abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2022 @ 19:15:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_204385137
Zomergasten-presentatrice Janine Abbring en Nieuwsuur-anchor Jeroen Wollaars zijn een setje. De twee vieren de liefde vandaag op de rode loper van het Boekenbal in Amsterdam.

‘Het thema van het Boekenbal is ‘de liefde’ en dat komt in ons geval toevallig heel goed uit’, schrijft Abbring op Twitter bij een foto waarop Wollaars haar kust.

De 44-jarige Wollaars stuurde Abbring (46) in december een berichtje na een uitzending van Wintergasten om haar te complimenteren met het programma. De twee raakten daarna online aan de praat. Toen Wollaars te gast was in een pilotuitzending van De avondshow met Arjen Lubach, waar Abbring eindredacteur is, sloeg de vonk over.

Niet samenwonen
Janine had aan het begin van de eeuw een relatie met Arjen Lubach en was later enige tijd samen met een man uit Zweden. Wollaars was eerder getrouwd, maar die relatie strandde na acht jaar terwijl hij correspondent voor de NOS was in Duitsland. ,,Het plan was om samen in Berlijn te gaan wonen, maar dat gebeurde niet, en toen gingen we uit elkaar. De redenen ga ik je verder niet vertellen. Mensen scheiden wel eens’’, zei hij daarover.

Later kreeg hij een relatie met schrijfster Hannah van Wieringen, voor hem reden om geen nieuw correspondentschap aan te gaan. Hij kon namens de NOS naar China of Rusland, maar ging samenwonen in Amsterdam.

Het is overigens niet waarschijnlijk dat Janine en Jeroen ook gaan samenwonen. ,,Ik heb nog nooit samengewoond, nooit die behoefte gehad’’, zei Abbring eerder.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 april 2022 @ 12:47:29 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204392674
Wat een leuk stel!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_204392812
Binnenkort bijverdienen op OnlyFans. De opnameapparatuur staat er al. Doet Nieuwsuur 4K+ ?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 10 april 2022 @ 13:54:37 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204393294
Leuk stel idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204399612
Altijd gedacht dat hij homo was _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')