abonnement Unibet Coolblue
pi_204441182
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik probeer te begrijpen wat je hier zegt maar het lukt me echt niet. mRNA is maar een zeer kort leven beschoren, en een mRNA-molecuul kan maar één vertaald wordt naar een eiwit. De dosis volgens recept geproduceerde eiwitten kan dus niet hoger zijn dan verwacht, eerder lager omdat mRNA zo onstabiel is.
[..]
Deze rant hebben we eerder gelezen en is niet zo relevant wanneer we het hebben over de werking van mRNA.
Tjah sorry geloof je niet.

Of wordt dat spike eiwit zo langzaam afgebroken? Als het een keer vertaald wordt hoe komt dat spike dan geconcentreerd in geslachtsorganen? Celdeling gaat daar sneller dat zou een verklaring geven, anderzijds, zo instabiel en vluchtig is het niet als het on the move kan gaan.

Het komt niet overeen met je vluchtige een keer aflezen verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441190
Myocarditus is ook geen acute bijwerking zover ik weet.

Dat houdt slecht verband met vluchtige goedjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441194
En de dosis zullen ze insteken op gemiddeld en per lijf kan het zomaar anders werken. En als het vluchtig is her en der, of voor het aflezen al vervallen zijn, of vaker afgelezen worden, I do not know dan heb je te maken met een volatiele dosis.

Bijwerkingen nut ratio verschuift ook enorm, allicht had de dosis an sich daar ook op moeten anticiperen. Maar ik snap überhaupt de druk van vaccinatie niet voor iedereen onder de pak hem beet 50
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441299
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

voor degene die het wil horen
Minuut 35.. 2 maanden later nog spike eiwit en mrna.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441412
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

voor degene die het wil horen
-dit is dus niet de bedoeling-

[ Bericht 3% gewijzigd door miss_sly op 15-04-2022 08:11:47 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204441442
Mensen.....Novavax gebruikt geen mRNA techniek, is volkomen veilig, heeft nauwelijks bijwerkingen en het prikje voel je niet eens. Dat zegt niet alleen ik, maar ook een user die hier wel gewaardeerd word....en sinds kort een ervaringsdeskundige is.

Als er niet snel een paar honderd keer zoveel mensen het Novavax willen nemen, dan wordt Novavax een groter debacle en grotere financiële strop dan de Sywertdeal. Neem dat vaccin nu alsjeblieft :'(

quote:
Honderdduizenden coronavaccins van fabrikant Novavax dreigen op de plank te blijven liggen omdat er nauwelijks animo voor is, schrijft dagblad Trouw. Er werden 840.000 doses gekocht en geleverd, maar er zijn tot nu toe nog geen duizend prikken gezet.

Het ministerie van Volksgezondheid wil niet zeggen hoeveel er voor de vaccins is betaald, maar volgens Trouw komt de totale levering vermoedelijk uit op zo'n 15 miljoen euro. Het ministerie laat aan de krant weten dat er 840.000 doses zijn gekocht om er zeker van te zijn dat er voor 2022 en 2023 voldoende doses zouden zijn. Maar volgens Trouw verloopt de houdbaarheid van de doses al op 31 augustus van dit jaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-op-de-plank-liggen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204441464
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mensen.....Novavax gebruikt geen mRNA techniek, is volkomen veilig, heeft nauwelijks bijwerkingen en het prikje voel je niet eens. Dat zegt niet alleen ik, maar ook een user die hier wel gewaardeerd word....en sinds kort een ervaringsdeskundige is.

Als er niet snel een paar honderd keer zoveel mensen het Novavax willen nemen, dan wordt Novavax een groter debacle en grotere financiële strop dan de Sywertdeal. Neem dat vaccin nu alsjeblieft :'(
[..]

Lol. Tjah, je kan het ook inzetten als booster.

Maar eigk moet je een narcistisch labiele kleuter als Hugo niet aan de knoppen laten draaien
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol. Tjah, je kan het ook inzetten als booster.

Maar eigk moet je een narcistisch labiele kleuter als Hugo niet aan de knoppen laten draaien
Nou dan maar als booster, want op dit moment lukt het ons niet eens om de vaccins gratis weg te kunnen geven aan andere landen.

Bijna een miljoen vaccins gekocht en pas 1000 vaccins kunnen zetten :') |:( :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204441486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou dan maar als booster, want op dit moment lukt het ons niet eens om de vaccins gratis weg te kunnen geven aan andere landen.

Bijna een miljoen vaccins gekocht en pas 1000 vaccins kunnen zetten :') |:( :')
Hebben ze die gekocht omdat we contractueel gebonden waren?
Destijds is op een hele reeks vaccins ingetekend om er zeker van te zijn dat we niet op het verkeerde paard wedden. Die fabrikanten willen dan natuurlijk wel afzetgarantie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204441520
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hebben ze die gekocht omdat we contractueel gebonden waren?
Destijds is op een hele reeks vaccins ingetekend om er zeker van te zijn dat we niet op het verkeerde paard wedden. Die fabrikanten willen dan natuurlijk wel afzetgarantie.
Nee, de deal voor Novavax was veel later en die aantallen zijn bewust ingekocht in de hoop dat er heel veel sceptici uiteindelijk zich toch zouden vaccineren. Die deal staat los van alle eerdere deals.

Ik geef toe dat ze nogal optimistisch waren wat betreft de verwachte animo, maar slechts 1000 gebruikte vaccins op 84.0000 ingekochte vaccins is wel heel triest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204441589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 06:45 schreef ludovico het volgende: Maar ik snap überhaupt de druk van vaccinatie niet voor iedereen onder de pak hem beet 50
Nou ja vooral dit. Als we iets geleerd hebben is het wel dat onder de 50 vaccineren helemaal geen zin had.
Zowel voor de verspreiding als de ziektebeelden heeft het m.i. geen verschil. (Bij het overgrote deel vd mensen)

Kijk maar om je heen. Iedereen heeft nu Corona gehad, gevaccineerd of niet.
De ongevaccineerden hadden dezelfde klachten als gevaccineerden. En gevaccineerden kregen vaker (lichte) Corona
Vakman pur sang
pi_204441615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, de deal voor Novavax was veel later en die aantallen zijn bewust ingekocht in de hoop dat er heel veel sceptici uiteindelijk zich toch zouden vaccineren. Die deal staat los van alle eerdere deals.

Ik geef toe dat ze nogal optimistisch waren wat betreft de verwachte animo, maar slechts 1000 gebruikte vaccins op 84.0000 ingekochte vaccins is wel heel triest.
De PVV vond het nog een schande dat we niet meer hadden ingekocht :o
Ach, we hebben ook al 800.000 Astrazenica vaccins vernietigd omdat er op de wereldmarkt geen belangstelling meer voor is.
Covid is passé.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204441622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou dan maar als booster, want op dit moment lukt het ons niet eens om de vaccins gratis weg te kunnen geven aan andere landen.

Bijna een miljoen vaccins gekocht en pas 1000 vaccins kunnen zetten :') |:( :')
15k per vaccin? Dan heb ik 30k in mijn arm.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
15k per vaccin? Dan heb ik 30k in mijn arm.
840000 vaccins die samen naar verwachting 15 miljoen kosten is 17,85 Euro per stuk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204441665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
840000 vaccins die samen naar verwachting 15 miljoen kosten is 17,85 Euro per stuk.
15 miljoen per 1000 gezette prikken is gewoon 15k per prik.

Je kunt wel doen alsof dat niet de kosten waren maar dat geld is uitgegeven om die prik te kunnen zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
15 miljoen per 1000 gezette prikken is gewoon 15k per prik.
Dat klopt. Nederland heeft op dit moment 15k Euro betaald per gezet vaccin.
Daar kan je een mooie auto van kopen _O-

Het lijkt een Sywertdeal 2.0 te worden :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 15 april 2022 @ 08:54:42 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204441764
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 06:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah sorry geloof je niet.

Of wordt dat spike eiwit zo langzaam afgebroken? Als het een keer vertaald wordt hoe komt dat spike dan geconcentreerd in geslachtsorganen? Celdeling gaat daar sneller dat zou een verklaring geven, anderzijds, zo instabiel en vluchtig is het niet als het on the move kan gaan.

Het komt niet overeen met je vluchtige een keer aflezen verhaal.
Ik leg je uit hoe het werkt, en jouw reactie "ik geloof je niet, het komt niet overheen met je vluchtige een keer aflezen verhaal"?

Misschien moet je je dan eens inlezen in hoe de techniek werkt in plaats van mij verwijten dat niet gedaan te hebben. Jij gelooft iets niet, niet omdat jij zo goed weet hoe iets in elkaar zit maar omdat het niet in je straatje te pas komt. Terugkerend fenomeen dit.
Huilen dan.
  vrijdag 15 april 2022 @ 08:55:47 #218
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204441776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mensen.....Novavax gebruikt geen mRNA techniek, is volkomen veilig, heeft nauwelijks bijwerkingen en het prikje voel je niet eens. Dat zegt niet alleen ik, maar ook een user die hier wel gewaardeerd word....en sinds kort een ervaringsdeskundige is.

Als er niet snel een paar honderd keer zoveel mensen het Novavax willen nemen, dan wordt Novavax een groter debacle en grotere financiële strop dan de Sywertdeal. Neem dat vaccin nu alsjeblieft :'(
[..]

Als dat de reden moet zijn om het prikje te nemen :D

Het is wel duidelijk dat vaccineren op dit moment totaal geen zin meer heeft. De reden waarom ludo het moet doen is politiek en niet medisch, van der zotte dus.

Misschien gaat ooit duidelijk worden hoeveel schade het vaccineren heeft toegebracht maar nog belangrijker, de gevolgen van de maatregelen.
To BG or not to BG!
pi_204441808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:55 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als dat de reden moet zijn om het prikje te nemen :D

Het is wel duidelijk dat vaccineren op dit moment totaal geen zin meer heeft. De reden waarom ludo het moet doen is politiek en niet medisch, van der zotte dus.

Misschien gaat ooit duidelijk worden hoeveel schade het vaccineren heeft toegebracht maar nog belangrijker, de gevolgen van de maatregelen.
Als je, zoals die ene Duitser, van vaccineren letterlijk je beroep gemaakt hebt en je 100 keer hebt laten vaccineren in een paar maanden tijd en je gewoon nog vrolijk en gezond rond loopt, dan valt dat met die 'vaccinatieschade' wel mee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 15 april 2022 @ 09:07:48 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204441878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:55 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als dat de reden moet zijn om het prikje te nemen :D

Het is wel duidelijk dat vaccineren op dit moment totaal geen zin meer heeft. De reden waarom ludo het moet doen is politiek en niet medisch, van der zotte dus.

Misschien gaat ooit duidelijk worden hoeveel schade het vaccineren heeft toegebracht maar nog belangrijker, de gevolgen van de maatregelen.
twitter


:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204441946
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik leg je uit hoe het werkt, en jouw reactie "ik geloof je niet, het komt niet overheen met je vluchtige een keer aflezen verhaal"?

Misschien moet je je dan eens inlezen in hoe de techniek werkt in plaats van mij verwijten dat niet gedaan te hebben. Jij gelooft iets niet, niet omdat jij zo goed weet hoe iets in elkaar zit maar omdat het niet in je straatje te pas komt. Terugkerend fenomeen dit.
Je legt niks uit. Zie minuut 35. Theo Schetters.

Als iets tegenstrijdig geluid geeft dan is dat idd een mismatch. Dan kan er nuance zitten in het verhaal dat jij schetst maar zo zwart ingestoken als jij het schetst kan niet. Een enkele observatie sluit dat namelijk al uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441955
Theorie en praktijk zijn verschillende dingen.

Ik heb overigens ooit inleidende Dna Rna achtige replicatie hoorcolleges gehad. Dat was destijds boven mijn niveau maar Willem Engel heeft die studie afgerond (knettergek hé die Wappie, snapt niks van de wereld).

Dus men zal het echt wel weten hoe het normaliter werkt.

Maar als je dan na 2 maanden nog materiaal mrna vindt en spike eiwit dan strookt dat niet met vluchtig mrna.

[ Bericht 81% gewijzigd door ludovico op 15-04-2022 09:23:47 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:55 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als dat de reden moet zijn om het prikje te nemen :D

Het is wel duidelijk dat vaccineren op dit moment totaal geen zin meer heeft. De reden waarom ludo het moet doen is politiek en niet medisch, van der zotte dus.

Misschien gaat ooit duidelijk worden hoeveel schade het vaccineren heeft toegebracht maar nog belangrijker, de gevolgen van de maatregelen.
Ja volstrekt krankjorum en niemand die dat geluid geeft in de westerse wereld behalve wat verketterde politici. Corrupt zooitje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204441970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je, zoals die ene Duitser, van vaccineren letterlijk je beroep gemaakt hebt en je 100 keer hebt laten vaccineren in een paar maanden tijd en je gewoon nog vrolijk en gezond rond loopt, dan valt dat met die 'vaccinatieschade' wel mee.
Voor hem, voorlopig.

Er zijn mensen overleden aan astrazenica die niks te vrezen hadden van het virus zelf. Vind je dat werkelijk ethisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 april 2022 @ 09:23:38 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204442009
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je legt niks uit. Zie minuut 35. Theo Schetters.

Als iets tegenstrijdig geluid geeft dan is dat idd een mismatch. Dan kan er nuance zitten in het verhaal dat jij schetst maar zo zwart ingestoken als jij het schetst kan niet. Een enkele observatie sluit dat namelijk al uit.
Op zulke algemene uitspraken is niet te reageren Ludo. Waar heb je het over?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')