Iets over de McRib oid en dat ze nu de McTasty op die plaat doen.quote:
Nou,niet echt. Een normale burger + patat + drinken is bij Five Guys ongeveer 15¤, bij de Mac ca. 8¤.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit goede coupondeals. De BK daarentegen wel.
Als je de mogelijkheid hebt om naar Five Guys te gaan is dat bijna net zo duur als McD, en nog lekkerder ook.
Ohhhhh? Nice ja. Naja, hier in Grunna is dat niet het geval thoughquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leugens. Ik was vandaag nog bij een King Drive.
Ik neem normaal gesproken nooit menu's bij McD maar ik hoor m'n collega vaak klagen over de prijs van menu's bij McD en ik zie de bonnetjes wel eens. Voor 8 euro heb je geen medium menu meer bij die toko.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou,niet echt. Een normale burger + patat + drinken is bij Five Guys ongeveer 15¤, bij de Mac ca. 8¤.
Daarbij geldt wel dat het drinken bij FG dan een milshake is en de rest vult veel en veel beter dan de Mac.
M.a.w.: FG is dus wel duurder.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik neem normaal gesproken nooit menu's bij McD maar ik hoor m'n collega vaak klagen over de prijs van menu's bij McD en ik zie de bonnetjes wel eens. Voor 8 euro heb je geen medium menu meer bij die toko.
Gister zei ik dat je voor een kleine milkshake al 3 euro moest betalen, dan is een menu geen 8 euro.
edit:
goed al lees ik hier wat anders; https://www.snack-nieuws.(...)rijslijst-voor-2022/
saus erbij en je zit al over de 9
hoe dan ook ga ik voor dat geld liever naar FG
McRibquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iets over de McRib oid en dat ze nu de McTasty op die plaat doen.
Je hebt in elk geval niks bijzonders gemist
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
McRibafgelopen zondag nog even in Duitsland geweest:
[ afbeelding ]
is de McRib Halal?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
McRibafgelopen zondag nog even in Duitsland geweest:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben we het er hier wel eens over dat het assortiment bij de Mac wel wat groter mag zijn, maar volgens mij gaat het personeel dat niet trekken hoor.
Een paar weken terug een MC chicken besteld. Kreeg ik een vega mc chicken. Een paar dagen terug een MC chicken besteld. Kreeg een spicy mc chicken.
IK WIL GEWOON EEN NORMALE MC CHICKEN NONDEJU
Werkdruk is hoog bij de Mac een tekort aan Personeel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben we het er hier wel eens over dat het assortiment bij de Mac wel wat groter mag zijn, maar volgens mij gaat het personeel dat niet trekken hoor.
Een paar weken terug een MC chicken besteld. Kreeg ik een vega mc chicken. Een paar dagen terug een MC chicken besteld. Kreeg een spicy mc chicken.
IK WIL GEWOON EEN NORMALE MC CHICKEN NONDEJU
Het viel me op dat er niks naar de tafels gebracht werd. Ik kon die optie ook niet aan vinken. Zou dat daardoor komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Werkdruk is hoog bij de Mac een tekort aan Personeel.
Jarenlang gedaan. Kei gezellig gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:50 schreef KingRadler het volgende:
Wie gaat er dan ook werken in een fastfood tent.
Ik. Zo'n 30 jaar geleden bij de Mac in Breda.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:50 schreef KingRadler het volgende:
Wie gaat er dan ook werken in een fastfood tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |