He schakel, leef jij nog?quote:Op woensdag 13 april 2022 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet elke keer nog lachen om kuuk onder die wiebelende dames
Ik haal namen door elkaar. Sticks bedoelde ik.quote:
vet! ga ik nog is een keer kijkenquote:Op woensdag 13 april 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik haal namen door elkaar. Sticks bedoelde ik.
He enginequote:Op woensdag 13 april 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik haal namen door elkaar. Sticks bedoelde ik.
Tijdje weggeweest jij.quote:
ik ben in de krochten van FOK! gedoken, daarom leek dat zo denk ik!quote:
Oke, ja zat te lezen idd, doe dat ook vaker. Lurken ook leukquote:Op woensdag 13 april 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben in de krochten van FOK! gedoken, daarom leek dat zo denk ik!
Hoi Plyquote:
Ja, prima hoor. Rotzooi wel door, af en toe nog een sloop snij klusje. Maar niet meer op grote hoogtes. En met jou? Werk zat ook denk ik jij?quote:
Beterquote:Op donderdag 14 april 2022 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik deed een regendans maar kreeg de zege van de zon
Mooizoquote:Op woensdag 13 april 2022 23:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, prima hoor. Rotzooi wel door, af en toe nog een sloop snij klusje. Maar niet meer op grote hoogtes. En met jou? Werk zat ook denk ik jij?
Soms maar meestal gewoon overdag.quote:
Fijn te horen dat het goed gaat op het werk, lassen ook leuk om te doen idd. Nieuwe machines erbij klinkt goed, als bedrijf moet je dynamisch blijvenquote:Op donderdag 14 april 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Het is een beetje wisselend. Sta nu meer in de werkplaats. Ze willen zich op wat andere machines gaan richten en vind het wel mooi dat ik de kans krijg om dat te leren maar die machines hebben we dus nog niet veel. Ben wel weer meer aan het lassen laatste tijd, dat bevalt wel goed.
welke minuut zit je ergensquote:
quote:
oh dat ken ik nietquote:Op donderdag 14 april 2022 00:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik was stukjes van eigen wereld aan het luisteren
Aahquote:Op donderdag 14 april 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
album van opgezwolle, uit 2008
Jaquote:Op donderdag 14 april 2022 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
die ken je vast wel, hoedeplank staat er ook op
Extra sterkquote:
Ik ben erbijquote:Op donderdag 14 april 2022 00:33 schreef suzi1 het volgende:
dit weekend weer feest met ukrans hier w0pw0p
ja als het goed is hij er morgen weerquote:Op donderdag 14 april 2022 00:32 schreef suzi1 het volgende:
morgen ofzo weer een aafje los denk met dr?
quote:Op donderdag 14 april 2022 00:34 schreef suzi1 het volgende:
mss kan hij wat plaatjes voor de ukrains draaien![]()
![]()
Nee dat nietquote:
quote:
Jullie ookquote:
gelijk weer wakkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
lade en losse klaar om te rosse [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zowaar op tijdquote:
Denk het niet.quote:
Vriendquote:
Grote vriend.quote:
Kabeltjes?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
en m'n pakketje uit sjina heeft ook weer een stap gemaakt [ afbeelding ]
Lekker spammen tochquote:
Ja ik vind het ook wel geinig.quote:
FF wel laten slipen hoor.quote:
Ja zo een nummertje trek ik nog wel maar er zijn dus mensen die daar de hele avond naar luisterenquote:
Zo'n grote?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Ik kreeg vandaag een chocolade paashaas maar ik hoef dat ding eigenlijk niet.
Jup gaat richting mijn ouders denk ikquote:Op donderdag 14 april 2022 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]gewoon bewaren of aan je moeder geven ofzo
Frenchcore is wel genot soms. Sefa en dr. peacock is ook frenchcore. Maar inderdaad ook bpm richting de 220. Al is terror volgens mij in bpm normaal wel hoger dan 223....zou ik denken.quote:
ik lees het in de sjet, dit is wat subtieler als terrorquote:Op donderdag 14 april 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Frenchcore is wel genot soms. Sefa en dr. peacock is ook frenchcore. Maar inderdaad ook bpm richting de 220. Al is terror volgens mij in bpm normaal wel hoger dan 223....zou ik denken.
Jupquote:Op donderdag 14 april 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik lees het in de sjet, dit is wat subtieler als terror
quote:
Nu je het zegtquote:
Doe mij maar terror danquote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
al hoor ik dit liever als die terror van net
wajooquote:
quote:
En dan deze on the side.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik liever gewoon een pozza eet
Hema.quote:
nee net thuisquote:Op donderdag 14 april 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey lekker asot aan het knallen
neuh, bij mijn ouders langs en toen belde zwager dat hij nog spullen heeft die hij net heeft gebrachtquote:Op donderdag 14 april 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan, lekker op terras gezeten met collega's?
aah kijk aanquote:Op donderdag 14 april 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neuh, bij mijn ouders langs en toen belde zwager dat hij nog spullen heeft die hij net heeft gebracht
jawel, al had ik een korte nacht door hoest maar was weg toen ik opstond. Dus dat kan geen klootjona zijnquote:Op donderdag 14 april 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
of had je geen kantoor dag vandaag
ja zou heel goed kunnen hoorquote:Op donderdag 14 april 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel, al had ik een korte nacht door hoest maar was weg toen ik opstond. Dus dat kan geen klootjona zijnMeer een hooikoortsaanval
baby shark? of sandstorm?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Turkse bruiloft?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik hoorde een keertje toen ik over de erasmusbrug fietste iemand op de melodie van baby shark toeteren
Nee, weet niet eens welke auto. Hoorde het opeensquote:
en de buren?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
mijn zwager was onder de indruk van mijn speakers
Onder de indruk van zijn zwager.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder de indruk van zijn zwager.
hij zei idd dat ik moet oppassen dat ik de buren niet gek maakquote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij zei idd dat ik moet oppassen dat ik de buren niet gek maak
Je zusje nog langerquote:Op donderdag 14 april 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Darkie ging gisteren tot 2 uur door zag ik.
Welke van de twee?quote:
nee johquote:Op donderdag 14 april 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Darkie ging gisteren tot 2 uur door zag ik.
Tsja,mijn zusjes zijn beast.quote:
Hahaquote:
Hey dame.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
ik had al paar keer gekeken en zag niks
en nu ineens wel!
ja man drukke tijden, beetje rust pakken!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
vandaag moet ik wel op tijd slapen, want morgenochtend weer de kerkklok
arm hoofjequote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat 5 uur dj streamen niet goed voor me hoof is
wasn't me!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
nog altijd beter dan gewekt te worden door een opgeblazen pozzeria waar alleen de FIOD en de politie klant zijn
Tel uw zegeningen.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
nog altijd beter dan gewekt te worden door een opgeblazen pozzeria waar alleen de FIOD en de politie klant zijn
oh jeetje dat is niet goed!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
ja ben sinds gister maar gaan minderen met me meds. want werd 'gek'
Doe dat please wel in overleg.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:30 schreef suzi1 het volgende:
maar nu wel goed!
dus afbouwen die hap. en dan kijken we wel hoe en wat
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
ja dikke kut, wilde ASOT terugluisteren hebben ze hem op private gezet. Wat is dit
Meen ik echt.quote:
Wiebelen is al overgenomen in andere topics.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
joh gewoon intunen wanneer je zin krijgt om te wiebelen toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |