quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:54 schreef maily het volgende:
Dan ga je, en als je het te druk vindt ga je weer naar huis.
Of koop een glazen bol.
https://www.drievliet.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef KREEFTx het volgende:
Hoe druk is het in drievliet bijvoorbeeld a.s zaterdag
Gaan veel mensen eerder dan met pasen of op zaterdag?
Ik wil naar drievliet maar heb geen zin om tussen de massa’s mensen te staan.
Ja ik had op Google gekeken normaal kan je het daar ook zienquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.drievliet.nl/
Kan je gelijk zien hoe druk het is. De agenda zegt geel dus dat is gemiddeld druk. paasdagen zelf zijn rood dus druk.
Dit had je zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken om naar de website te gaan.
Ja dikke lul voor je. Ik neem een paar kids mee. Kan je niet maken om dan terug naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:54 schreef maily het volgende:
Dan ga je, en als je het te druk vindt ga je weer naar huis.
Of koop een glazen bol.
Neequote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik had op Google gekeken normaal kan je het daar ook zien
Hier had ik even niet aan gedacht
Weten jullie ook hoe lang je dan gemiddeld in de rij staat?
Geen idee. ik kom nooit in drievliet en website geeft ook niet meer info.quote:
Hier heb je een hele makkelijke tool voorquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik had op Google gekeken normaal kan je het daar ook zien
Hier had ik even niet aan gedacht
Weten jullie ook hoe lang je dan gemiddeld in de rij staat?
Wil jij dat voor mij doen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. ik kom nooit in drievliet en website geeft ook niet meer info.
Je zou ze kunnen bellen om te vragen wat voor wachttijden zij hanteren als er gele drukte op de agenda staat
In de weekenden heb je te maken met paupers/tokkies.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef KREEFTx het volgende:
Hoe druk is het in drievliet bijvoorbeeld a.s zaterdag
Gaan veel mensen eerder dan met pasen of op zaterdag?
Ik wil naar drievliet maar heb geen zin om tussen de massa’s mensen te staan.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:32 schreef Solotovski het volgende:
Lekker de halve dag in de rij staan met een paar blèrende koters bij je
Arme ts
We hebben besloten om naar de speeltuin te gaan en daarna naar het pannenkoekenhuisquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:28 schreef roos94 het volgende:
Nooit in het weekend, schoolvakanties of feestdagen naar pretpark gaan.
Op een bewolkte dinsdag mid-september is het beste.
Oke.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
We hebben besloten om naar de speeltuin te gaan en daarna naar het pannenkoekenhuis
Ga je anders mijn topic dicht gooienquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke.![]()
Kan je daarvan wel de drukte zelf opzoeken?
Een middag lang stoeptegels koppen lijkt me minder kut dan bovenstaande dagbestedingquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:32 schreef Solotovski het volgende:
Arme ts
Als mensen zelfs iets konden bedenken had heel fok geen bestaansrecht meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.drievliet.nl/
Kan je gelijk zien hoe druk het is. De agenda zegt geel dus dat is gemiddeld druk. paasdagen zelf zijn rood dus druk.
Dit had je zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken om naar de website te gaan.
En 20 euro per koter moeten schuiven. En 5 euro voor een bakje patat. Wat een lol. (Voor de eigenaar zeker)quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:32 schreef Solotovski het volgende:
Arme ts
Dat was in 2002?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En 20 euro per koter moeten schuiven. En 5 euro voor een bakje patat. Wat een lol. (Voor de eigenaar zeker)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |