dit is zo. tenzij er 2 venten zijn in bed. maar idd je moet het er gewoon doorheen drukken 😅quote:Op zondag 10 april 2022 09:16 schreef Bart.Messen het volgende:
Waarom moet het allemaal zo moeilijk? Stop je gewoon je pik in haar kont klaar. Ze zal het geweldig vinden geloof me. Juist als je twijfeld dan werkt het niet. Je moet het gewoon doen zonder te vragen. Jij bent toch de vent in bed?
Lekker bezig Danielquote:Op zondag 10 april 2022 11:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dit is zo. tenzij er 2 venten zijn in bed maar idd je moet het er gewoon doorheen drukken 😅
lolquote:Op zondag 10 april 2022 13:53 schreef Gibson88 het volgende:
Eerst haar sterretje blinkend schoon remmen, klodder spuug er op en pardoes er in drukken, Hoppakee !
Maar 25cm hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 14:29 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon snoei snoei hard droog die anjer in beuken. Vrouwen waarderen het als ik dat op die manier doe met mijn machtige bonkende paarsgepunte lans van 25cm.
quote:Op zondag 10 april 2022 14:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik zeg altijd dat ze kan kiezen. Óf ik duw 'm meteen in d'r reet en ze laat het een beetje gebeuren, of ze krijgt haar paspoort niet meer terug.
Ja gewoon doorheen drukken. Klaar. Het zal gegarandeerd een feest zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 11:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dit is zo. tenzij er 2 venten zijn in bed. maar idd je moet het er gewoon doorheen drukken 😅
Maar jij wilt toch ook goed ingevullen worden?quote:Op zondag 10 april 2022 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat invullen wat je doet: dat zegt meer over jou
Wel aandoenlijk dat je je zo druk maakt over mij.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Maar jij wilt toch ook goed ingevullen worden?
Natuurlijk meid ik ben nou eenmaal heel vriendelijk en goedhartig. 🖤quote:Op zondag 10 april 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dat je je zo druk maakt over mij.
Dat is dan wel weer positiefquote:Op zondag 10 april 2022 15:44 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Natuurlijk meid ik ben nou eenmaal heel vriendelijk en goedhartig. 🖤
Het moment dat je teveel pr0n kijkt en denkt dat het ook echt zo werkt in real life..quote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja gewoon doorheen drukken. Klaar. Het zal gegarandeerd een feest zijn.
En naderhand zal ze je bedanken en je smeken voor een herhaling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |