Ja dat denk ik echt dat dat zo werk in real life. Problemen mee?quote:Op maandag 11 april 2022 04:41 schreef LeonDavinci het volgende:
[..]
Het moment dat je teveel pr0n kijkt en denkt dat het ook echt zo werkt in real life..
ik ken alleen de berenklauw. vind ik niets persoonlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:17 schreef Managarm het volgende:
Wat vind jij van een berelul met pindasaus?
jammerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
In jouw geval moet je 50 euro extra betalen
had je wel een handleiding gebruikt?quote:Op maandag 22 april 2024 22:18 schreef CofyFerkeert het volgende:
Heb 2 keer analyse gedaan. Maar ik vind het helemaal niks
Ik Vrouw
quote:Op maandag 22 april 2024 22:18 schreef CofyFerkeert het volgende:
Heb 2 keer anaal gedaan. Maar ik vind het helemaal niks
Ik Vrouw
Handleiding??quote:Op maandag 22 april 2024 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je wel een handleiding gebruikt?
ja misschien dat het daarom(gebrek aan) niet luktequote:
Nee nee dat was het niet. Ik vond het gewoon helemaal niksquote:Op maandag 22 april 2024 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja misschien dat het daarom(gebrek aan) niet lukte
Zo romantischquote:Op maandag 11 april 2022 05:19 schreef einzeinz het volgende:
Zeg 'alleen dames die echt lekker zijn zou ik anaal nemen'
ram vervolgens je penor snoeihard in haar kakgat.
Een opblaaspop zegt niets terug hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:52 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ga het vanavond proberen aan te kaarten tijdens de daad
Doubtquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:52 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ga het vanavond proberen aan te kaarten tijdens de daad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |