Ik denk dat deze semi een uitzondering was over de random bekendmakingquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
"The countries will be revealed in a random order". Ondertussen weten we wel beter.
Nederland als laatst was bewustquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Random? of gekozen om het interessant te houden?
in ieder geval tijd om te stressen.
Ze hebben België toch ook een keer expres tot het het laatst bewaard ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze semi een uitzondering was over de random bekendmaking
Naja, nog eentje. Dat wordt België, maar zodra Petra België zegt, krijg ik er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Toen wisten we dat Denemarken, Rusland en Oekraïne ook nog door gingen. Er kon geen verrassing meer bij
België, Oekraïne en daarna Nederlandquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, nog eentje. Dat wordt België, maar zodra Petra België zegt, krijg ik er een hard hoofd in.
Stress met je meequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Op dit moment in 2013 ben ik erg aan het stressen.
2015 weet ik sowieso, maar dat jaar konden ze haast alleen maar doorgaan. Loïc had een van de betere nummers van het festivalquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben België toch ook een keer expres tot het het laatst bewaard ?
me 2quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland door! Ik had zo hard geschreeuwd en was zo blij
Dat vond ik nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Zeker als je het vergelijkt met de aankondiging van de laatste punten in de finale in de huidige telling.quote:
Echt een Portugal 2008 moment. Mooi ditquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
Petra kijkt op een gegeven moment ook zo grijnzend van "ja ik weet het, en jullie hebben gelijk""ik ga jullie nu heel blij maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |