SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op maandag 11 april 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zo toch lekker slapen jongens. en dan nog maar 1 dag werken
Naar mens ben jequote:
Koffer al gepakt?quote:Op maandag 11 april 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zo toch lekker slapen jongens. en dan nog maar 1 dag werken
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bayquote:
Heb je de koffer al uitgekozen?quote:
Bleekselderij in Yogonaise dippen dan?quote:Op maandag 11 april 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bay
Is die nog goed, heb je geen nieuwe nodig?quote:
is nog goedquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die nog goed, heb je geen nieuwe nodig?
Ik weet niet wat dat is, en ik wil het denk ik ook niet wetenquote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Bleekselderij in Yogonaise dippen dan?
Beetje chilipeper erop strooien en smullenquote:Op maandag 11 april 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bleekselderij in mayo dippen, dat is ongeveer de 7e cirkel in hel gecombineerd met Guantamo Bay
neequote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. maar je paspoort is wel verlopen.
Hmm, zat dacht ik wel een klein gaatje aan de linkerkant hoorquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel veel van strand en palmbomen zijn
das niet ergquote:Op maandag 11 april 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zat dacht ik wel een klein gaatje aan de linkerkant hoor
En etenquote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel veel van strand en palmbomen zijn
Ofniequote:
ja vosjes zijnquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ofnie
Tijd om z'n/haar voorbeeld te volgen.
Trusten![]()
Ja tenzij die straks bij het inladen in het vliegtuig precies achter dat gaatje blijft hangenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ofnie
Tijd om z'n/haar voorbeeld te volgen.
Trusten![]()
ik heb zon flight bagquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tenzij die straks bij het inladen in het vliegtuig precies achter dat gaatje blijft hangen
En is die nog heel?quote:
Jawel, dat wil je wel weten hoor. Je weet niet wat je mist! Vooral in combinatie met bleekselderij.quote:Op maandag 11 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, en ik wil het denk ik ook niet weten
Ik wil geen monnik worden met al die zelfkastijdingquote:Op maandag 11 april 2022 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, dat wil je wel weten hoor. Je weet niet wat je mist! Vooral in combinatie met bleekselderij.
Ja denk vraag het maar, voor hetzelfde geld is die kapot of is die kwijtgeraakt met verhuizenquote:
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.quote:Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen monnik worden met al die zelfkastijding
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten tredenquote:Op maandag 11 april 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, verder is dat misschien wel een relaxed baantje.Beetje over hel en verdoemenis lullen. Misschien wel iets voor mij eigenlijk!
quote:Op maandag 11 april 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan liever die hel en verdoemenis in werking laten treden
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.quote:Op maandag 11 april 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk voor haar, wilde ze al een tijdje maar mocht niet.
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje stabiel blijft.
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aanquote:
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we dit keer niet van het ergste uitgaan.
Hopelijk rent die niet gillend weg dan.quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
En ze lijkt dit keer ook een goede vent aan haar zij te hebben staan.
Met deze baby drie.quote:Op maandag 11 april 2022 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk ?
ik ken oudere moeders..quote:Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na je 40e zwanger worden, kleven nog best wat risico’s aan
Buiten dat, ben je gewoon een oude moeder
fiets ervoor gooien... kijken hoe hij schriktquote:Op maandag 11 april 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt hier net iemand voorbij gereden in een auto met een telefoon in de hand
Beetje whatsappen
records worden gebrokenquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:18 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel zo'n vier uur geslapen vannacht.
Dacht het niet.quote:
Lang doorgewerkt of kon je niet slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:18 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel zo'n vier uur geslapen vannacht.
23quote:
Jij moet denk verhuizen richting fogel voor de temperaturen die je wilquote:
Maar dat is ook geheel terechtquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga weer piepen en klagen als de temperatuur boven de 25 graden komt, maar voorlopig vind ik dit wel lekker
quote:
Ieuw bahquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben gisteren alweer licht verbrand in de zon.![]()
Blanker dan mayonaise hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |