’n huwelijk gewoon rechtsgeldig, ook in Nederland. Ze moeten het alleen wel registreren.
Dat komt op t zelfde neer hoor.
pi_204615459
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 01:10 schreef quirina het volgende:
Als Dre en Mo een Vegas-wedding gaan doen geld deze niet voor de Nederlandse wet.
Tenzij ze het bij terugkomst in Nederland opnieuw voor de wet trouwen.
Maaaaaaar denk niet dat Dreetje dat gaat doen…want als ze dan scheiden kost het hem teveel poen en Raggel gaat zeker niet blij zijn.
Nee dat klopt niet. Dat is gewoon rechtsgeldig. Ook als je het voor de grap doet.

https://www.echtscheiding(...)bCTduqkaAmBFEALw_wcB
Forever yours, forever mine, forever ours...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')