SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Heb je die allemaal achter je aan?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed ideeben ikook veilig voor de honden
Slaap lekker! Eerste vakantieslaapje.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:46 schreef bitterbal het volgende:
maar het is bedtijdslaap lekker Recce!
![]()
die stad is toch al als verloren beschouwdquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies wat we nodig hebben in Amsterdam nog meer zoetwaterpiraten in de gracht
Vervelend he. Maar een voordeel. Je verslaapt je niet 🤣quote:Op woensdag 13 april 2022 04:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben weer 40 min. te vroeg wakker, moest plassenDan maar een beetje in bed tv kijken tot 5u, en dan douchen en naar het werk.
Dat zelden jaquote:Op woensdag 13 april 2022 04:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend he. Maar een voordeel. Je verslaapt je niet 🤣
Trek je de dag wel als je zo vroeg wakker bent?quote:
Daar kan wel een bakkiequote:
Nog steeds 0 km verplaatsing. En dat blijft ook zo vandaag, het is weer een thuiswerkdag.quote:
Ja je hebt vakantie, je moet uitslapenquote:
ze zijn weer aan het heien aan de overkantquote:Op woensdag 13 april 2022 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt vakantie, je moet uitslapen
Terug heienquote:Op woensdag 13 april 2022 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn weer aan het heien aan de overkant
beeeeehquote:Op woensdag 13 april 2022 07:55 schreef Karzai het volgende:
Maar daar lopen weer hele kuddes schapen die lopen te mekkeren
quote:Op woensdag 13 april 2022 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, lekker op tijd, heb je nog wat aan de dag
Oordopjes in en terug naar bedquote:Op woensdag 13 april 2022 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn weer aan het heien aan de overkant
ja misschien even naar de zonnebankquote:Op woensdag 13 april 2022 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan Ballie vandaag jurkjes passen en een middagdutje doen.
Je gaat straks 4 weken naar een tropisch land, daar zal de zon vast wel schijnen hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien even naar de zonnebank
ja maar wil niet te wit zo beginnenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat straks 4 weken naar een tropisch land, daar zal de zon vast wel schijnen hoor
Dat lijkt me best een lekker plekje om te smurfenquote:
durfde vorige keer alleen die weg er naar toe niet meer te nemenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een lekker plekje om te smurfen
Ik heb gehoord dat het 4 weken gaat regenen.quote:
Dat heb jij helemaal niet gehoordquote:Op woensdag 13 april 2022 08:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het 4 weken gaat regenen.
Ballie wil op dag 1 al shinen in bikini.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat straks 4 weken naar een tropisch land, daar zal de zon vast wel schijnen hoor
en hoe lang is het stil zitten in een vliegtuig?quote:
Echt welquote:Op woensdag 13 april 2022 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal niet gehoord
Maar als witte heb je daar toch juist status?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wil niet te wit zo beginnen
vlieg eerst naar doha dan bangkok en dan samui . totaal 21 uur reistijd geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2022 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe lang is het stil zitten in een vliegtuig?
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Was op ThaiNews24.
ja als thaiquote:Op woensdag 13 april 2022 08:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als witte heb je daar toch juist status?
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlieg eerst naar doha dan bangkok en dan samui . totaal 21 uur reistijd geloof ik
het is een dingetje jaquote:
Welke maatschappij ga je?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlieg eerst naar doha dan bangkok en dan samui . totaal 21 uur reistijd geloof ik
er waren erbij die vroeger wakker warenquote:
*block*quote:Op woensdag 13 april 2022 08:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ze zeggen nu dat ze recordkou van 10 graden verwachten door klimaatverandering.
ja stukken fruitquote:Op woensdag 13 april 2022 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
er waren erbij die vroeger wakker waren
Met natte sneeuw en kans op ijzelquote:Op woensdag 13 april 2022 08:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ze zeggen nu dat ze recordkou van 10 graden verwachten door klimaatverandering.
ik ookquote:
misschien wel jaquote:Op woensdag 13 april 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
maar toen ik ging slapen lagen jullie al op 1 oor
hele grote orenquote:
Qatar heeft ook betere service dus goeie keus.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
qatar
had ook nog bij klm gekeken want die vliegen direct naar bangkok maar dat werd te duur
ja das ook zo maar het had wel wat uurtjes gescheeld. Maar klm is niet de eerste keus nee. Ja misschien op europese vluchtenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Qatar heeft ook betere service dus goeie keus.
blijf wel in europaquote:Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een dingetje ja![]()
anders vlieg ik eerst naar bangkok, ook 16 uur. Slaap daar 1 nacht en ga dan verder de volgende dag
4 weken smurfenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zie er wel wat tegenop maar het is het waard :p
4 weken zich helemaal vol duwen aan het onbeperkte buffet en thaise poolboys bekijkenquote:
Met een koffer minder terug moeten komen omdat ze anders teveel gewicht meeneemt in het vliegtuig.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
4 weken zich helemaal vol duwen aan het onbeperkte buffet en thaise poolboys bekijken
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADINGDONGquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een koffer minder terug moeten komen omdat ze anders teveel gewicht meeneemt in het vliegtuig.
Ha bollequote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADINGDONG
Hoi vetje kroketjequote:
2 jaar???quote:Op woensdag 13 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
oh en qatar mag je ticket gratis 2 jaar wijzigen en klm doet dat ook niet
ik had dat een keer bij emirates.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
Stoel extra moeten boeken voor de terugreis omdat ze anders niet past
ja geloof het wel. vanwege corona. Maar heb ook al 2 keer gewoon geld terug gekregen bij het annuleren van het ticketquote:
ik ken iemand(ik zal niet zeggen dat het @Haags is want hij schaamt zich een beetje er voor) en die boekt standaard 2 stoelen als hij gaat vliegen omdat hij anders niet echt past.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had dat een keer bij emirates.
Zat ik in een rijtje van 2 stoelen maar dat waren een soort zelfstandige stoelen met harde plastic leuningen. Dus ik zat al en kwam een dikke vrouw dus naast mij zitten. Dacht al hoe gaat ze ze zich er inwurmenLukte haar wel maar personeel zag toch dat ze wat krap zat dus ze kreeg andere plek. Arme vrouw schaamde zich ook
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken iemand(ik zal niet zeggen dat het @:haags is want hij schaamt zich een beetje er voor) en die boekt standaard 2 stoelen als hij gaat vliegen omdat hij anders niet echt past.
kijk even scholquote:Op woensdag 13 april 2022 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je ook in europa en stuk goedkoper
ziet eruit als zuiden van Engelandquote:
vliegtuigstoelen worden dan ook elk jaar kleinerquote:Op woensdag 13 april 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had dat een keer bij emirates.
Zat ik in een rijtje van 2 stoelen maar dat waren een soort zelfstandige stoelen met harde plastic leuningen. Dus ik zat al en kwam een dikke vrouw dus naast mij zitten. Dacht al hoe gaat ze ze zich er inwurmenLukte haar wel maar personeel zag toch dat ze wat krap zat dus ze kreeg andere plek. Arme vrouw schaamde zich ook
ik wacht nog steeds op vliegtuigen met staanplaatsen zodat ze meer mensen er in kunnen proppenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
vliegtuigstoelen worden dan ook elk jaar kleiner
strand en zee en een boompje, minus het boompje heb je dat ook gewoon aan de haagsche kustquote:
Geloof dat easyjet dat wilde doen maar dat het niet veilig genoeg isquote:Op woensdag 13 april 2022 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op vliegtuigen met staanplaatsen zodat ze meer mensen er in kunnen proppen
niet dat weerquote:Op woensdag 13 april 2022 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
strand en zee en een boompje, minus het boompje heb je dat ook gewoon aan de haagsche kust
Als het goedkoper is zullen er vast ook wel mensen zijn die het zouden kopen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat easyjet dat wilde doen maar dat het niet veilig genoeg is
oh dat sowieso ja. Naar londen is geloof ik 50 min vliegen? dat kan je wel staandquote:Op woensdag 13 april 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het goedkoper is zullen er vast ook wel mensen zijn die het zouden kopen.
Of ik nou in het vliegtuig naar Londen sta of in de trein naar Amsterdam.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso ja. Naar londen is geloof ik 50 min vliegen? dat kan je wel staand
rotterdam-parijs een deel wel eens staand gedaan, was geen pretjequote:Op woensdag 13 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso ja. Naar londen is geloof ik 50 min vliegen? dat kan je wel staand
Kun je geen tuktuk nemen?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
durfde vorige keer alleen die weg er naar toe niet meer te nemen
Vond Rotterdam-Brussel al kut.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
rotterdam-parijs een deel wel eens staand gedaan, was geen pretje
de thalys?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
rotterdam-parijs een deel wel eens staand gedaan, was geen pretje
het is alleen maar niet veilig als je neerstortquote:Op woensdag 13 april 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat easyjet dat wilde doen maar dat het niet veilig genoeg is
het was gelukkig maar een deel van de rit, bleek dat ik met mn 1ste klas ticket (van een andere trein, ze hadden dikke problemen op parijs) gewoon in eerste klas mocht zittenquote:
ook de temperatuur? en het vochtige huehue? :pquote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n Thais eiland zou ik best eens willen bezoeken. Beetje zwemmen, beetje smurfen: niks mis mee.
Nee die moet je weer terugschroeven als je gaat uitstappenquote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat je daar gewoon een stoel koopt?
de reistijd staat me toch een beetje tegen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n Thais eiland zou ik best eens willen bezoeken. Beetje zwemmen, beetje smurfen: niks mis mee.
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die moet je weer terugschroeven als je gaat uitstappen
De Thalys reed niet, dus moesten we eerst in Brussel zien te komen en vanaf daar reed de Thalys weer welquote:Op woensdag 13 april 2022 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het was gelukkig maar een deel van de rit, bleek dat ik met mn 1ste klas ticket (van een andere trein, ze hadden dikke problemen op parijs) gewoon in eerste klas mocht zitten
al die andere mensen gingen ballistic op het personeel omdat ik wel mocht zitten (want eerste klas was bij lange na niet vol), zij niet want 2de klas enzo
Nou ja, als je een zee hebt om een beetje af te koelen, valt dat toch wel mee?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook de temperatuur? en het vochtige huehue? :p
Ik zou na twee dagen strandniksen al aan een palmboom gaan knagen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
ja heb wel al meerdere keren gehad dat het zeewater geen verkoeling meer gafquote:Op woensdag 13 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je een zee hebt om een beetje af te koelen, valt dat toch wel mee?
BKK lijkt me minder prettig.
Ik zou in elk geval economy plus boeken.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de reistijd staat me toch een beetje tegen.
je reserveert een stoel ja maar ook in een specifiek rijtuig/treinquote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat je daar gewoon een stoel koopt?
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb wel al meerdere keren gehad dat het zeewater geen verkoeling meer gaf
Ja, ik kan ook niet tegen al te lang niks doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou na twee dagen strandniksen al aan een palmboom gaan knagen.
sommige niet nee omdat die in de schaduw liggen maar das in april/meiquote:Op woensdag 13 april 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En het zwembad voelde ook aan als een kopje thee?
Slaap pilletje en een paar bacardi rum erin en je bent erquote:Op woensdag 13 april 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de reistijd staat me toch een beetje tegen.
Beetje piemels tellen in bikinibroekjes gaat snel tegenstaan denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet tegen al te lang niks doen.Maar een weekje lukt wel.
ik ben gisteren uit eten geweest en het was lekkerquote:
Jij telt graag piemels, ik lees graagquote:Op woensdag 13 april 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje piemels tellen in bikinibroekjes gaat snel tegenstaan denk ik.
Nee ik zit onder de stress ik ga werken.quote:
Wat heb je gehad? Of was dat die pizzaquote:Op woensdag 13 april 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gisteren uit eten geweest en het was lekker
Thais?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gisteren uit eten geweest en het was lekker
Naquote:Op woensdag 13 april 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zit onder de stress ik ga werken.
die pizza ja.quote:
Vind dat een beetje afleidend tijdens het lezen van Oorlog en Vrede.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij telt graag piemels, ik lees graag
Die pizza zag er wel lekker uit ja. Toetje klinkt ook wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
die pizza ja.
En als toetje een calzone gevuld met pure chocolade, karamalsaus erover en pistachekruimels
Ik vind het contrast wel mooi.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat een beetje afleidend tijdens het lezen van Oorlog en Vrede.
Dacht dat je tegenwoordig een stressloos baantje had?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zit onder de stress ik ga werken.
Viesssss dikquote:Op woensdag 13 april 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
die pizza ja.
En als toetje een calzone gevuld met pure chocolade, karamalsaus erover en pistachekruimels
ja was goed te doen. zou weer eten.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die pizza zag er wel lekker uit ja. Toetje klinkt ook wel goed.
altijdquote:
Ai aiquote:Op woensdag 13 april 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja was goed te doen. zou weer eten.
Enige jammer was dat ik vannacht last van m'n maag had
dat is al te langquote:Op woensdag 13 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet tegen al te lang niks doen.Maar een weekje lukt wel.
maagzuur?quote:Op woensdag 13 april 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja was goed te doen. zou weer eten.
Enige jammer was dat ik vannacht last van m'n maag had
ja beetje jammer maar ja het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewerkt gisteren en mag zo weer
ik ben al aan het werkquote:Op woensdag 13 april 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewerkt gisteren en mag zo weer
ja en de rennie werkte nietquote:
Snap wel dat ze het uit heeft gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Heb wel eens twee weken in zo'n Mexicaans luxe resort opgesloten gezeten, kon de gaten van mijn vriendin en het lopend buffet niet meer zien
maar ik vimd mn werk niet vervelend, heb collega's waar ik het goed mee kan vinden en grappen en grollen enzoquote:
alsnogquote:Op woensdag 13 april 2022 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik vimd mn werk niet vervelend, heb collega's waar ik het goed mee kan vinden en grappen en grollen enzo![]()
oh en geen klanten die we moeten ontvangen
Waarom heb je schoenen aan om 09:00?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dr. Martens piepen nog steeds
je moet je cavia's er ook niet instoppenquote:Op woensdag 13 april 2022 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dr. Martens piepen nog steeds
zodat ik niet op blote voeten naar buiten hoef?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je schoenen aan om 09:00?
Ik heb geen cavia’squote:Op woensdag 13 april 2022 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je cavia's er ook niet instoppen
zo vaak heb ik er nou ook niet last van.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor heb ik dus die pilletjes
hier andersom. maar gebroken dag vandaag dus vanavond nog weer een beetje aan de arbeidquote:Op woensdag 13 april 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik start gelukkig niet te vroeg, ga liever wat langer door
Plausibel.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
zodat ik niet op blote voeten naar buiten hoef?
wordt wel weer korte broekenweer vandaag hequote:
Snel door de gangen lopen met een mondkapje moet kunnen toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had gehoopt morgen weer naar buiten te kunnen, maar ik heb nog steeds een neusverkoudheid
je kan nog een zelftest doenquote:Op woensdag 13 april 2022 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had gehoopt morgen weer naar buiten te kunnen, maar ik heb nog steeds een neusverkoudheid
Volgens mijn werk is dan de kans op positief erg groot. Maar ik zit er wel aan te denken dan ja...quote:
Dan ben ik nog steeds "binnen"quote:Op woensdag 13 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel door de gangen lopen met een mondkapje moet kunnen toch?
ja onderweg naar buiten bedoel ik :pquote:Op woensdag 13 april 2022 09:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mijn werk is dan de kans op positief erg groot. Maar ik zit er wel aan te denken dan ja...
[..]
Dan ben ik nog steeds "binnen"
Met de zelftest kan je zien of je nog positief bent. De PCR test kan nog tot een paar weken positief testen maar de zelftest niet. Als die negatief eruit komt kan je gewoon weer naar buiten ook al heb je nog een neusverkoudheidquote:Op woensdag 13 april 2022 09:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mijn werk is dan de kans op positief erg groot. Maar ik zit er wel aan te denken dan ja...
[..]
Dan ben ik nog steeds "binnen"
Dit ja.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de zelftest kan je zien of je nog positief bent. De PCR test kan nog tot een paar weken positief testen maar de zelftest niet. Als die negatief eruit komt kan je gewoon weer naar buiten ook al heb je nog een neusverkoudheid
Schaamteloos. Maar inderdaad. Liefst een hele rij.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ken iemand(ik zal niet zeggen dat het @:haags is want hij schaamt zich een beetje er voor) en die boekt standaard 2 stoelen als hij gaat vliegen omdat hij anders niet echt past.
Snap ik, snap ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Schaamteloos. Maar inderdaad. Liefst een hele rij.
Wel lekker comfortabel.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Beide zijn een optiequote:Op woensdag 13 april 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
Al had ik dus überhaupt geen positieve zelftest (wel positieve PCR), dus eh.Geen idee of dat dan inhoudt dat m'n besmettelijkheid wel meeviel of dat ik faal in zelftesten doen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het 1 keer gehad met een terugvlucht. Dat was chill want het was een nachtvlucht. Heerlijk geslapen.quote:
Prima meteen even doen danquote:Op woensdag 13 april 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de zelftest kan je zien of je nog positief bent. De PCR test kan nog tot een paar weken positief testen maar de zelftest niet. Als die negatief eruit komt kan je gewoon weer naar buiten ook al heb je nog een neusverkoudheid
Op wat resten snot na (al kan dat ook hooikoorts zijn) en vlot moe ben ik weer symptoomloos, dus het zal wel goed zitten.quote:
jeehquote:Op woensdag 13 april 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op wat resten snot na (al kan dat ook hooikoorts zijn) en vlot moe ben ik weer symptoomloos, dus het zal wel goed zitten.
Er zat een keer iemand naast ons (rij van 3) en het was zo rustig in het vliegtuig dat hij een andere lege rij ging opzoeken, dus toen hadden we ook geen andere mensen, super fijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het 1 keer gehad met een terugvlucht. Dat was chill want het was een nachtvlucht. Heerlijk geslapen.
Noicequote:Op woensdag 13 april 2022 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zat een keer iemand naast ons (rij van 3) en het was zo rustig in het vliegtuig dat hij een andere lege rij ging opzoeken, dus toen hadden we ook geen andere mensen, super fijn.
Sommige mensen...quote:Op woensdag 13 april 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je op het werk Kees wordt genoemd in een e-mail, terwijl je Piet heet in een e-mail.
Dan vind ik daar wel wat van.
LE-ZEN, dikke trol.![]()
namen zijn natuurlijk vanwege de privacy gefingeerd
Je zou denken dat het een foolproof naam is, maar zelfs de meest eenvoudige naam gaat verkeerd.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige mensen...
Dat heb ik al met mijn eigen naam. Hoe vaak ik niet Eric zie of zag, terwijl ik Erik heet..
Tegenwoordig wonen er ook een hoop Ians in NL...quote:Op woensdag 13 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een foolproof naam is, maar zelfs de meest eenvoudige naam gaat verkeerd.
Denk dat Piet en Jan wellicht de enige namen zijn waar het niet verkeerd kan gaan.
Ik word weleens Jolanda genoemd.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige mensen...
Dat heb ik al met mijn eigen naam. Hoe vaak ik niet Eric zie of zag, terwijl ik Erik heet..
altijd nog beter dan Ellenquote:Op woensdag 13 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word weleens Jolanda genoemd.
Ik heet geen Jolanda.
Oke Jolanda.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heet geen Jolanda.
Haha, is er iets mis met de naam Ellen?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
altijd nog beter dan Ellen
Ellen gespot.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, is er iets mis met de naam Ellen?
Dat heb ik met Barbara.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heet geen Jolanda.
Wat, een Karen?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of hoe heet zo;n zure vrouw in de overgang??
Daar is toch een naam voor??
Oke Hansquote:
Hoi Ingrid- Barbaraquote:
"Ik wil de manager spreken."quote:Op woensdag 13 april 2022 09:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja. die
Hoe kom ik op Ellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken een Ellen en die is te ordinair, veel mannen zijn er zo'n beetje verliefd en verkikkerd op maar ik niet hè, vies specimen.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, is er iets mis met de naam Ellen?
das dan ook het enigevrouwelijke specimen waar je niet verliefd op bentquote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Ellen en die is te ordinair, veel mannen zijn er zo'n beetje verliefd en verkikkerd op maar ik niet hè, vies specimen.
Hoe lang ben je met haar getrouwd (geweest)??quote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Ellen en die is te ordinair, veel mannen zijn er zo'n beetje verliefd en verkikkerd op maar ik niet hè, vies specimen.
Ik heb hoge standaarden heurquote:Op woensdag 13 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das dan ook het enigevrouwelijke specimen waar je niet verliefd op bent
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik wil de manager spreken."
* pink omhoogquote:Op woensdag 13 april 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die plopt en loopt leeg in de Golf van Thailand volgende week.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
die ader in mijn been wordt steeds dikker heb ik het idee
quote:
Op je fiets, zeker?quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatste letter klopt toch??
daar ben ik dus wel bang voorquote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die plopt en loopt leeg in de Golf van Thailand volgende week.
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima meteen even doen dan
Bahquote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu heel hard TYP TYP TYP te doen omdat ze je naam verkeerd schreven?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je op het werk Kees wordt genoemd in een e-mail, terwijl je Piet heet in een e-mail.
Dan vind ik daar wel wat van.
LE-ZEN, dikke trol.![]()
namen zijn natuurlijk vanwege de privacy gefingeerd
Het was niet mijn naamquote:Op woensdag 13 april 2022 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je nu heel hard TYP TYP TYP te doen omdat ze je naam verkeerd schreven?
Alles is te verkloten als je maar dom genoeg bentquote:Op woensdag 13 april 2022 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet mijn naam![]()
Maar de simpelste naam die je eigenlijk niet kan verkloten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 13 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It ain't wrongquote:Op woensdag 13 april 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles is te verkloten als je maar dom genoeg bent
Of slordig bentquote:Op woensdag 13 april 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles is te verkloten als je maar dom genoeg bent
ook jaquote:
quote:
Nee in het vliegtuig.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amputatie in Thailand is super goedkoop gelukkig.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Ander been.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amputatie in Thailand is super goedkoop gelukkig.
Is het ook echt zo?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
met al dat vreten in thailand heeft dat weinig nutquote:Op woensdag 13 april 2022 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even omtrek van het been meten met een meetlint en dat dan elke dag bijhouden.
Is wel enigszins gezond vretenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
met al dat vreten in thailand heeft dat weinig nut
thaise sushiquote:Op woensdag 13 april 2022 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel enigszins gezond vreten
Rijst en vis
apart verhaal. apart huwelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ksueel-misbruik.html
Rare zaak hoor.
Of stipjes zetten met watervaste marker.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even omtrek van het been meten met een meetlint en dat dan elke dag bijhouden.
Ik ben toen in Japan ook afgevallen icm met dat vele lopen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst en vis
Dat is meer voor pukkels enzo toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of stipjes zetten met watervaste marker.
nee wilde ik vandaag bestellen . Ben alleen bang juist dat het dan nog strakker gaat zitten waardoor het nog meer pijn doet?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je die sokken al? Dan kun je ze even testen.
Mwah, als je ader ineens verder komt dan je gezette stipjes, heb je op zich ook wel een indicatie.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is meer voor pukkels enzo toch?
Daarom worden Thaise mensen gemiddeld ook 910 jaar oud terwijl de snackbartokkies hier amper de 40 halen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst en vis
nou eerst deed het alleen pijn als ik erop drukte en nu voel ik hem constant en kan ik er eigenlijk niet meer op drukken zonder dat het echt pijnlijk word en de plek is groter geworden. En verkleuring. Lees dat dat niet zo raar is dat de huid verkleurtquote:
Je weet hoe spataderen werken?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wilde ik vandaag bestellen . Ben alleen bang juist dat het dan nog strakker gaat zitten waardoor het nog meer pijn doet?
Ja, geen Amerikaanse, gok ikquote:
Herkenbaar, in Menorca veel gevroten, maar gelijk gebleven in gewicht, omdat voordat je iets kon eten elke keer een half uur heen en terug moest lopenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben toen in Japan ook afgevallen icm met dat vele lopen.
In China ben ik ook afgevallen, al was ik daar maar vijf dagen. Maar alles was daar goor.
Je kan toch meerdere lijsten maken. Ik heb per muziekgenre een lijst.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben eindelijk een keer een Spotify playlist aan het samenstellen..
Gaat best een lange lijst worden vrees ik. Ook al beperk ik me tot 1 nummer per artiest...
Ik ben 40quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom worden Thaise mensen gemiddeld ook 910 jaar oud terwijl de snackbartokkies hier amper de 40 halen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen Amerikaanse, gok ik
[..]
Je bent ook geen 20 meer he.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerst deed het alleen pijn als ik erop drukte en nu voel ik hem constant en kan ik er eigenlijk niet meer op drukken zonder dat het echt pijnlijk word en de plek is groter geworden. En verkleuring. Lees dat dat niet zo raar is dat de huid verkleurt
Nou voldoende mensen die hier gewoon uit de gezamenlijke ruif eten en ouder zijn dan 40.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom worden Thaise mensen gemiddeld ook 910 jaar oud terwijl de snackbartokkies hier amper de 40 halen.
Niet meer op drukken.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerst deed het alleen pijn als ik erop drukte en nu voel ik hem constant en kan ik er eigenlijk niet meer op drukken zonder dat het echt pijnlijk word en de plek is groter geworden. En verkleuring. Lees dat dat niet zo raar is dat de huid verkleurt
Je zomerhits?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben eindelijk een keer een Spotify playlist aan het samenstellen..
Gaat best een lange lijst worden vrees ik. Ook al beperk ik me tot 1 nummer per artiest...
niemand hier denk ikquote:
Dr. Amaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat het mij nu vast vertellen :p
quote:Ze ontstaan doordat de kleppen in de aders niet goed sluiten en er bloed terugstroomt.
Ik had 'vegetarische' okonomiyaki en daar kwamen ineens tentakels met zuignappen in tevoorschijn. En kraakbeen in het kippenvlees, dus dan was ik bang dat ik een kies brak en dan naar een Chinese tandarts moest. En stinky tofu en gebraden varkenspoten langs de weg. Paarse chips met lavendel die naar vis smaakte.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen Amerikaanse, gok ik
[..]
Herkenbaar, in Menorca veel gevroten, maar gelijk gebleven in gewicht, omdat voordat je iets kon eten elke keer een half uur heen en terug moest lopen![]()
Niks eetbaars in China gevonden?
Ja, dat wel. Maar een woonbegeleider hintte een keer naar een playlist voor bij de koffie....quote:Op woensdag 13 april 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch meerdere lijsten maken. Ik heb per muziekgenre een lijst.
Ja, de een is er gevoeliger voor dan de ander.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
al heb ik een collega die net 25 is en laatst is geopereerd voor spataders
Welke? Die van unplugged?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar een woonbegeleider hintte een keer naar een playlist voor bij de koffie....
Dus ik kies hier ook niet de meest heftige nummers uit. Behalve Fade to Black van Metallica, die moet er gewoon op.
Heb je ook gelezen dat ze een gitaar van Cobain gaan veilen??
Ga maar eens een flinke tijd naar Azië, als je dan bij terugkomst hier door de supermarkt loopt ruikt het gewoon naar cholesterol en dierlijk vet.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou voldoende mensen die hier gewoon uit de gezamenlijke ruif eten en ouder zijn dan 40.
Mijn broertje ook op die leeftijd,die draagt nog steeds steunkouzen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
al heb ik een collega die net 25 is en laatst is geopereerd voor spataders
gewoon je bloed harder laten pompen zodat het bloed niet de kans krijgt terug te stromenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
https://www.hartstichting.nl/hart-en-vaatziekten/spataders
Doel is dus om te voorkomen dat die kleppen zich vullen met die compressiesokken.
Dus dan zou het geen pijn of minder pijn moeten doen omdat je de boel wat afknelt?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
https://www.hartstichting.nl/hart-en-vaatziekten/spataders
Doel is dus om te voorkomen dat die kleppen zich vullen met die compressiesokken.
johquote:Op woensdag 13 april 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje ook op die leeftijd,die draagt nog steeds steunkouzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |