Leuk om die weer eens te horen...quote:
Ja ik ben hem ook weer eens aan het luisteren. Best een fijne trackquote:Op zondag 10 april 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk om die weer eens te horen...
Greysiequote:
Engieeeequote:
Hoe is het met het uiltje?quote:Op zondag 10 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je geweest om jezelf voor te stellen?
Ik heb geen facebook dus kan dat niet zienquote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engieeee![]()
zulke mooie foto's gezien van de uilskuikens buiten![]()
![]()
Hoe is het met Greys? Ik heb je al een hele tijd niet gesproken.quote:
Waar kan je die zien?quote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engieeee![]()
zulke mooie foto's gezien van de uilskuikens buiten![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook dus kan dat niet zien
had even vakantiequote:Op zondag 10 april 2022 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het met Greys? Ik heb je al een hele tijd niet gesproken.
Ja prachtigquote:
Oh lekker. Ja het was ook prachtig weer vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
had even vakantie
en vandaag was het heerlijk weer
dus lekker buiten bezig geweest
fok vakantiequote:Op zondag 10 april 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh lekker. Ja het was ook prachtig weer vandaag.
De lente begint. Ook wel aan toe.quote:Op zondag 10 april 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
fok vakantie![]()
morgen nog beter weer![]()
was je de hort op?quote:Op zondag 10 april 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik dit weekend thuis was had ik m'n vette speakers niet naar PostNL punt gestuurd en nu het huis laten trillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |