quote:
quote:
doet hij ook automatisch, als je bijv op preview klikt als je een plaatje postquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik wist wel dat je met subscript ook smilies kleiner kon maken, maar de grootte zo aanpassen kende ik nog niet.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Net gegeten en luister nu een chillsetje.
Veel te zout gegeten met die gerookte spekjes en kastanjechampignon![]()
gisteren ietsjes te doorgedraaid metquote:Op woensdag 13 april 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ooh, heb je teveel op je balkon gehangen in de wind
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gisteren ietsjes te doorgedraaid met![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn setuplekker man! netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Ja is mijn werklaptop dus ik switch regelmatig van werk en prive. Mijn prive laptop heeft geen usb-c, die thinkpad wel. Die usb-hub heb ik opgeeist op van m'n werk omdat ik hiervoor een gare 2 in 1 tablet had met alleen een usb-c als aansluitingquote:Op woensdag 13 april 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
geen idee of je vaak je laptop moet loskoppelen, maar ik heb tijd terug een usb-c hubje gekocht. die ook power van de oplader doorgeeft, dan hoef je maar 1 stekkertje in je laptop te pluggen. opzich best een aanrader, mocht je laptop dat ondersteunen allemaal
Ik heb geen badquote:Op woensdag 13 april 2022 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je douchen? Nee ik ga in badman
ah okequote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is mijn werklaptop dus ik switch regelmatig van werk en prive. Mijn prive laptop heeft geen usb-c, die thinkpad wel. Die usb-hub heb ik opgeeist op van m'n werk omdat ik hiervoor een gare 2 in 1 tablet had met alleen een usb-c als aansluiting
En gasquote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet, kost toch alleen maar veel water
wat voor 1?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
gadverdamme wat smaakt die pozza lekker
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
soms klopt het gewoon helemaal. viesdikke bak kaas erop, perfect
sickquote:Op woensdag 13 april 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
In dat filmpje 111 soorten, deze heeft het verbroken
https://www.thrillist.com(...)-world-record-france
heb je leuke vrouwelijke collegaatje gekregen misschien?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Straks moet ik ff wat bammetjes maken, weer eens naar kantoor. Nieuwe collega's ontmoeten. Ben niet meer jongste en nieuwste van het team
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je leuke vrouwelijke collegaatje gekregen misschien?
gesjellig samen sjillen op balkonnetje
Ik houd werk en prive toch wel het liefst gescheiden.quote:
snap ik, maar je kan het net treffen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik houd werk en prive toch wel het liefst gescheiden.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet het er daar zo uit?
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 13 april 2022 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Onze motorblokje is nu ook opgestart zo te zien
Van die personen die zeggen "Ik zal het kort houden." en dan urenlang doorpraten?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Wel zin in een muziekje. Helemaal gaar van het luisteren naar presentaties de hele dag.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die personen die zeggen "Ik zal het kort houden." en dan urenlang doorpraten?
Met het etentje net wel vier of vijf glazen cola op dus wiebelen gaat vanzelfquote:Op woensdag 13 april 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
poah ja daar kun je flink gaar van worden
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die personen die zeggen "Ik zal het kort houden." en dan urenlang doorpraten?
Had daar ooit een klacht over gemaakt vroeger en ja toen was ik op dat tijdstip nog wakkerquote:
paspoort?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je die lui van je paspoort nog even flink duidelijk gemaakt dat ze op moeten schieten?
Ja zeker!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je die lui van je paspoort nog even flink duidelijk gemaakt dat ze op moeten schieten?
Bup Bup Bupquote:
man man manquote:Op woensdag 13 april 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker!
Maar daar had ze weinig boodschap aan. Gelukkig had ik via internet wel al een afspraak gemaakt want de vroegste datum die zij beschikbaar had was nog een week later
Schijnbaar heeft de hele gemeente een nieuw paspoort nodig. Althans dat was volgens haar de reden voor extreme drukte. Ik geloof het niet zo.
en dat komt ook weer van de plaat af he, die man heeft echt een collectie wtfquote:
Had wel nog even medegedeeld dat het altijd goed ging en nu is het samengevoegd tot één gemeente en binnen een half jaar is het een puinhoop. Was ze het ook niet mee eensquote:
haha ja dat is het he, je praat gewoon tegen de muur. maar toch goed gedaan!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Had wel nog even medegedeeld dat het altijd goed ging en nu is het samengevoegd tot één gemeente en binnen een half jaar is het een puinhoop. Was ze het ook niet mee eens![]()
En daar maar bij gelaten, schiet toch niet op.
Geen idee wat dit isquote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hij draait echt apparte shit nu
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee wat dit is![]()
Zo er niet eens een stijl op kunnen plakken.
Minimal ofzo?
Heeft ie serieus dit gespeeld?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
zou het echt niet weten, je kunt mij alles wijsmaken
jep!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Heeft ie serieus dit gespeeld?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Heeft ie serieus dit gespeeld?
Ik ken kraftwerk wel van naam maar die bliepjes is niet zo mijn dingquote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe kunnen jullie deze niet kennen?
Er zijn volgens mij best wel wat tracks die van Kraftwerk sampelen. Bekendste is denk ik Let's talk van Coldplayquote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja weet ik het, er zijn dagen dat ik geen kraftwerk luister
oh dat zou zo maar kunnen. gaat zo niet 123 een belletje rinkelen bij die titelquote:Op woensdag 13 april 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij best wel wat tracks die van Kraftwerk sampelen. Bekendste is denk ik Let's talk van Coldplay
haha geniaalquote:
vergelijk deze twee maarquote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat zou zo maar kunnen. gaat zo niet 123 een belletje rinkelen bij die titel
Helemaal geen?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey ik vertel net dat ik eigenlijk helemaal geen muziek ken
In 1970 alquote:
Alleen mindcontrollerquote:
Zo vullen we elkaar mooi aan hierquote:
aha ja dat nummer ken ik dus wel!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:01 schreef engine het volgende:
Wat ook helemaal hip is ineens....naar een festival/feest gaan en er een vlog over maken.
Altijd van die gekken die graag groepsfoto's maken en bijna boos worden als je er niet op wiltquote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]je kunt niet eens lekker leip worden op een festival zonder met je snufferd op internet te komen. zonde wel
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd van die gekken die graag groepsfoto's maken en bijna boos worden als je er niet op wilt
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha ja dat nummer ken ik dus wel!
kijk eens aanquote:Op woensdag 13 april 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
leip ja, die van coldplay kende ik dus wel, die van kraftwerk niet. maar inderdaad
ekte ouwe knaller is datquote:Op woensdag 13 april 2022 22:06 schreef engine het volgende:
You like a chair? Dan ben je ook niet meer nuchter
Ah kijkquote:
Hahaquote:
quote:
Eerste dagje op kantoor?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop morgen dat het verbeterd is. Is zo'n raar droog kuchje. Heb me nog zo verheugd op kantoor.
Nee maar wel lang niet geweest. Aantal keren dit jaar is wel op een hand te tellen.quote:
Ja wel leuk om je collega's eens te zien.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar wel lang niet geweest. Aantal keren dit jaar is wel op een hand te tellen.
Het begon net weer leuk te wordenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
hij zegt tot morgen, dus denk het wel!
Niet zo gek als je letterlijk alles aanneemtquote:Op woensdag 13 april 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dus tot oktober al volgeboekt
ja goed puntquote:Op woensdag 13 april 2022 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zo gek als je letterlijk alles aanneemt
Heb je een laser besteld?quote:Op woensdag 13 april 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zal ook wel bij de duane liggen ofzo
Paar keer drukken en je hebt een zwembadquote:Op woensdag 13 april 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
o en onder ons gesproken en niet gezwegen, de verwarming doet het nog steeds niet
en toen ik op een rode knop drukte spoot het wasser in de rondte
Bij mij ook vorig jaar maar kwamen ze de dag erna maken. Dat konden ze eigenlijk niet maar hebben toen een tijdelijke oplossing gemaakt en paar maanden later alles vervangen. Was echt netjes opgelost.quote:Op woensdag 13 april 2022 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n pa z'n cv ging kapot in de winter, hij dik balen. was mega druk enzo gezeik.
ja hier zelfde hoor, maarja wij huren natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij ook vorig jaar maar kwamen ze de dag erna maken. Dat konden ze eigenlijk niet maar hebben toen een tijdelijke oplossing gemaakt en paar maanden later alles vervangen. Was echt netjes opgelost.
Jupquote:Op woensdag 13 april 2022 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hier zelfde hoor, maarja wij huren natuurlijk
hahahaquote:Op woensdag 13 april 2022 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
En die lui hadden alles voor aan straat gezet. Ik was al blij dat ze alles van zolder gesleept hadden dus ik alles naar het schuurtje gebracht.....belt er 20 min later iemand beetje verdwaald aan omdat hij die zooi op kwam halen en dus niks kon vinden
Raymzterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |