Of bedoel je de motor naar de TT?quote:
Wat een saaie OPquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik ben DTS-verslaafd.
Op de motor dan hequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is geen ontgroeningIk ben met mijn pa al 16x naar de TT geweest
3x op de camping ook (de Haar)
Jaja dat misschien wel.. Maar het is niet echt een motort waar je 2uur achterop gaat zittenquote:
Verkeerde account woudquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo ik ben Maanvis en ik ben DTS-verslaafd.
Ik sta op de Haar uiteraard, bij de ingang rechtdoor halverwege aan de linkerkantquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jaja dat misschien wel.. Maar het is niet echt een motort waar je 2uur achterop gaat zittenEn alleen ga ik ook niet. Zie ik je daar?!
Poh... Maar de TT is het laatste weekend van juni... Dan heb ik hem nog nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta op de Haar uiteraard, bij de ingang rechtdoor halverwege aan de linkerkant
Ook dan ben ik er, hebben we wel ff contactquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poh... Maar de TT is het laatste weekend van juni... Dan heb ik hem nog nietAls je volgend jaar daar bent, dan kom ik!
Die woont daar niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Doen jullie de groeten aan Geert Glas als jullie in Assen zijn?
Doen we! Dat vind ik wel heel gaaf! Zit je daar het hele weekend? Want dan moet ik een tentje meenemen. Het bier koop ik daar welquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook dan ben ik er, hebben we wel ff contact
Ik ben vaak niet meer aanspreekbaar na de nacht van Assen. Maar als ik hem zie dan zal ik hem de groeten doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Doen jullie de groeten aan Geert Glas als jullie in Assen zijn?
quote:
Van woensdag tot zondag zit ik daar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Doen we! Dat vind ik wel heel gaaf! Zit je daar het hele weekend? Want dan moet ik een tentje meenemen. Het bier koop ik daar wel![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Is die hele wijk veryupt ofzo? Woont Bart er nog? (Die van werken moet in je aard liggen)
Volgend jaar ben ik van de partij vriend!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van woensdag tot zondag zit ik daar.
Bier hebben we zat, we slaan altijd veel te veel in
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik van de partij vriend!
Dat valt altijd te regelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie ook reservebanden bij?
Komt goed. Ik kom wel. We hebben tegen die tijd nog wel contactquote:
Oh die kende ik nog niet. Waar de DTS zelfhulpgroep wel niet goed voor isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |