SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En zuivel.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar eens een flinke tijd naar Azië, als je dan bij terugkomst hier door de supermarkt loopt ruikt het gewoon naar cholesterol en dierlijk vet.
Ik heb ook een slechte doorbloeding in m'n enkels en voeten, daarom had ik ook maar die sokken gekocht want ik kreeg ook dikke voeten bij het vliegen, vreemd genoeg alleen op de terugweg. Maar die plekken op m'n enkels en voeten zijn niet dik en niet pijnlijk, en als ik erop druk dan loopt het bloed meteen weer terug zeg maar.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
al heb ik een collega die net 25 is en laatst is geopereerd voor spataders
KAAAAAAAAAAAAASquote:
Ik vind dit ook wel leuk.quote:
oh ja hier doet het wel echt pijn. ook vaak pijn in de benen en kramp. Denk dat ik daarom zo'n last heb na het werken ook. maar zal zo die sokken wel bestellenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte doorbloeding in m'n enkels en voeten, daarom had ik ook maar die sokken gekocht want ik kreeg ook dikke voeten bij het vliegen, vreemd genoeg alleen op de terugweg. Maar die plekken op m'n enkels en voeten zijn niet dik en niet pijnlijk, en als ik erop druk dan loopt het bloed meteen weer terug zeg maar.
Pijn weet ik niet, ik heb ze zelf niet, maar spataderen zijn wel van die dingen die niet uit zichzelf beter worden, dus hoe meer je kan voorkomen, hoe beter.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus dan zou het geen pijn of minder pijn moeten doen omdat je de boel wat afknelt?
Domweg vocht is ook nog een optie, ik heb het zelf vooral in m'n handen als ik die niet genoeg beweeg tijdens een lange wandeling ofzo. Worstenvingers die ook binnen no time weer weg zijn als ik ze even omhoog hou.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte doorbloeding in m'n enkels en voeten, daarom had ik ook maar die sokken gekocht want ik kreeg ook dikke voeten bij het vliegen, vreemd genoeg alleen op de terugweg. Maar die plekken op m'n enkels en voeten zijn niet dik en niet pijnlijk, en als ik erop druk dan loopt het bloed meteen weer terug zeg maar.
Wat vaker met de beentjes omhoog liggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pijn weet ik niet, ik heb ze zelf niet, maar spataderen zijn wel van die dingen die niet uit zichzelf beter worden, dus hoe meer je kan voorkomen, hoe beter.
[..]
Domweg vocht is ook nog een optie, ik heb het zelf vooral in m'n handen als ik die niet genoeg beweeg tijdens een lange wandeling ofzo. Worstenvingers die ook binnen no time weer weg zijn als ik ze even omhoog hou.
Iets met De Meilandjes?quote:
In mijn handen ja, ik vergeet dan steeds m'n ring even af te doenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pijn weet ik niet, ik heb ze zelf niet, maar spataderen zijn wel van die dingen die niet uit zichzelf beter worden, dus hoe meer je kan voorkomen, hoe beter.
[..]
Domweg vocht is ook nog een optie, ik heb het zelf vooral in m'n handen als ik die niet genoeg beweeg tijdens een lange wandeling ofzo. Worstenvingers die ook binnen no time weer weg zijn als ik ze even omhoog hou.
moet ik het even aanpassen?quote:
Of kousjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steunkneuzen = mensen die in de steun zitten zijn kneusjes.
even in drievoud een selfie indienen via dm en dan kan er wel wat geregeld worden jaquote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even lief naar Dud0r kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |