Ja denk vraag het maar, voor hetzelfde geld is die kapot of is die kwijtgeraakt met verhuizenquote:
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.quote:Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen monnik worden met al die zelfkastijding
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten tredenquote:Op maandag 11 april 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.Beetje over hel en verdoemenis lullen. Misschien wel iets voor mij eigenlijk!
quote:Op maandag 11 april 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten treden
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.quote:Op maandag 11 april 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk voor haar, wilde ze al een tijdje maar mocht niet.
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aanquote:
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.
Hopelijk rent die niet gillend weg dan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
En ze lijkt dit keer ook een goede vent aan haar zij te hebben staan.
Met deze baby drie.quote:Op maandag 11 april 2022 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?
ik ken oudere moeders..quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aan
Buiten dat, ben je gewoon een oude moeder
fiets ervoor gooien... kijken hoe hij schriktquote:Op maandag 11 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt hier net iemand voorbij gereden in een auto met een telefoon in de hand
Beetje whatsappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |