KSC meet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vanaaf een feest staan tot 00:00. Maar staatdat het maar voor 30 man is
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk paard had Sinterklaas destijds mee?
Want Americo is niet meer en nu hebben we O zo snel.
En dat is niet genoeg voor een feest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vanaaf een feest staan tot 00:00. Maar staatdat het maar voor 30 man is
mwha, het is nooit echt veelquote:
quote:
Oh, het is AmeriGo, ik dacht Americoquote:In de jaren vijftig luisterde het paard in Nederland naar de naam Bianca of Majestueuzo. In de jaren zeventig werd het paard op televisie Sasmona genoemd. Sinds 1990 wordt het paard Amerigo genoemd, naar het politiepaard dat van 1990 tot en met 2010 werd ingezet tijdens de intochten van de publieke omroep.
Hier gaat plastic en GFT om de twee weken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, het is nooit echt veel
doe eens per week een weggooironde en de enige die altijd moet is plastic, de rest kan 1x per 2 of 3 weken
AmeriLetsFuckingGOOOOOOOquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, het is AmeriGo, ik dacht Americo
Hier gaat alles in 1 ondergrondse containerquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier gaat plastic en GFT om de twee weken.
Restafval heb ik niet.
Papier wordt hier 1x per maand opgehaald.
Glaswerk neem ik mee als ik boodschappen ga doen of tussendoor, dus ook 1x per week
Nee. Ik moet mezelf nog steeds forceren boodschappen te doen.quote:
hoe geen rest? ik heb echt genoeg verpakkingen die niet in plastic of karton mogen (dus rest)quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier gaat plastic en GFT om de twee weken.
Restafval heb ik niet.
Papier wordt hier 1x per maand opgehaald.
Glaswerk neem ik mee als ik boodschappen ga doen of tussendoor, dus ook 1x per week
Dat lijkt me ook wel chill. Ik heb alleen een container voor de grijze zakken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier gaat alles in 1 ondergrondse container
Succes, het begint hier net weer kutweer te worden zie (en hoor) ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik moet mezelf nog steeds forceren boodschappen te doen.
Lekker milieuvriendelijk sjaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier gaat alles in 1 ondergrondse container
Ik heb wel restafval, maar als ik die container aan de weg moet zetten dan zijn we 12 maanden verder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe geen rest? ik heb echt genoeg verpakkingen die niet in plastic of karton mogen (dus rest)
gft scheiden doe ik overigens niet, dat kost meer aan zakken dan dat het oplevert
aan huis ophalen doen ze niet, rest afvalbakken staan wel voor de flat![]()
Hoe dan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik heb 1 zo'n minizakje van 5 liter? per 3 maanden en dat prop ik dan in een prullenbak.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel restafval, maar als ik die container aan de weg moet zetten dan zijn we 12 maanden verder.
Dus ik heb 1 zo'n minizakje van 5 liter? per 3 maanden en dat prop ik dan in een prullenbak.
Ja, het is echt heel weinig?quote:
Technisch gezien gaat papier en glas er niet in daarvoor staan 2 containers iets verderop.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel chill. Ik heb alleen een container voor de grijze zakken.
Restafaval is bij mij: deofles (heb ik ook niet elke maand leeg), waxinelichtjes en meer van dat soort kleine dingetjes.quote:
Er gaat iets mis schol. Wat heb je gedaan?!quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zie je, naar mate jouw vertrekdatum dichterbij komt wordt het hier mooier weer
Ik vind dat een kleine moeite om mee te nemen naar de glasbak, als ik toch boodschappen ga doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Ama het volgende:
Glas heb ik bijna nooit en dat ene kleine potje wat ik dan een keer heb gooi ik gewoon in de prullenbak.
Ik heb het niet bedacht dat het allemaal bij elkaar magquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker milieuvriendelijk sjaak.
"Mag"quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht dat het allemaal bij elkaar mag
Ja maar als ik meer zou hebben zou ik het ook wel doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat een kleine moeite om mee te nemen naar de glasbak, als ik toch boodschappen ga doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik meer zou hebben zou ik het ook wel doen.En soms heb ik ook wel meer ineens en dan bewaar ik het wel maar voor 1 klein potje eens in de zoveel maanden doe ik geen moeite. Sorry milieu.
Ja die plastic zak hier zit ook zo vol. Weekje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
plastic/pmd is bij mij ook het meeste (iig qua volume, ondanks dat ik alles plat maak)
Een pak melk ga ik niet platmaken, whehe. Dan zit alles onder de spetters melk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
plastic/pmd is bij mij ook het meeste (iig qua volume, ondanks dat ik alles plat maak)
Er staat hier geen container voor plastic of GFT. Wat moet ik er dan mee doen? Bewaren en naar de stort brengen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mag"![]()
Ja, nou goed.. als het is toegestaan.. beter dan dat het in het milieu blijft rondslingeren
Ik heb met moeite ergens een prullenbak voor plastic weten neer te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee oke, nou ja het is ook maar net of je het kwijt kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |