Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de wandellocatie.Even wachten op @:tamieke
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?
We zijn bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel gewassen en het struikgewas een beetje gekortwiekt?
Als jullie het maar droog houden.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jullie het maar droog houden.
Deze is te makkelijk om in te koppen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jullie het maar droog houden.
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.quote:
Het is de Maas, bij Ammerzodenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.
Hier in het Hollands Diep is het gewoon Maas en Waal bij elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Maas is een van de mooiste rivieren ter wereld, dat beseffen veel mensen zich niet, in schrille tegenstelling tot de Waal, dat is gewoon de Duitse endeldarm.
Mooi daar hoor. kasteel Ammersoyen ben ik nog eens getrouwdquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de Maas, bij Ammerzoden
Ja die steeds veranderende riviernaamgeving zit akelig ingewikkeld in elkaar in de Hollandse delta.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het Hollands Diep is het gewoon Maas en Waal bij elkaar
ga je ook met haar eten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de wandellocatie.Even wachten op @:tamieke
Ik begin met de dag flauwer te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schrok dacht dat ik het verkeerd had geschreven
wilde het net tegen je zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin met de dag flauwer te worden
3 jaar na overlijden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging kijken wanneer ik recht had op pensioen.
Dat moet ik niet vaker gaan doen
Ja, zoiets.quote:
ik ga het niet opzoekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Als eerst de belasting er 2x overheen is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |