Ik wil je echt niet de les lezen en wat jij doet mag je zelf weten, maar zoals mama Lenny ook al zegt, die morning afters zijn echt niet goed voor je.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Mijn verstand zegt steeds "gebruik gewoon condooms, verplicht het hem gewoon" maar in realiteit heb ik al veel kerels zonder laten doen. Ik vind het idee ook gewoon geiler en voor mannen zal het dan een combinatie van het gevoel en het idee dat ze zonder mogen zelfs voor een keertje. Heb zeer weinig problemen gehad tot nu toe. Wil echt wel niet weten hoeveel geld aan morning afters ik erdoor heb gejaagd. Dat zou een pijnlijke som zijn...
Is geluid belangrijk voor je tijdens de seks?
Ik vind het een van de belangrijkste dingen. Zelf wil ik luid zijn, alles mag kletsen en niets geilers dan een vocale man die laat horen dat het goed voelt.
Geen extreme dingen die pijn/verwonderlijk opleveren en dus nooit gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Polen, Oekraïne, Engeland, Zweden, Noorwegen en vast nog wat.
Wat zou je nooit doen tussen de lakens, maar toch hebben gedaan?
Nee, nooit gedaan. Met de reden dat het me inderdaad behoorlijk oncomfortabel lijktquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen extreme dingen die pijn/verwonderlijk opleveren en dus nooit gedaan
Weleens in de zee seks gehad
Wel geprobeerd, maar oncomfortabel
Hardhandig maar respectvol (1x nee is goenoeg) en op het juiste moment lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Met de reden dat het me inderdaad behoorlijk oncomfortabel lijkt
Wat voor eigenschappen heeft jouw ideale bedpartner?
Zorgzaam, respectvol, openminded. Lief maar op zijn tijd hardhandig.
Als liefde en lust tegelijk samenkomt is dat natuurlijk heerlijk, maar ik kan ook echt wel enorme zin hebben als ik geen echte liefde voel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hardhandig maar respectvol (1x nee is goenoeg) en op het juiste moment lief.
Kan jij liefde en lust van elkaar scheiden?
Ligt aan de man, in meer of mindere mate voel ik altijd wel genegenheid maar niet per se verliefdheid
Ja, dat gebeurt absoluut wel eens. Soms denk ik terug aan eerdere ervaringen met anderen en beeld ik me in dat ik zoiets met mijn huidige partner beleefquote:Op zondag 15 mei 2022 09:37 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Als liefde en lust tegelijk samenkomt is dat natuurlijk heerlijk, maar ik kan ook echt wel enorme zin hebben als ik geen echte liefde voel.
Heb je wel eens over iemand anders gefantaseerd tijdens seks?
Jep,...dit is wel eens voorgekomen. Eigenlijk niet zo chique natuurlijk, maar het was ook niet tegen te houden op dat moment
Neequote:Op maandag 16 mei 2022 11:36 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt absoluut wel eens. Soms denk ik terug aan eerdere ervaringen met anderen en beeld ik me in dat ik zoiets met mijn huidige partner beleefWat mij betreft niets mis mee.
Wel eens seks gehad op plekken waar dat expliciet verboden was?
Ja, "gewenste en ongewenste intimiteiten" waren verboden, aldus de bordjes in het wellness-centrum
Mag. Denk dat ik hem eerder daarvoor wakker maak en dat die vent gauw ziek van mij is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee
Mag je partner je 's nachts wakker maken voor seks?
Ja graag
Zeker, ben bereid veel te proberen, maar hier ook binnen zekere grenzen. En voor wat hoort watquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Mag. Denk dat ik hem eerder daarvoor wakker maak en dat die vent gauw ziek van mij is.
Als je partner bepaalde voorkeuren heeft die jij niet deelt, in hoeverre ben je dan bereid om daarin mee te gaan/een compromis te sluiten?
Als alles respectvol en volwassen besproken wordt, ben ik afgezien een paar harde grenzen wel bereid om met veel dingen mee te gaan. Ik vind het leuk als mijn partner goed geniet, daar geniet ik zelf van.
Wel eens stimulerende middelen gebruikt?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:09 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Zeker, ben bereid veel te proberen, maar hier ook binnen zekere grenzen. En voor wat hoort wat
Wel eens stimulerende middelen gebruikt?
Ja, K en Super K.
Keer of 6 in de begintijd 22 jaar geleden. Nu liever lang en ongeremd dan snel en vaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:14 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Meeste rondes dat je het op 1 dag gedaan hebt?
Altijd riskant. Wel geil om het stiekem doen op de brandtrappen of een vergaderruimte na werktijd, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:46 schreef ludovico het volgende:
Graag dan v/v, gelukkig ben ik genderfluid.
Seks op het werk een goed idee?
M’n vriend is ook mijn collega dus ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Altijd riskant. Wel geil om het stiekem doen op de brandtrappen of een vergaderruimte na werktijd, kan ik je vertellen.
Seks met een collega, Go or No Go?
Heupen & taille. De verhouding tussen die 2 is het meest belangrijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:50 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
M’n vriend is ook mijn collega dus ja.
Welk lichaamsdeel (buiten borsten/ billen) vind je het meest opwindend?
Wat stimuleert K of Super K precies?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:09 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Zeker, ben bereid veel te proberen, maar hier ook binnen zekere grenzen. En voor wat hoort wat
Wel eens stimulerende middelen gebruikt?
Ja, K en Super K.
Ik vermoed Kamagra voor een Keiharde Knuppelquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wat stimuleert K of Super K precies?
Niet stoppen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:22 schreef Grublit het volgende:
[..]
Heupen & taille. De verhouding tussen die 2 is het meest belangrijk.
Hoe stel jij een orgasme het beste uit?
Ik heb gemerkt dat het voor mij goed werkt om helemaal te stoppen met bewegen en te praten met mijn vriendin. Kan gewoon over de seks gaan, hoe fijn het voelt en dat ik voel dat ik net niet over het randje ga of zo.... Daarna kunnen we gewoon door.
Weleens te laat gekomen op een afspraak omdat je nog even zin had in een vluggertje?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet stoppen hoordan liever van standje wisselen
![]()
Weleens te laat gekomen op een afspraak omdat je nog even zin had in een vluggertje?
Ben onderweg hoor!
Kamagra of Super Kamagra. Google maar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wat stimuleert K of Super K precies?
Eigen partner delen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:37 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Weleens te laat gekomen op een afspraak omdat je nog even zin had in een vluggertje?
Ja en vervolgens ook weer vroegtijdig weg voor de volgende.
Heb je fantasieën die nog niet uit zijn gekomen en zo ja welke?
Haha, toen in Super K in google invoerde kwam ik bij vitamine K terecht. Vond het al vreemd in dit topicquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:05 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Kamagra of Super Kamagra. Google maar.
Lid worden van de mile high club, verder niets. Maar mijn voorkeuren zijn behoorlijk "vanilla" dus ik heb nooit zulke spannende fantasieën gehadquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:37 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ook weer vroegtijdig weg voor de volgende.
Heb je fantasieën die nog niet uit zijn gekomen en zo ja welke?
Nee. Mij te link.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lid worden van de mile high club, verder niets. Maar mijn voorkeuren zijn behoorlijk "vanilla" dus ik heb nooit zulke spannende fantasieën gehad
Wel eens seksuele handelingen verricht tijdens het autorijden?
Ik heb m'n vriendin wel eens gevingerd terwijl ze aan het rijden was, maar m'n pols moest daar een veel te onhandige hoek voor maken, dus dat was snel weer voorbijOok heeft ze wel eens op een roadtrip zo'n vibrerend ei in gehad, maar da's toch anders
Nee, maar ik heb überhaupt geen behoefte om deel te nemen aan een trio als ik eerlijk ben, ook niet als het met 2 vrouwen is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:11 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Nee. Mij te link.
Als hetero deelnemen aan een trio met een deelnemer van je eigen geslacht?
Ja, geen probleem mee. Zelfs liever dan 2 van andere geslacht.
Voor langere periode geen seks hebben of voor langere periode slechte seks hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb überhaupt geen behoefte om deel te nemen aan een trio als ik eerlijk ben, ook niet als het met 2 vrouwen is.
Voor langere periode geen seks hebben of voor langere periode slechte seks hebben?
Dan heb ik liever geen seks.
18quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Voor langere periode geen seks hebben of voor langere periode slechte seks hebben?
Liever slechte seks dan helemaal geen seks.
Op welke leeftijd ben je ontmaagd?
Over de kont (hoewel ik een echte tietenman ben) en in de kut. Mond daar vlak achter. Met slikken heb in dan weer niks, nooit gesnapt wat daar zo belangrijk aan gevonden wordt. Ik ben het kwijt, doe ermee wat je leuk vindt, het maakt mij geen zak meer uitquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:14 schreef joe.joe het volgende:
[..]
18
Klaarkomen over borsten, over buik, in gezicht, in mond of in kut?
Liefst in gezicht.
Absoluut! Zou niet weten waarom niet eigenlijk...quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over de kont (hoewel ik een echte tietenman ben) en in de kut. Mond daar vlak achter. Met slikken heb in dan weer niks, nooit gesnapt wat daar zo belangrijk aan gevonden wordt. Ik ben het kwijt, doe ermee wat je leuk vindt, het maakt mij geen zak meer uit
Tongen na orale seks, ja of nee?
absoluut
Ik hou van naaktheid, dus dat heeft duidelijker de voorkeur!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Absoluut! Zou niet weten waarom niet eigenlijk...
Helemaal naakt tijdens de sex of toch nog iets van lingerie???
M'n ex wilde niet dat ik haar zoende na het likkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Absoluut! Zou niet weten waarom niet eigenlijk...
Helemaal naakt. Hoewel m'n vriendin laatst nog een rokje aan had, dat was best wel heel geil als afwisselingquote:Helemaal naakt tijdens de sex of toch nog iets van lingerie???
Ik lette niet op en m'n telefoon refresht niet automatischquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik hou van naaktheid, dus dat heeft duidelijker de voorkeur!
Squirten?
het kan mij niet nat genoeg zijn
Roomservice vroeg tot twee keer toe of ik nog iets anders nodig had, wat dan ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n ex wilde niet dat ik haar zoende na het likken![]()
[..]
Helemaal naakt. Hoewel m'n vriendin laatst nog een rokje aan had, dat was best wel heel geil als afwisseling
Ben je ooit een niet te missen kans op seks (cq een ONS) misgelopen, per ongeluk danwel expres?
ik had ooit een Tinderdate in een speciaalbiercafe in een stad zo'n 60 kilometer van mijn woonplaats vandaan (het was haar woonplaats). Zowel mijn stad als de plek van de date zat op het nachtnet, we zouden naar een speciaalbiercafe gaan, dus ik nam de trein. Rond een uur of 1 's nachts gingen we weg uit het café, we wandelden een stukje richting station, we zoenden, zij zei "je kan met me mee naar huis om daar op de trein te wachten ipv op het koude station", ik zei "neuh, de trein komt over 20 minuten, dus ik wacht wel op het station hoor". Heb nooit meer wat van de beste dame vernomen
Lachen, maar doorgaan meestal pas na een paar minuten bijkomen van het lachen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Roomservice vroeg tot twee keer toe of ik nog iets anders nodig had, wat dan ook.
Ik had helemaal geen zin in een toetje.
Raar mens.
Wacht....
Seksbloopers, afknaper of om lachen en door
Door!!
We zijn swingers, dank dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lachen, maar doorgaan meestal pas na een paar minuten bijkomen van het lachen.
Zou je een programma als Temptation Island overleven met je partner?
makkelijk
Ja ik zou daar geen moeite mee hebben. lijkt me juist wel leuk. Mijn partner daarentegen wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:23 schreef babylon het volgende:
[..]
We zijn swingers, dank dat dat wel goed komt
(Zou je willen) swingen?
Nee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja ik zou daar geen moeite mee hebben. lijkt me juist wel leuk. Mijn partner daarentegen wel.
Gebruik van poppers of andere enhancers.... go or no-go?
Voor mij een absolute no-go.
Wel in een vakantiehuisje voor acht personen.....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen
Wel eens sex gehad in een ruimte met onwetende anderen erbij?
Nope
Zeer belangrijk (vind ik). Mag ook snel uit maar moet er wel mooi uit zien. Niet alleen voor je partner, maar zelfs met name voor jezelf, voor je eigen gevoel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel in een vakantiehuisje voor acht personen.....
Is mooie lingerie/ondergoed belangrijk of is het soms ook zo snel mogelijk alles uit?
Nooit meer seks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zeer belangrijk (vind ik). Mag ook snel uit maar moet er wel mooi uit zien. Niet alleen voor je partner, maar zelfs met name voor jezelf, voor je eigen gevoel.
Nooit meer seks of nooit meer knuffelen (en tijdens seks ook niet knuffelen maar echt onpersoonlijke seks)?
Godver wat een klotevraag ditkan hem zelf niet eens beantwoorden. Dan maar nooit meer seks.
Binnen relatie niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nooit meer seks.
Doe je vaak aan sexting?
1 of 2 keer gedaan, maar vond het vooral ongemakkelijk
Strakke boxer waar die kadetjes lekker in uitkomenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:52 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Binnen relatie niet.
Favoriete ondergoed bij de andere sekse?
Een hipster of stringetje met open kruisEn die mag heus aan blijven tijdens de seks
Geen consumpties in bed, neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Strakke boxer waar die kadetjes lekker in uitkomen
Lange tijd in bed blijven dus ook eten/drinken in bed?
Mwah liever dan toch even eruit......en gauw weer terug
Zeker, seks en liefde kan ik goed apart zien dus ja ook met een ander gebonden persoon! ;9~quote:Op zondag 22 mei 2022 19:44 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Geen consumpties in bed, nee
Kun jij seks hebben met een gebonden ander?
Ja, daar voel ik niets van. Sterker nog, dat vind ik wel iets extra's hebben. De ander gaat vreemd; niet mijn verantwoordelijkheid. Ik zal niet het initiatief nemen, dus dat komt dan echt van de gebonden persoon af.
Ik ben open-minded en als heteroman heb ik geen probleem met een DVP of DP waarbij fysiek contact onvermijdelijk is. Dat wordt nog wel eens geprezenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zeker, seks en liefde kan ik goed apart zien dus ja ook met een ander gebonden persoon! ;9~
Wat is iets waarin jij uitblinkt in bed.
Het is altijd pittig om iets over jezelf te zeggen waarin je uitblinkt maar volgens mijn vriendin is m'n tong een blijvertje... plus ik ga voor haar orgasme, niet die van mijzelf!
Ik heb helemaal niets met anaal, zelfs nooit geprobeerd, maar ik voel er ook totaal geen behoefte toe. Kut dusquote:Op zondag 22 mei 2022 20:01 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ik ben open-minded en als heteroman heb ik geen probleem met een DVP of DP waarbij fysiek contact onvermijdelijk is. Dat wordt nog wel eens geprezen
Voorkeur voor kut of kont?
Toch wel kont dan, omdat dat zeldzamer is, voelt het als een overwinning als ik er bij iemand in mag.
quote:Op maandag 23 mei 2022 01:23 schreef Angrybird3 het volgende:
Slikken
geniet je van beide of alleen van jezelf?
Beide
Beide.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:25 schreef Angrybird3 het volgende:
Slikken
geniet je van beide of alleen van jezelf?
Beide
Eigenlijk niet echt iets bijzonders....quote:Op maandag 23 mei 2022 08:42 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Beide.
Wat is je ultieme fantasie die je daadwerkelijk waar wilt maken?
Mijn huidige partner delen met anderen in groepsverband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |