Bij mijn ouders ook toen ze hond in liepen slapenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
ik was er bij toen het hondje van mijn oma in haar armen stierf. ach dat was zo zielig. Beestje keek nog even omhoog naar oma en stierf toen. Heb mijn oma nog nooit zo verdrietig gezien. Was echt heel ergBeestje was ook alles voor haar
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel heel kwetsbaar, maar dit is wel heel bijzonder.
2017 was het. Lag ik plat op mijn buik met een krokodil mooi voor de lens. ‘Battery Aziz’! Kut… camera leeg. Ding zwierf al de halve vakantie gewoon in de tas. Daarna alle DLRS, systeemcamera’s, lenzen en meuk verkocht.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlekje op m'n sensor is echt irritant. Maar weer even een nieuwe camera kopenDeze heeft er ook alweer bijna 14000 foto's / filmpjes op zitten. Het wordt eens tijd.
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders ook toen ze hond in liepen slapen
Caaf ligt nog in het huisje. Ga eerst even eten, dat staat nu in de ovenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat heb je nu met de caaf gedaan? ga je die begraven?
Ik moet er niet teveel aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezen
Zijn papegaaien een beetje leuk?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn schildpadden zijn ook niet oud geworden.. Eentje 12, en de 4 kleintjes zijn binnen een jaar opgegeten door een reiger
Ahw zieligquote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
ik was er bij toen het hondje van mijn oma in haar armen stierf. ach dat was zo zielig. Beestje keek nog even omhoog naar oma en stierf toen. Heb mijn oma nog nooit zo verdrietig gezien. Was echt heel ergBeestje was ook alles voor haar
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet dat de caaf nu in de oven ligt.
Takkiequote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt mij echt erg om je huisdier te verliezen
Mij ookquote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als US er eentje zou hebben.
nou goed als ik zo ontdaan ben van een insect kan je nagaan wat er gebeurd als het een vachtje en kraaloogjes heeftquote:
Amerikaanse Bospuma’s. 2.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor huisdier heb je nu dan?
Zou die wel leren dansen en zingen en wiebelen en vooral heel veel scheldwoordjes "heeyyyy jij met je dikke foef"quote:Op woensdag 13 april 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als US er eentje zou hebben.
Wacht, dit wordt een probleem. Wat ik wil hebben is overal uitverkochtquote:Op woensdag 13 april 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een nieuwe camera kopen![]()
"fris aan de vis!"quote:Op woensdag 13 april 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die wel leren dansen en zingen en wiebelen en vooral heel veel scheldwoordjes "heeyyyy jij met je dikke foef"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |