Ik ook. En toch ben ik geen biquote:Op zondag 10 april 2022 08:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Als ik plaatjes zie van pronte blote borstjes
Vaak welquote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Word je dan ook geil door naar je eigen borstjes te kijken?
Iedere dag een moment... dus jij bent de hele dag geil?quote:
Haha, moet je niet te veel op bepaalde forums op fok zitten, heb je er de hele dag last/plezier van!quote:Op zondag 10 april 2022 08:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Als ik plaatjes zie van pronte blote borstjes
Dan kun je toch bi-curious zijn? of ben je dat ook niet. dan ben ik wel benieuwd naar de why!quote:
Ja en al helemaal als je in de distributielijst van @Nine zitquote:Op zondag 10 april 2022 08:53 schreef Chandler het volgende:
[..]
Iedere dag een moment... dus jij bent de hele dag geil?
[..]
Haha, moet je niet te veel op bepaalde forums op fok zitten, heb je er de hele dag last/plezier van!
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 10 april 2022 08:53 schreef Chandler het volgende:
[..]
Iedere dag een moment... dus jij bent de hele dag geil?
[..]
Haha, moet je niet te veel op bepaalde forums op fok zitten, heb je er de hele dag last/plezier van!
Dat ben ik niet. Ik word niet geil van een vrouw, alleen wel bij het zien van een mooie blote borst. Het why heb ik nooit onderzocht, boeit ook niet. I am who I amquote:Op zondag 10 april 2022 08:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dan kun je toch bi-curious zijn? of ben je dat ook niet. dan ben ik wel benieuwd naar de why!
Oei of ahh... beide zijn mogelijk! maar nice! die van mij is absoluut niet zo hoog!quote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Zeer hoog libido tot het punt dat mijn vriendin zoiets heeft “zoek een tweede vriendin voor er bij”.
Ik snap dat, en snap ook dat het voor jou niet echt interessant is, echter is dat voor mij wel. Vind het altijd leuk/interessant om te weten waarom wel van een dames borst maar niet van de rest..quote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik word niet geil van een vrouw, alleen wel bij het zien van een mooie blote borst. Het why heb ik nooit onderzocht, boeit ook niet. I am who I am
Ook wel gewoon in de middag.quote:Op zondag 10 april 2022 09:21 schreef Lenny77 het volgende:
OT:
op de late namiddag, avond.
Op zich niet handig daar veel mannen inderdaad in de ochtend opgewonden zijn en dan ben ik het dus TOTAAAAAL niet (en ben ook niet opgewonden te krijgen dan)
de garderobe van weervrouw Willemijn Hoebertquote:Op zondag 10 april 2022 15:34 schreef Marsenal het volgende:
Als Willemijn Hoebert het journaal afsluit met een lange rok over die stalpoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |