SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ook dàt zat er gisteren bij. Helemaal klaar met die klote kut plusquote:Op zondag 10 april 2022 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik baal soms ook weleens van die alternatieve producten.
Iets in de aanbieding: oh hebben we niet, hier heb je het product 3x zo duur. Groetjes.
Grensoverschrijdend gedrag die balkondeurquote:Op zondag 10 april 2022 10:54 schreef mschol het volgende:
balkondeur fluit weer eens..
ook hoor ik dat ze ergens met zaag bezig zijn
Muzikale balkondeurquote:Op zondag 10 april 2022 10:54 schreef mschol het volgende:
balkondeur fluit weer eens..
ook hoor ik dat ze ergens met zaag bezig zijn
denk dattie fluit naar de voordeur, die fluit soms ook terugquote:Op zondag 10 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag die balkondeur
Dank je Bosquote:Op zondag 10 april 2022 10:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:DOtteke
Kwiwi woont en werkt in Zwitswerland. Dus die sneeuwachtergrond is gewoon haar achtertuin..
Morguh Fogelquote:Op zondag 10 april 2022 11:17 schreef Fogel het volgende:
Mogguh!
Als iemand ooit naar Fredrikstad gaat en zin in bier heeft, Tæps is daarvoor een prima plek!
Dat laatste dus - gewoon in de zon zitten met een biertje.quote:Op zondag 10 april 2022 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook sneeuwschoenwandelen of gewoon in de zon zitten met een biertje en bratwurst
A je bent weer aan de hort op?quote:Op zondag 10 april 2022 11:19 schreef Fogel het volgende:
Koffie heb ik ook op.
Espresso uit een ‘normale’ hotelkoffiemachine. Het was OK, niet meer dan dat.
Ja, moet toch wat?quote:
O met de auto dit keer?quote:Op zondag 10 april 2022 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat?
Gister zo’n 7 uur gereden. Keer wat anders dan vliegen.
Wat een kutidee. Laten we dat doen.quote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ga zo met de scooter mij door het marathon geweld proberen te wurmen
waarom wurmen, gewoon carmageddon style er overheenquote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dattie fluit naar de voordeur, die fluit soms ook terug
Zien we je straks op tvquote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ze hbeben meer dan 1 brug hoop ik?quote:Op zondag 10 april 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het goed iskan links over de brug er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |