Meet je krat op en vergelijk https://www.ikea.com/nl/nl/p/drona-bak-zwart-30219281/quote:Op maandag 11 april 2022 19:01 schreef LindaKaas1997 het volgende:
Goedeavond allemaal!
In m’n titel staat de vraag eigenlijk al wel duidelijk 😜. Is er iemand met een bierkratje en kallax kast hier die het zou kunnen passen? 😊 Dankjewel alvast ❤
Beste Linda.quote:Op maandag 11 april 2022 19:01 schreef LindaKaas1997 het volgende:
Goedeavond allemaal!
In m’n titel staat de vraag eigenlijk al wel duidelijk 😜. Is er iemand met een bierkratje en kallax kast hier die het zou kunnen passen? 😊 Dankjewel alvast ❤
waarom zou je überhaupt een krat bier in een kast bewaren anders dan een koelkast?quote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Linda.
Heb je ooit gehoord van zelfredzaamheid. Van je eigen kaas kunnen snijden? Blijkbaar niet. Ik had welgemeten 10 seconden nodig om te zien dat dit niet past. Bij Ikea staan de maten, en maatje bierkrat kun je googelen.
Schaam je!
Lui mens!
Wat loop je het nou te verpesten johquote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Linda.
Heb je ooit gehoord van zelfredzaamheid. Van je eigen kaas kunnen snijden? Blijkbaar niet. Ik had welgemeten 10 seconden nodig om te zien dat dit niet past. Bij Ikea staan de maten, en maatje bierkrat kun je googelen.
Schaam je!
Lui mens!
Wat nou lui, ze heeft helemaal een profiel op fok hiervoor aangemaakt.quote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Linda.
Schaam je!
Lui mens!
Nja of in de koelbox bij @Geerd op het balkonquote:Op maandag 11 april 2022 19:22 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt een krat bier in een kast bewaren anders dan een koelkast?
Nou past wel. Kwestie van kratje zagen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beste Linda.
Schaam je!
Lui mens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |