abonnement Unibet Coolblue
pi_204470531
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Mooie site. Dank je.
Esky kan beter niet gepromoot worden. Die zitten in Polen en het zit dicht tegen scam en oplichting aan. Kijk maar eens op trustpilot en tripadvisor. Bar en bar en bar slecht. Wel incasseren vaak geen tickets totaal geen service, stuk duurder dan direct bij de luchtvaartmaatschappij, telefonsch niet bereikbaar, niet te emailen etc ec etc.

Slechter komt bijna niet voor in de reiswereld.
Take care.

Edit:
Edit. Als je bij hun boekt boeken ze tickets met hun creditcard en emailadres je kunt dus zelf niets veranderen en hebt totaal geen invloed verder op wat dan ook. Dus ook de luchtvaaartmaatschappij kan niks voor je doen.

Dit bericht ook in feedback gecrospost.

https://nl.trustpilot.com/review/www.esky.co.uk

[ Bericht 21% gewijzigd door Iceage op 17-04-2022 22:35:29 (aanvullig) ]
pi_204472118
Nog 4/5 maanden en het circus begint weer opnieuw, dus geniet er nog even van zolang het kan.
  maandag 18 april 2022 @ 09:24:22 #178
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_204472310
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog 4/5 maanden en het circus begint weer opnieuw, dus geniet er nog even van zolang het kan.
Ik hoop van harte van niet, maar houd er volledig rekening mee dat alle sociale omgang weer ondergronds verdwijnt deze herfst. We groeien mee met de maatregelen, zullen we maar zeggen.

On a positive note, momenteel is het 100% zoals van ouds en is er elke dag wat te ondernemen. Dat bewijst wel dat mensen direct terugspringen in naar het oude normaal, zodra het kan.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_204472395
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2022 12:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Duitsland is toch wel één van de Europese landen alwaar men voorlopig nog een restrictief beleid blijft voeren t.o.v. Covid-19. Voor vakantiegangers lijkt deze site me wel overzichtelijk om snel in te schatten waar je wél of niet vrij kunt inreizen als je gevaccineerd of ongevaccineerd bent. Vanaf 29 april veranderd mijn status naar 'ongevaccineerd' vanwege het verlopen van de QR-code, dus vandaar dat ikzelf mijn blik heb gericht op Scandinavië ...
Verlopen QR? The fuck?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204472418
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2022 13:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die speknek kan beter wat afvallen in strijd tegen corona.
Het zijn zieke geesten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204472451
quote:
99s.gif Op zondag 17 april 2022 20:43 schreef XL het volgende:
In Zeeland zijn er dit weekend (surprise, surprise) veel Duitsers. Daar heb ik niks op tegen, maar in de supermarkten dragen vele Duitsers dus mondkapjes (omdat ze van het Robert Koch instituut geleerd hebben hoe roekeloos wij met corona omgaan, is alles prima).

Maar nu de reden waarom ik me hierover toch zit op te winden en waarom het me niet los laat.

Ik zag dus vandaag meerdere (5 ofzo) die hun mondkapje onder de neus droegen. WTF is mis met je??? Je hoeft hem niet op!!! Ik bedoel, dat je hem sinds goede vrijdag op hebt en vergeten bent hem af te zetten toen je de grens over ging werkt op zondag ook niet meer.

Toen het nog moest vond ik dit gedrag al vreemd, een goed mondkapje stoort niet. Zodra je hem echter fout gaat dragen begint het direct te storen… maar als het niet eens meer moet, waarom draag je hem dan zodanig dat het sowieso zinloos is????
Waren ze niet voor de grote druppels bedoelt dan? Want die kleine hou je met je beflapje niet tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 18 april 2022 @ 09:57:11 #182
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_204472487
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2022 20:55 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik wel.
😄
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 18 april 2022 @ 10:08:54 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204472587
Ik heb al eens eerder gezegd dat ik denk dat m'n ouders in december 2019 al covid hebben gehad. Zegt m'n moeder gisteren terloops dat ze sindsdien ook verminderde reuk heeft, nu nog steeds :o

Ze werkte destijds op een basisschool en werd ziek nadat ze met een vader van een leerling had gesproken die vlak daarvoor in China was geweest voor z'n werk.

Dus ja, kweenie hoor. Voor mij is het nu wel vrij zeker eigenlijk :+
pi_204472601
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog 4/5 maanden en het circus begint weer opnieuw, dus geniet er nog even van zolang het kan.
Dat krijg er echt doorheen. Maar dat heb ik vaker gedacht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204472627
quote:
99s.gif Op zondag 17 april 2022 20:43 schreef XL het volgende:

Toen het nog moest vond ik dit gedrag al vreemd, een goed mondkapje stoort niet. Zodra je hem echter fout gaat dragen begint het direct te storen… maar als het niet eens meer moet, waarom draag je hem dan zodanig dat het sowieso zinloos is????
Nooit een bril gedragen? Maar eens dat het nu achterlijk is.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 18 april 2022 @ 10:43:40 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204472887
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2022 12:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Duitsland is toch wel één van de Europese landen alwaar men voorlopig nog een restrictief beleid blijft voeren t.o.v. Covid-19. Voor vakantiegangers lijkt deze site me wel overzichtelijk om snel in te schatten waar je wél of niet vrij kunt inreizen als je gevaccineerd of ongevaccineerd bent. Vanaf 29 april veranderd mijn status naar 'ongevaccineerd' vanwege het verlopen van de QR-code, dus vandaar dat ikzelf mijn blik heb gericht op Scandinavië ...
Ik heb ‘geluk’ dat ik pas Corona gehad heb en me heb laten testen. Was niet zeker of ik de booster wou halen of niet. Als ik die niet zou halen zou mijn QR rond deze maand verlopen. Nu herstelbeweging waardoor ik er tot september weer tegen aan kan. Kijk ik dan wel weer verder. Wij kijken overigens ook richting Scandinavië voor de zomer (Kopenhagen & klein stukje Zweden); voornamelijk vanwege het weer daar (niet akelig warm vergeleken met Zuid Europa), maar mooi meegenomen dat er daar helemaal geen maatregelen meer zijn. En geen QR systeem meer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 april 2022 @ 10:54:25 #187
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204472971
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verlopen QR? The fuck?
Yep. Mijn app geeft aan dat de geldigheid verstrijkt op de 29e, dus daarna geen groen vinkje meer :6
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 10:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik heb ‘geluk’ dat ik pas Corona gehad heb en me heb laten testen. Was niet zeker of ik de booster wou halen of niet. Als ik die niet zou halen zou mijn QR rond deze maand verlopen. Nu herstelbeweging waardoor ik er tot september weer tegen aan kan. Kijk ik dan wel weer verder. Wij kijken overigens ook richting Scandinavië voor de zomer (Kopenhagen & klein stukje Zweden); voornamelijk vanwege het weer daar (niet akelig warm vergeleken met Zuid Europa), maar mooi meegenomen dat er daar helemaal geen maatregelen meer zijn. En geen QR systeem meer.
Zo komt die besmetting je nog gunstig uit met het oog op de aankomende zomer 8-). Ik vermoed dat ik ook een besmetting gehad heb in het laatste weekeinde van maart; enkele dagen stevige verkoudheidsverschijnselen gevolgd door twee weken geen reuk en smaak, en een hardnekkige hoest dat pas enkele dagen geleden verdween. Maar ja, de thuistest gaf een negatief resultaat.

Ik ga met eigen auto naar voornamelijk Zuid-Noorwegen, doel o.a. Preikostolen!
  maandag 18 april 2022 @ 10:57:22 #188
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204472989
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Yep. Mijn app geeft aan dat de geldigheid verstrijkt op de 29e, dus daarna geen groen vinkje meer :6
[..]
Zo komt die besmetting je nog gunstig uit met het oog op de aankomende zomer 8-). Ik vermoed dat ik ook een besmetting gehad heb in het laatste weekeinde van maart; enkele dagen stevige verkoudheidsverschijnselen gevolgd door twee weken geen reuk en smaak, en een hardnekkige hoest dat pas enkele dagen geleden verdween. Maar ja, de thuistest gaf een negatief resultaat.

Ik ga met eigen auto naar voornamelijk Zuid-Noorwegen, doel o.a. Preikostolen!
Bij mij was de thuis test ook negatief. Zelfde dag dus wel positief bij GGD. Ik wist gewoon dat ik het had omdat m’n man ook positief getest was een paar dagen daarvoor.

Klinkt tof, Noorwegen is prachtig O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 11:01:54 #189
5428 crew  miss_sly
pi_204473029
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Yep. Mijn app geeft aan dat de geldigheid verstrijkt op de 29e, dus daarna geen groen vinkje meer :6
[..]
Waar zie je dat in de app? In mijn app staat helemaal niets over geldigheid. Of in ieder geval: ik zie het niet :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204473045
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Yep. Mijn app geeft aan dat de geldigheid verstrijkt op de 29e, dus daarna geen groen vinkje meer :6
[..]
Zo komt die besmetting je nog gunstig uit met het oog op de aankomende zomer 8-). Ik vermoed dat ik ook een besmetting gehad heb in het laatste weekeinde van maart; enkele dagen stevige verkoudheidsverschijnselen gevolgd door twee weken geen reuk en smaak, en een hardnekkige hoest dat pas enkele dagen geleden verdween. Maar ja, de thuistest gaf een negatief resultaat.

Ik ga met eigen auto naar voornamelijk Zuid-Noorwegen, doel o.a. Preikostolen!
En dan? Geen EU reizen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 11:08:01 #191
236264 crew  capricia
pi_204473079
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
En dan? Geen EU reizen?
PCR test.
Of land uitkiezen waar het niet nodig is. Polen, NL, Slowakije. Dat soort landen.
Definitely not CIA
  maandag 18 april 2022 @ 11:14:11 #192
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204473115
Ik heb al goedkoop mondkapjes ingeslagen. Voordat het circus weer gaat beginnen.
pi_204473135
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog 4/5 maanden en het circus begint weer opnieuw, dus geniet er nog even van zolang het kan.
Nee het circus begint niet opnieuw.
  maandag 18 april 2022 @ 11:18:38 #194
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204473156
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:16 schreef Za het volgende:

[..]
Nee het circus begint niet opnieuw.
Ziekenhuizen vol met Circus artiesten die Corona hebben opgelopen.
pi_204473178
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:18 schreef KingRadler het volgende:

Ziekenhuizen vol met Circus artiesten die Corona hebben opgelopen.
Het is gewoon klaar.
  maandag 18 april 2022 @ 11:24:23 #196
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204473196
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2022 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waar zie je dat in de app? In mijn app staat helemaal niets over geldigheid. Of in ieder geval: ik zie het niet :P
Ik zag dat staan bij het weergeven van de QR-code voor Nederland, maar ik zie nu dat die code niet meer kan worden weergegeven omdat de QR-code voor binnenlandse doeleinden is afgeschaft. Nu zie ik die melding over geldigheid ook niet meer :wtf:

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
En dan? Geen EU reizen?
Zonder QR-code zijn er toch wel wat mogelijkheden binnen Europa; naast Scandinavië en enkele Europese landen zijn nu zelfs Groot-Brittanië en en IJsland zonder restricties te bereiken!
pi_204473312
Baas Britse gezondheidsdienst: Terug naar mondkapje en afstand houden


De NHS baas dringt er op aan voorzorgsmaatregelen bespreekbaar te maken in het geval van nieuwe uitbraak.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 18 april 2022 @ 11:40:33 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204473352
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:36 schreef _serial_ het volgende:
Baas Britse gezondheidsdienst: Terug naar mondkapje en afstand houden


De NHS baas dringt er op aan voorzorgsmaatregelen bespreekbaar te maken in het geval van nieuwe uitbraak.
Bij een nieuwe enge pandemie waar dit zinnig is, prima idee.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 april 2022 @ 11:42:17 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204473359
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef Tijn het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegd dat ik denk dat m'n ouders in december 2019 al covid hebben gehad. Zegt m'n moeder gisteren terloops dat ze sindsdien ook verminderde reuk heeft, nu nog steeds :o

Ze werkte destijds op een basisschool en werd ziek nadat ze met een vader van een leerling had gesproken die vlak daarvoor in China was geweest voor z'n werk.

Dus ja, kweenie hoor. Voor mij is het nu wel vrij zeker eigenlijk :+
Dat klinkt wel als redelijkerwijs best goed mogelijk :+

Ik ben nog steeds overtuigd dat ik het van Chinezen in het vliegtuig/hotel op trip naar Londen heb opgelopen begin februari 2020. Maar goed, leven is momenteel heel leuk gelukkig *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 april 2022 @ 11:52:22 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204473443
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]
PCR test.
Of land uitkiezen waar het niet nodig is. Polen, NL, Slowakije. Dat soort landen.
Belgie kun je ook alles wel weer doen toch? Ik ga daar binnenkort heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')