Ajax profiteerde optimaal van de fout die de PSV-verdediging maakte, goed gedaan en gefeliciteerd daarmeequote:Op maandag 18 april 2022 00:59 schreef Shreyas het volgende:
Oprechte felicitaties met de bekerwinst. PSV heeft optimaal geprofiteerd van de fouten van de Ajax verdediging en zelf alles gegeven om de winst uit het vuur te slepen. Deze wedstrijd kon alle kanten op maar jullie hebben terecht gewonnen.
Alleen maar Spaans gezang.quote:
ouwe zuignichtquote:Op maandag 18 april 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen maar Spaans gezang.Het blijft niet de meest inspirerende selectie als je het zo ziet. Götze die het ook allemaal weinig meer lijkt te interesseren. Maar goed, al lang blij dat PSV heeft gewonnen.
quote:Op maandag 18 april 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen maar Spaans gezang.Het blijft niet de meest inspirerende selectie als je het zo ziet. Götze die het ook allemaal weinig meer lijkt te interesseren. Maar goed, al lang blij dat PSV heeft gewonnen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zeer blij met de overwinning. Maar vind de selectie gewoon een beetje saai en nietszeggend.quote:
Klopt zeker, alleen Ajax maakte in verdedigend opzicht meer fouten gisteren. Dat is toch gebrek aan kwaliteit, Martinez is nou eenmaal een zeer matige verdediger.quote:Op maandag 18 april 2022 09:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ajax profiteerde optimaal van de fout die de PSV-verdediging maakte, goed gedaan en gefeliciteerd daarmee
Ik vraag me weleens af of spelers als Gravenberch en Timber niet gek worden van dat verongelijkte gejank en gezever van Tadic en dat dit invloed heeft op het voetbalplezier (en vervolgens de resultaten) dat Ajax normaliter uitstraalt. Wellicht niet hoor, maar een Gravenberch wil toch gewoon lekker ballen en z'n klasse laten zien.quote:Op maandag 18 april 2022 10:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt zeker, alleen Ajax maakte in verdedigend opzicht meer fouten gisteren. Dat is toch gebrek aan kwaliteit, Martinez is nou eenmaal een zeer matige verdediger.
Blind, en in iets mindere mate ook Klaassen, heb ik ook niets anders zien doen dan de hele tijd zeuren en huilen bij Makkelie. Zal de resultaten niet beinvloeden lijkt mij, maar kan me wel voorstellen dat het bepaalde, meer timide, spelers kan irriteren.quote:Op maandag 18 april 2022 11:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of spelers als Gravenberch en Timber niet gek worden van dat verongelijkte gejank en gezever van Tadic en dat dit invloed heeft op het voetbalplezier (en vervolgens de resultaten) dat Ajax normaliter uitstraalt. Wellicht niet hoor, maar een Gravenberch wil toch gewoon lekker ballen en z'n klasse laten zien.
Viel allemaal in het niet bij de genante vertoning van de PSV-bank.quote:Op maandag 18 april 2022 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blind, en in iets mindere mate ook Klaassen, heb ik ook niets anders zien doen dan de hele tijd zeuren en huilen bij Makkelie. Zal de resultaten niet beinvloeden lijkt mij, maar kan me wel voorstellen dat het bepaalde, meer timide, spelers kan irriteren.
Was dat zo erg deze wedstrijd? Welk(e) moment(en) doel je op dan? Dat moment met Gravenberch die de ‘doorgebroken’ Vertessen neerhaalt?quote:Op maandag 18 april 2022 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Viel allemaal in het niet bij de genante vertoning van de PSV-bank.
Desondanks volledig verdiend gewonnen. Knap dat PSV de gehele wedstrijd druk heeft weten te zetten.
Oh ja, wellicht OT, maar Blind kan echt niet meer. Wat een wanvertoning.
Ben jij nou PSV supporter? In mijn herinnering was je neutraal.quote:Op maandag 18 april 2022 10:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zeer blij met de overwinning. Maar vind de selectie gewoon een beetje saai en nietszeggend.
Z'n klasse.quote:Op maandag 18 april 2022 11:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of spelers als Gravenberch en Timber niet gek worden van dat verongelijkte gejank en gezever van Tadic en dat dit invloed heeft op het voetbalplezier (en vervolgens de resultaten) dat Ajax normaliter uitstraalt. Wellicht niet hoor, maar een Gravenberch wil toch gewoon lekker ballen en z'n klasse laten zien.
Perez haalde het in de rust al aan. Het hele laatste kwartier heeft de gehele bank continu misbaar lopen maken.quote:Op maandag 18 april 2022 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was dat zo erg deze wedstrijd? Welk(e) moment(en) doel je op dan? Dat moment met Gravenberch die de ‘doorgebroken’ Vertessen neerhaalt?
Hadden ze het ook over hogere machten?quote:Op maandag 18 april 2022 12:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Perez haalde het in de rust al aan. Het hele laatste kwartier heeft de gehele bank continu misbaar lopen maken.
Och, dat ziet 'ie ook al weer nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Z'n klasse.Raakt voor het eerst in maanden weer eens een bal goed.
Ook voor de neutrale liefhebben een leuke pot. Het was genieten.quote:Op maandag 18 april 2022 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd terug gekeken. Leuke wedstrijd, verdiende overwinning dunkt me. Middenveld PSV heer en meester.
Ben jij een neutrale kijker?quote:Op maandag 18 april 2022 13:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ook voor de neutrale liefhebben een leuke pot. Het was genieten.
Zeker verdiend, van harte makker.quote:Op maandag 18 april 2022 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd terug gekeken. Leuke wedstrijd, verdiende overwinning dunkt me. Middenveld PSV heer en meester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |