Je kunt iedere dag de BBQ aansteken.quote:Op zondag 10 april 2022 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dinsdag kan er geBBQd worden. Verder niet.
Alle auti's weer van de leg, we hebben weer een rel nodig denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Nattekat in ONZ / [ONZ FB] We zullen kijken wat we voor je kunnen doen Lettertype hier is echt totaal anders.
quote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle auti's weer van de leg, we hebben weer een rel nodig denk ik
ik vind het wat lastig lezenquote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel een leuke lettertype eigenlijk.
Bevrijdingsdag ben ik ook vrij (denk ik). Was vorig jaar wel zo schijnbaar.quote:Op zondag 10 april 2022 13:08 schreef Karzai het volgende:
bijna koningsdag en pasen, krijgen we weer een paar vrije dagen
Herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik schrok dus vanochtend wakker omdat ik dacht dat het maandag was.Godzijdank is het zondag.
Oh dat is helemaal kut.quote:Op zondag 10 april 2022 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik zat een keer op zondag om 7.00 ofzo beneden omdat ik dacht dat ik de wekker niet gezet had. Blij dat ik op tijd wakker was![]()
Hoor ik op de radio iets over "mooie muziek voor de zondagochtend"
Achteraf goed om kunnen lachenquote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal kut.Nee check mijn telefoon altijd wel als ik wakker ben dus dan zie ik het wel meteen.
Iemand anders, ik ben gewoon thuisquote:Op zondag 10 april 2022 13:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, was jij me net voorbij gereden of was dat iemand anders?
K was het in mijn budapakquote:Op zondag 10 april 2022 13:16 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, was jij me net voorbij gereden of was dat iemand anders?
ik ga dinsdag in de agenda zetten dat ik vis moet gaan halen op de markt naar de parodontoloogquote:Op zondag 10 april 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
ik had makreel gehaal voor de lunch, lekker op een bolletje met mayonaise
Ja niet nu, ergens tussen 11 en 12quote:Op zondag 10 april 2022 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand anders, ik ben gewoon thuis
Jij hoort gewoon op je werk te zijn jongedamequote:
Oh nee dan was jij het niet, daar was ik niet naartoe gelopenquote:
sterktequote:Op zondag 10 april 2022 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga dinsdag in de agenda zetten dat ik vis moet gaan halen op de markt naar de parodontoloog
Hier heb ik ook last vanquote:
quote:
Naah misschien straks wel een paarquote:
Lekker bezig dus op de zondag middag.. Heb mijn kledingkast opgeruimd en ook wat schoongemaakt..quote:Op zondag 10 april 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, beneden en boven gestofzuigerd en beneden met de stoommachien aan de slag geweest, dus het is weer lekker schoon
En zojuist een soort gevulde koek in de vorm van een paashaas verorberd
Echt zo fijn als de boel weer aan kant is, vooral de kledingkast.quote:Op zondag 10 april 2022 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker bezig dus op de zondag middag.. Heb mijn kledingkast opgeruimd en ook wat schoongemaakt..
Indd, ruikt het ook weer lekker fris. en kan er nieuwe kleding bijquote:Op zondag 10 april 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo fijn als de boel weer aan kant is, vooral de kledingkast.
Er is altijd ruimte voor kleding én schoenenquote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Indd, ruikt het ook weer lekker fris. en kan er nieuwe kleding bij
Als je en grote kast hebt welquote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor kleding én schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |