He GGquote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha Dotteke. Was je al op of toch net pas wakker?
Je ziet de dominosteentjes gewoon live vallenquote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)om-te-overleven.html
want ze waren nog niet al duur genoeg
Ja dat lukt nu niet meer, volgende keer gewoon weer die race op een normaal tijdstip hoorquote:
WIe heeft gewonnenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat lukt nu niet meer, volgende keer gewoon weer die race op een normaal tijdstip hoor
Die nep-Fransoos Monegaskquote:
LeClerc?quote:
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russelquote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LeClerc?
EnVerstappen en Hamilton?
Hoe hebben die twee gereden?
IK heb nog geen kranten gekeken
Toch beter?quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He GG
IK ben er nog niet zo lang uit. Was er pas om 7 uur uit vanmorgen
Heb ik vaak als ik de corona spuit heb gekregen dan slaap ik langer dan anders
Z'n auto in de fik...quote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russel
kranten? wat zijn dat?quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LeClerc?
EnVerstappen en Hamilton?
Hoe hebben die twee gereden?
IK heb nog geen kranten gekeken
Da's iets van vroeger. Nieuws op papier, dat 's ochtends in je brievenbus werd gedouwd.quote:
thnxquote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russel
Ja zeker, is altijd vreemd als ik later uit bed komt.quote:
Dat is iets waar je dingen kan lezen. Je hebt ze digitaal en op papierquote:
Tijd voor een lekker bakkie koffie, alstublieft...quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, is altijd vreemd als ik later uit bed komt.
Maar beter als om 4 uur al beneden zitten
Dank je wel,quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een lekker bakkie koffie, alstublieft...
Meestal nieuws maar vaak ook wel opinie, en de helft van een krant is reclame.quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets waar je dingen kan lezen. Je hebt ze digitaal en op papier
Ja wel heel veel reclame inderdaad. Net als die tijdschriftenquote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal nieuws maar vaak ook wel opinie, en de helft van een krant is reclame.
quote:Op zondag 10 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
vandaag wordt een lange dag. nog 3 dagen
quote:
quote:
Oh moet de komende week whatsapp van de telefoon afgooien dusquote:Op zondag 10 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plas straks van opwinding in mijn broek
waarom?quote:Op zondag 10 april 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet de komende week whatsapp van de telefoon afgooien dus
Kun je beter een paar koekjes pakken en gaan kruimelen.quote:Op zondag 10 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plas straks van opwinding in mijn broek
Of tegelijkertijd en dan filmen.quote:Op zondag 10 april 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je beter een paar koekjes pakken en gaan kruimelen.
Ik pakte de verkeerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |