Je kunt iedere dag de BBQ aansteken.quote:Op zondag 10 april 2022 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dinsdag kan er geBBQd worden. Verder niet.
Alle auti's weer van de leg, we hebben weer een rel nodig denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Nattekat in ONZ / [ONZ FB] We zullen kijken wat we voor je kunnen doen Lettertype hier is echt totaal anders.
quote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle auti's weer van de leg, we hebben weer een rel nodig denk ik
ik vind het wat lastig lezenquote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel een leuke lettertype eigenlijk.
Bevrijdingsdag ben ik ook vrij (denk ik). Was vorig jaar wel zo schijnbaar.quote:Op zondag 10 april 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
bijna koningsdag en pasen, krijgen we weer een paar vrije dagen
Herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik schrok dus vanochtend wakker omdat ik dacht dat het maandag was.Godzijdank is het zondag.
Oh dat is helemaal kut.quote:Op zondag 10 april 2022 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik zat een keer op zondag om 7.00 ofzo beneden omdat ik dacht dat ik de wekker niet gezet had. Blij dat ik op tijd wakker was![]()
Hoor ik op de radio iets over "mooie muziek voor de zondagochtend"
Achteraf goed om kunnen lachenquote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal kut.Nee check mijn telefoon altijd wel als ik wakker ben dus dan zie ik het wel meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |