Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 10 april 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zin en goesting voor vandaag staat weer op nul, dankjewel
ik rij je eerst van je sokkenquote:Op zondag 10 april 2022 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om daar verandering in te brengen
lekkerquote:Op zondag 10 april 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, even zitten kletsen met oma. Nu naar huis en smurfen
Lekker werkenquote:Op zondag 10 april 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag![]()
MAANDAG
Ik niet, mogen mijn collega's doenquote:
ik las morgen ipv mogenquote:Op zondag 10 april 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, mogen mijn collega's doen
Verkansie?quote:Op zondag 10 april 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, mogen mijn collega's doen
Laten we dat maar niet doenquote:
Ja, soort van...quote:
Zwangerschapsverlof, ik wist het.quote:Op zondag 10 april 2022 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
[..]
Ja, soort van...
verschrikkelijkquote:Op zondag 10 april 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik vertrek aan het terugkijken en daar zit die man verkleinwoordjes te gebruiken:
Vrouwtje, kindje, persoontjes (de gasten)
Pls staph
Is dat die aflevering met die luie neger en die trubbelige veel te brave vrouw?quote:Op zondag 10 april 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik vertrek aan het terugkijken en daar zit die man verkleinwoordjes te gebruiken:
Vrouwtje, kindje, persoontjes (de gasten)
Pls staph
Nooitquote:Op zondag 10 april 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwangerschapsverlof, ik wist het.
"hallo mevrouwtje, mag ik van u een kopje koffie en een tomatensoepje?"quote:
Nee, ben de eerste nog aan het terugkijken, met die vrouw die een hersenaandoening heeftquote:Op zondag 10 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die aflevering met die luie neger en die trubbelige veel te brave vrouw?
echt hequote:Op zondag 10 april 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat doet de huidskleur er nou weer toe dan?
Kijk die aflevering maarquote:Op zondag 10 april 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat doet de huidskleur er nou weer toe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |